handdator

Visa fullständig version : Deffhjälp!!


TylerDurden
2004-02-14, 10:19
Tja....jag undrade om ni kunde hjälpa mig....så här mitt kost schema ut....förstår om det e mkt fel(har gjort den själv)...om ni har några sidor med komplett deff schema..så klistra gärna in...alla fall..

frukost- havregrynsgröt

Lunch-skolan

mellanmål-nån frukt

efter gymmet-diet fuel

middag-det som finns hemma

nattmål-frukt&tonfirre

innan läggdags-diet fuel


jag har ett kroppsfett halt på 14,7% nu...jag väger 81,6 kg....så det blir =12kg fett ungefär.....målet är att väga 75kg med 5-6kg fett(6%).....jag vill bara tappa FETT 5-6kg...musklerna vill jag ha kvar :D ....vilken takt tycker ni låter bra...jag har nästan gått ner över 1kg på en vecka.....??

punkter jag tänker mkt på...
*kör lätt i gymmet (20 reppare)
*tar morgonpromenader
*dricker mycket vatten
*tränar magen rätt mkt
vill gärna veta lite mer "punkter"...mvh

Tack på förhand//Tommy

Allan
2004-02-14, 10:29
Varför i hela fridens namn ska du köra "lätt" i gymet? Kör hårt för farao!

allan

TylerDurden
2004-02-14, 10:31
Originally posted by Allan
Varför i hela fridens namn ska du köra "lätt" i gymet? Kör hårt för farao!

allan

heh jag menar inte att man ska köra LÄTT...utan man kör ju intensivt..men INTE tungt....det är lätt att skada sig, om man kör tungt samtidigt som man deffar.....

Allan
2004-02-14, 10:47
Originally posted by TylerDurden
det är lätt att skada sig, om man kör tungt samtidigt som man deffar.....

Utveckla gärna det där. Att det blir jobbigare att träna när man går på energiunderskott är jag med på, men skada sig...?

allan

Ervin
2004-02-14, 10:55
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=17253

kolla där först o fräst, där har du bra tips o råd :D

Jag kör till och med tyngre nu när jag deffar o inte har jag skadat mig. Som Allan säger det är jobbigare att träna på energiunderskott för man orkar inte lika mycket men skada sig... det är ju hur man utför övningarna...

Du behöver ju inte träna magen extra mycket. typ 4 gånger i veckan för man punktförbränner inte iaf.

Som du kommer ser i tråden innan så är ju säkrast o gå ner 0.5kg i veckan för att itne förlora allt för mycket muskelmassa. Deffa tar tid.