handdator

Visa fullständig version : Söker PWO


Yodah
2013-01-11, 08:20
Hallåj!

Någon som kan rekommendera en bra PWO? Är så jävla energilös på diet....

mvh

Tap3worm
2013-01-11, 09:08
Som så många gånger sagt. Det är väldigt individuellt!
En av mina favoriter är creatine complete extreme. Den är rätt dyr i längden tyvärr men den innehåller inte överdrivet mycket skit.
Brutal FX är en annan rackare jag provat, innehåller ungefär samma produkter som CCE men lite mer av det mesta. Provade på craze EN gång, aldrig mer igen, delvis för jag inte vill veta vad den innehåller plus att jag mådde inge vidare efter. Fick en burk NO-Xplode (vilken jag förmodligen aldrig skulle köpa själv) och var ju därför "tvungen" att prova lite. "Tyvärr" funkar den sjukt bra! Den innehåller väl lite väl mycket skit kan jag tycks, men o andra sidan är väl ingen PWO direkt nyttig.

Beroende på hur nojjig du är för hälsofarliga substanser så skulle jag läsa på noga om varje ämne i PWOn du kikar på och sen avgöra om du tycker det är värt att prova. Känner du någon som tar PWO? Fråga om du kan få prova av dem.

Cratine complete extreme /NO-Xplode tycker jag funkar bäst på mig iaf om vi pratar effekt. Och hade jag råd skulle jag absolut köra på CCE i längden dp den som sagt innehåller lite mer retroprodukter.

Tapeworm

Grotesk
2013-01-11, 10:33
Sök och du skall finna flertalet trådar, varav minst en innehar en omröstning.

frekar3
2013-01-11, 14:18
Fire-Up använder jag för tillfället och den är helt okej, inget extremt, men helt klart prisvärd imo;

normann
2013-01-11, 14:23
jag kan rekommendera FireUp finns på tex *************. billig också260:- för 45 servings. och ifall du är intresserad av smak så är denna väldigt god. har själv Blue Raspberry

krubkungen
2013-01-11, 14:27
Muscle speed tycker jag är trevlig. Dyr dock, vilket suger.

Yodah
2013-01-11, 16:12
Fire-Up använder jag för tillfället och den är helt okej, inget extremt, men helt klart prisvärd imo;

Fireup verkar prisvärd. Får man mycket energi av den och blir mentalt skärpt?

Mvh

Yodah
2013-01-11, 16:14
Som så många gånger sagt. Det är väldigt individuellt!
En av mina favoriter är creatine complete extreme. Den är rätt dyr i längden tyvärr men den innehåller inte överdrivet mycket skit.
Brutal FX är en annan rackare jag provat, innehåller ungefär samma produkter som CCE men lite mer av det mesta. Provade på craze EN gång, aldrig mer igen, delvis för jag inte vill veta vad den innehåller plus att jag mådde inge vidare efter. Fick en burk NO-Xplode (vilken jag förmodligen aldrig skulle köpa själv) och var ju därför "tvungen" att prova lite. "Tyvärr" funkar den sjukt bra! Den innehåller väl lite väl mycket skit kan jag tycks, men o andra sidan är väl ingen PWO direkt nyttig.

Beroende på hur nojjig du är för hälsofarliga substanser så skulle jag läsa på noga om varje ämne i PWOn du kikar på och sen avgöra om du tycker det är värt att prova. Känner du någon som tar PWO? Fråga om du kan få prova av dem.

Cratine complete extreme /NO-Xplode tycker jag funkar bäst på mig iaf om vi pratar effekt. Och hade jag råd skulle jag absolut köra på CCE i längden dp den som sagt innehåller lite mer retroprodukter.

Tapeworm

Creatine complete extreme verkar intressant. Ska ta o kika på den! :)

frekar3
2013-01-11, 18:13
Fireup verkar prisvärd. Får man mycket energi av den och blir mentalt skärpt?

Mvh

Jag blir mer alert pga. av koffeinet, samt lite stickningar av beta-alininet, som jag tycker är fina grejer ;)

Jag skulle vilja påstå att effekten blir ungefär likvärdig som en dag utan PWO, där passet går riktigt riktigt bra pga. bra uppladdning, motivation osv. Detta på dagar som inte skulle varit såna utan pwon. Om du förstår vad jag menar?

Den innehåller det väsentliga enligt min mening (lite uppiggande och kreatin), samt att det är 0kcal, vilket är fördelaktigt när jag är i slutet av min diet :)

Jag har förresten Blue Raspberry i smaken och den är helt okej.

Yodah
2013-01-11, 18:59
Jag blir mer alert pga. av koffeinet, samt lite stickningar av beta-alininet, som jag tycker är fina grejer ;)

Jag skulle vilja påstå att effekten blir ungefär likvärdig som en dag utan PWO, där passet går riktigt riktigt bra pga. bra uppladdning, motivation osv. Detta på dagar som inte skulle varit såna utan pwon. Om du förstår vad jag menar?

Den innehåller det väsentliga enligt min mening (lite uppiggande och kreatin), samt att det är 0kcal, vilket är fördelaktigt när jag är i slutet av min diet :)

Jag har förresten Blue Raspberry i smaken och den är helt okej.


Aa förstår vad du menar.

Jag letar efter en PWO jag kan använda när jag pluggar hårt och behöver mental skärpa också. Koffein räcker inte. Borde jag satsa på fireup?

mvh

strango
2013-01-11, 19:08
Aa förstår vad du menar.

Jag letar efter en PWO jag kan använda när jag pluggar hårt och behöver mental skärpa också. Koffein räcker inte. Borde jag satsa på fireup?

mvh

Varför?

jasonmago
2013-01-11, 19:42
Aa förstår vad du menar.

Jag letar efter en PWO jag kan använda när jag pluggar hårt och behöver mental skärpa också. Koffein räcker inte. Borde jag satsa på fireup?

mvh

Ska du ta pwo när du pluggar eller vad säger du?

Yodah
2013-01-12, 00:37
Varför?

Tar upp till 800mg koffein och är fortfarande trött.

Ska du ta pwo när du pluggar eller vad säger du?

Ja precis. När man behöver hålla sig vaken och fokuserad mentalt så hjälper inte koffeinet tillräckligt.

DJJOHANSSON
2013-01-12, 10:17
Ifall du ska knarka i skolan så vore nog craze+koffein bäst för ändamålet.


Eller så lägger du dig i tid och tar fler promenader om dygnet.

jasonmago
2013-01-12, 15:36
Tar upp till 800mg koffein och är fortfarande trött.



Ja precis. När man behöver hålla sig vaken och fokuserad mentalt så hjälper inte koffeinet tillräckligt.

Man behöver inte kämpa för att hålla sig vaken om man äter som man ska och lägger sig i tid.... Om du nu är en frisk person

Doggeh
2013-01-12, 16:25
Jag rekommenderar mer sömn. SRS.

Nåväl, du kan väl bruka olagliga substanser om du nu verkligen vill bli pigg. Eller så köper du craze, som är laglig f.ö. Verkar ju vara det närmsta till tjack du kan komma iaf :)

Onigiri
2013-01-12, 16:28
Rage originalet! :bow:

Yodah
2013-01-12, 19:53
Man behöver inte kämpa för att hålla sig vaken om man äter som man ska och lägger sig i tid.... Om du nu är en frisk person

Lider av en sömnstörning.

Är ej ute efter olagliga PWO:s. Endast lagliga.

jasonmago
2013-01-12, 23:31
Lider av en sömnstörning.

Är ej ute efter olagliga PWO:s. Endast lagliga.

Pwo kan ju förvärra det då... lagliga också. Ut och motionera mera och försöka hitta en rutin.

FOSHO
2013-01-13, 17:06
Jag rekommenderar no xplode, inga konstigheter i den :)
Vill också varna för Superpump Max, köpte den i veckan efter tre användningar har jag slängt burken. Den borde heta SuperDump Max för passen har mestadels spenderats på gymets toalett *spy*

BigLennie
2013-01-13, 20:10
Om det är bra PWO du vill prova skulle jag rekommendera följande som funkar grymt på mig.

1. Jacked XX den nya
2. Animal Rage
3 Fire Up


:hbang:

Tap3worm
2013-01-13, 21:43
Jag rekommenderar no xplode, inga konstigheter i den :)
Vill också varna för Superpump Max, köpte den i veckan efter tre användningar har jag slängt burken. Den borde heta SuperDump Max för passen har mestadels spenderats på gymets toalett *spy*

NO Xplode innehåller väl både vinpocetin och vincamin vilka som jag förstått inte är direkt hälsosamma. Så lite konstigheter innehåller den väl?
Rätta mig gärna om jag har fel dock, för tar själv NO Xplode då och då men är lite försiktig med den just pga att ja tycker den innehållet en hel del märkliga (för mig okända) prylar :-).

FOSHO
2013-01-14, 00:16
NO Xplode innehåller väl både vinpocetin och vincamin vilka som jag förstått inte är direkt hälsosamma. Så lite konstigheter innehåller den väl?
Rätta mig gärna om jag har fel dock, för tar själv NO Xplode då och då men är lite försiktig med den just pga att ja tycker den innehållet en hel del märkliga (för mig okända) prylar :-).

Då har du inte EU versionen hemma som inte innehåller vinpocetin och vincamin.
No xplode 2.0 advanced strength har säljförbud i Sverige för att de ämnena anses hälsofarliga.

Tap3worm
2013-01-14, 01:23
Då har du inte EU versionen hemma som inte innehåller vinpocetin och vincamin.
No xplode 2.0 advanced strength har säljförbud i Sverige för att de ämnena anses hälsofarliga.

Det stämmer! Hade missat att de släppt ut en ny version. Tack för infon :-)

FOSHO
2013-01-14, 12:48
Det stämmer! Hade missat att de släppt ut en ny version. Tack för infon :-)

Hade jag vart du skulle jag reklamerat burken och krävt en ny av återförsäljaren. Den förbjöds redan 3maj 2012

j0hannalarsson
2013-01-17, 18:26
Jag kör på f#cked up. 275gr per burk, kostar ca 300 spänn. Bra skit!

azrael109
2013-01-17, 18:30
Jag kör på f#cked up. 275gr per burk, kostar ca 300 spänn. Bra skit!

Skulle också säga att denna är den bästa jag hittat hittils efter DMAA försvann.

Kung atlas
2013-01-17, 20:25
Rage originalet! :bow:

+1 den levererar alltid*flex*

Yodah
2013-01-17, 20:57
Är synefrin förbjudet nu? Tänkte på om de finns nå kosttillskott som hjälper mot sockerberoende.

mvh