handdator

Visa fullständig version : Gym i Bergen Norge ?


nicotin
2013-01-08, 17:01
Behöver er hjälp att hitta ett gym i bergen,Norge som man kan köra lösnummer hos ?

SATS som jag har kan man icke göra så vad jag hört, du kan gästträna 1 gång men jag kommer vara i bergen på jobb i 1 v och någonstans inne i centrala Bergen bör det finnas ett bra gym som man kan betala per besök ??

nicotin
2013-01-09, 19:33
ingen som vet ??

Fuark
2013-01-09, 19:36
ingen som vet ??

ingen aning faktiskt, går det inte ta det på plats då? nåt lär det ju finnas

LyftarGrabben
2013-01-09, 20:13
Behöver er hjälp att hitta ett gym i bergen,Norge som man kan köra lösnummer hos ?

SATS som jag har kan man icke göra så vad jag hört, du kan gästträna 1 gång men jag kommer vara i bergen på jobb i 1 v och någonstans inne i centrala Bergen bör det finnas ett bra gym som man kan betala per besök ??

Allways remember google is your besr friend...

pepponomics
2013-01-09, 20:17
Du kan ju testa "Lehmkuhlhallen" visserligen inte smack mitt i centrum av Bergen, men det tar bara en 5-10min med en buss från Torgallmenningen/fisketorget.

Nu vet jag ju inte hur grov du är och vad du kräver men det ska nog räcka gott och väl ett pass. Vet ju inte vart du ska bo veckan heller, Bergen kan va ganska knepigt att navigera sig fram i.... för alla berg (inget skämt).. *flex*

emi23j
2013-01-10, 07:32
crossfitbergen kanske?

Är ingen crossfit snubbe själv och vet inte om du är det heller. Men man kan ändå inte neka att dessa gym (boxar) verkar vara väldigt bra utrustade.

O.W.
2013-01-10, 09:05
Jag har tränat några gånger på Fantofthallen, studentgym som fungerade bra. Inga problem med engångsträning.

Ser den studentkedjan verkar ha något inne i centrum också.

http://www.sib.no/no/trening/temp/treningssentre/vektertorget

nicotin
2013-01-10, 20:00
topp skall kolla runt.

alla hemsidor säger bara olika typer av medlemskap men inget om engångsträning tyvärr

men jag får helt enkelt ta en vila vecka om inte annat :)

pepponomics
2013-01-10, 20:45
topp skall kolla runt.

alla hemsidor säger bara olika typer av medlemskap men inget om engångsträning tyvärr

men jag får helt enkelt ta en vila vecka om inte annat :)

Jo du kan engångsträna på Lehmkuhlhallen för 70 eller 80 NOK, säkert på flera av deras gym.