handdator

Visa fullständig version : För er som inte svara på sketna CRAZE


RoRoo
2013-01-14, 16:56
Tjena. Sugen på att köra med en pwo. Testat no-xplode som funkade helt ok.

Craze - mådde illa som fan första gången, tog mindre doseringar , det blev bättre men kände absolut inte allt det där hypet som andra känner utav den.

Hyper-fx. Funkade fint. Fick massa energi från den i början.

Eftersom alla reagerar lite olika så skulle jag helst vilja ha tips på pwo från folk som inte svarade på craze.

Latissimus Dorsi
2013-01-14, 16:57
hört att brutal fx e bra, annars bör två koffeintabletter halvtimme innan pass fungera minst lika bra.

hidden
2013-01-14, 17:00
Det du får av Brutal FX är ingen effekt + dålig mage. Jag brukar då sällan bli dålig i magen. Undvik.

RoRoo
2013-01-14, 17:05
funderar på c4 extreme. någon som testat?

m-sundsvall
2013-01-14, 17:30
funderar på c4 extreme. någon som testat?

Har testat men mej gav den inget förutom lite stickningar. Har stegat, en, en och en halv och två skopor.

Som med alla PWO, högst individuellt hur man reagerar. Jag gillar iaf smaken "icy blue razz" :)

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Naggan
2013-01-14, 18:13
Craze funkade sjukt bra på mig första passet, sen kände jag inget mer.

Testade Animus idag, bästa pwon jag har testat, ska träna imorn/onsdag och hoppas jag får samma effekt då så det inte är som craze så de håller i 1 träning. :)

Sniggel
2013-01-14, 18:25
Är det viktigt för dig att ha en PWO som funkar?

KalleTeodor
2013-01-14, 18:32
Är det viktigt för dig att ha en PWO som funkar?

annars hade han väl inte gjort denna tråd? cofffee

Sniggel
2013-01-14, 18:59
Försöker bara få honom att ifrågasätta "behovet" av en PWO ;)
Om man inte märker effekt av en PWO som ska vara bland de PWO som har mest krut i sig. Då kan man fråga sig om det är nån vits att leta vidare?

Möjligtvis kanske RoRoo är ovanligt tålig mot effekten hos vissa substanser och att han kanske fungerar bättre på någon annan mix. Men det är nog mycket mer trolitg att han isåfall är överlag stimtålig (för effekt, inte för bieffekt) eller förväntar sig på tok för mycket från ett kosttillskott.

En idé ifall han inte får den önskvärda effekten som han letar efter men däremot bieffekter är att inte använda PWO öht. Då slipper han iaf bieffekterna.

difaren
2013-01-14, 18:59
Varför ens ha en PWO.. visst det kan vara bra att köra med ibland men jag vet några som endast har kört på PWO och numera inte kan träna utan det.. tyvärr :/

Fishtank
2013-01-14, 20:21
Försöker bara få honom att ifrågasätta "behovet" av en PWO ;)
Om man inte märker effekt av en PWO som ska vara bland de PWO som har mest krut i sig. Då kan man fråga sig om det är nån vits att leta vidare?

Möjligtvis kanske RoRoo är ovanligt tålig mot effekten hos vissa substanser och att han kanske fungerar bättre på någon annan mix. Men det är nog mycket mer trolitg att han isåfall är överlag stimtålig (för effekt, inte för bieffekt) eller förväntar sig på tok för mycket från ett kosttillskott.

En idé ifall han inte får den önskvärda effekten som han letar efter men däremot bieffekter är att inte använda PWO öht. Då slipper han iaf bieffekterna.

Ytterst bra post Sniggel, hatten av.
Tycker TS ska läsa den här posten och fundera noga, själv är jag en sån som inte märker någon effekt av PWO. Inte värt att slänga pengarna på det då.

Rikard Jansson
2013-01-14, 20:42
Vissa pwo's funkar inte på vissa, medans de är grymma på andra. T.ex. Craze. Kan då vara lämpligt att skapa en tråd för att fråga efter andra pwo's. NO xplode är ett bra tips.

RoRoo
2013-01-15, 02:04
Vissa pwo's funkar inte på vissa, medans de är grymma på andra. T.ex. Craze. Kan då vara lämpligt att skapa en tråd för att fråga efter andra pwo's. NO xplode är ett bra tips.

Läste du möjligtvis tråden? hoppas du trollar

Rikard Jansson
2013-01-15, 02:12
Läste du möjligtvis tråden? hoppas du trollar

Trollar om vad? Edit; jag svarade alltså på "klagomålen" du fick.

Sniggel
2013-01-15, 02:20
Så som jag förstod det har du provat flera PWO redan. Craze funkade inte bra men ex Hyper fx funkade fint (ett litet tag). Du är dock inte nöjd eftersom du frågar efter ytterligare tips. Tror du att det är möjligt att du kan hitta en PWO som gör dig nöjd? En som fungerar som Hyper-FX gjorde i början, fast varje gång?
Jag är tveksam med tanke på hur vanligt det är att man bygger upp en tålighet mot stimulantia med tiden. Jag känner på mig att du ställer ett krav på PWO som är omöjligt att uppnå. Dvs att alltid få en effekt som liknar den man får i början om man svarar bra på en viss PWO.
Har jag rätt?
Om jag har det tror jag du får sänka dina krav på PWO eller fundera på om det är värt pengarna (eller om du ska använda mer sällan för att få ut märkbar effekt oftare). Speciellt om du räknar in biverkningarna i ekvationen.

hhhenke
2013-01-15, 02:39
Det du får av Brutal FX är ingen effekt + dålig mage. Jag brukar då sällan bli dålig i magen. Undvik.

+1
Samma för mig, enda jag blir risig i kistan av. Massa pulver som inte löser sig dessutom. Köpt den ett flertal gånger(pga Ove Sundberg-inställning till pris på kosttillskott) men det blir inte av igen :)

Har testat "Muscle Speed" nu i några veckor, fick den i julklapp av min 15-åriga bror(best christmas eveeer), jag gillar den!

AronP
2013-01-15, 08:58
Begreppet PWO har nuförtiden blivit för brett, frågan är snarare vilken effekt det är du söker?