handdator

Visa fullständig version : Hittar inte alla övningar på gymmet - hjälp?


MrKnubbis
2013-01-15, 16:39
Hejsan!

Jag skulle behöva hjälp med att hitta andra / likvärdiga övningar.

Har precis börjat på Sportlife (Där jag var förut var ett lite äldre gym med mer fokus på tyngdlyftning).. Sportlife har lite nyare säker emot mitt gamla.

Clueless som jag är så hittade jag inte maskinerna / likvärdiga maskiner på gymmet där jag kunde göra övningarna så jag skippade dem helt.

Pass 1;
http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/LVRearLateralRaise.html


Pass 2;
http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/CBWideGripSeatedRow.html
Omvända ryggresningar

Dessa 3 övningarna är de jag inte kan hitta hittilst. Så finns det någon som kan hjälpa mig hitta andra övningar som jag kan kolla om jag kan göra där?

Ska snacka med personalen nångång när jag inte jobbar. (Personalen är där tills 20.00, jag slutar 20.00) så suger :(

NNIF
2013-01-15, 16:48
framåtlutande hantellyft åt sidan?

skivstångsrodd?

varför inte gå runt och kika på de maskiner som finns och använda någon slags slutledningsförmåga? =)

MrKnubbis
2013-01-15, 17:03
framåtlutande hantellyft åt sidan?

skivstångsrodd?

varför inte gå runt och kika på de maskiner som finns och använda någon slags slutledningsförmåga? =)


Ah, glömde nämna att skivstångsrodd har jag testat förut men kunde ALDRIG få det rätt. Finns det någon annan? ska dock testa den igen.

Jag gick runt och kollade, men som sagt.. fattar inte =(

Lillpajken94
2013-01-15, 17:44
Ah, glömde nämna att skivstångsrodd har jag testat förut men kunde ALDRIG få det rätt. Finns det någon annan? ska dock testa den igen.

Jag gick runt och kollade, men som sagt.. fattar inte =(

Men om du har sådana problem, testa hantelrodd. Kör det ist, men men..aldrig dumt o lära sig skivstångsrodd..

MrKnubbis
2013-01-15, 17:46
Men om du har sådana problem, testa hantelrodd. Kör det ist, men men..aldrig dumt o lära sig skivstångsrodd..

Nej ska testa skivstång igen, men hade problem förut med att magen vart ivägen (överviktig).