handdator

Visa fullständig version : Min right after gymmet måltid


GVA
2013-01-10, 14:19
Detta äter jag direkt efter mina gym pass oftast på gymmet eller i bilen :)

En shake med 1.5 dl vassle och 0.5 dl malto eller dextropur

en banan

4 riskakor

Väger 74kilo just nu och är 178cm lång! Är detta för mycket eller lagom mycket efter ett tex hårt ben pass ? :)

GVA
2013-01-10, 14:20
Sen äter jag en bastant middag ca 1.5h efter!

Pretorian
2013-01-10, 14:49
Vad äter du resten av dygnet och vad har du för mål. Vill du upp i vikt eller...?

GVA
2013-01-10, 16:52
Vad äter du resten av dygnet och vad har du för mål. Vill du upp i vikt eller...?

Tja, vill gå upp i vikt och öka i muskel massa och självklart bli starkare!
Vill inte lägga på mig allt för mycket fett utan försöker köra en clean bulk :)

Kanske skulle jag bara köra med malto den dagen jag kör ben och den dagen jag kör rygg, hört att det ska vara mest gynnsamt ^^

Frukost: en shake med typ allt i havregryn,jordgubbar, keso, mjölk, ägg, vassle och banan. Smakar som milkshake om man inte snålar på jordgubbarna XD

Lunch: typ ris å kyckling eller köttfärssås och spaghetti och grönsaker också förstås. Gillar att ladda med kolisar innan träningspasset, utan mat i magen finns det ingen ork!

pre workout: EAA och kreatin och kanske lite malto

Post: det har jag redan skrivit :)

Middag: det som serveras hemma.

Kvällsmat: gröt med vassle i och eventuellt lite av morgon shaken om det blev något över xD

Tror jag får i mig lite mer mycket protein än vad egentligen behövs men orkar inte räkna på skiten!
tränat lite från och till men i juli gav jag mig fan på att köra seriöst och inte slarva tekniken och rutinen på gymmet
och har sedan dess lagt på mig från 64kg till 74 utan få alls för mycket fett, mycket av vikten ligger la i vätska och så antar jag, för bara muskler är det ju inte xD
Prio på ben och rygg träning är nog det som har fått mig att öka så mycket tror jag :)

Och ibland kan det bli en skål flingor precis innan jag går och lägger mig, kan fan inte somna hungrig!


Tränings schema:
1 rygg traps
2 bröst triceps
3 BEN: glutes, quadriceps, hamsterings och vader! Ben är kul : )
4 axlar triceps mage
5 vila
6 repeat

Kör en tung vecka sen en lätt vecka, mycket vikt i grundövningarna på den tunga veckan och mycket press övningar också. Mer isolation på den lätta veckan 10-12 reps på allt.