handdator

Visa fullständig version : Hjälp!


Kevinkarlsson1
2013-01-14, 18:14
Tjena! För ett par månader sen hade jag problem med vänster axeln och tog kontakt med en sjukgymnast. Hon sa att jag hade en överansträngd axel och fick göra ett par övningar och träna lite lugnare. Det har jag nu gjort och börjat hårdträna igen. Men nu är det så att jag tappar motivationen totalt, nu har jag ont i högra axel när jag tränar. Samt så är mitt högerbröst mycket mindre än mitt vänstra och jag har liksom ett ställe på bröstet som är helt slappt när jag spänner. Under bröstvårtan precis. Jag känner mig även jävligt sne, när jag kör bröst så får jag pumpen bara i höger, när jag kör rygg får jag bara pumpen i ena sidan osv.. Jag har blivit visad hur jag ska köra på alla maskiner, frivikter så jag gör rätt. Fattar inte vad fan som är felet.. Kan även tillägga att jag tränat ca 1 år, fast ett halvår med seriös träning och bra kost. Vore jävligt schysst med några svar så jag slipper ta kontakt med sjukgymnasten igen:)

Okej
2013-01-14, 18:16
Broder, lyfter du ens?

Kevinkarlsson1
2013-01-14, 18:17
Haha tyvärr så gör jag ju det

Fugly
2013-01-14, 18:49
Haha tyvärr så gör jag ju det

Är du säker på det? Ibland så tror jag själv att jag lyfter, när jag i själva verket inte gjort det.

Kevinkarlsson1
2013-01-14, 19:01
Helt hundra