handdator

Visa fullständig version : Styrkelyftsklubb Haninge-området?


Ung och Dum
2013-01-05, 02:14
Tjena. Har börjat fundera på att börja gå till en styrkelyftsklubb.. Men jag undrar lite hur det är. Finns det att fixa så man får bestämda träningstider med andra ungdomar och en annan lite äldre person som visar hur det ska gå till, lägger upp träningsschema för en etc.

Finns det något liknande runt Haninge-södra Stockholms området?

Har verkligen ingen aning om hur detta funkar.. Eller existerar detta inte och jag måste betala någon PT som ska hjälpa mig?

Tacksam för svar

blondyz
2013-01-05, 02:27
Tränar på TK Trossö i Karlskrona. Finns många duktiga lyftare, schemalagda träningar med tränare osv. för den som önskar. Ingen koll på Haninge dock, men det existerar.

Martinio0o
2013-01-05, 03:00
Jag bor i Haninge. Tränar på Sundbybergs TK, är dock en timmes resväg dit. De flesta av styrkelyftarna tränar på måndagar, onsdag och fredagar vid ca 17:30 och framåt.

Om du får för dig att åka dit så tar man blå linjen mot Hjulsta och kliver av vid Duvbo. Ta till höger och ta sedan vänster över övergångsstället. Rakt fram ligger det en simhall. När du kommer fram dit tar du vänster igen och går mot den andra hallen som ligger där. I den hallen är det.