handdator

Visa fullständig version : Nya Prylar!


Hoffa
2004-02-13, 22:34
Fick en broshyr om ett nytt protein tillskott...jag är lite misstänksam

Här är den..dyr som attan..

http://www.goh.biz/se/p_Display.asp?ProductId=1915

Dessutom i tablettform..högst oekonomisk..

MEN i broshyren står följande:

Ett mått på hur mycket av ett protein som används till muskeluppbyggnad är NNU, som står för Net Nitrogen Utilization.
Pro-Shape har ett oslagbart NNU på 99%

Proteindrycker gjorda av sojabönor, kasein eller vassla har ett genomsnittligt NNU på 17%. Det är 82 procentenheter mindre än Pro-Shape.




Som jag sa förut..det är oekonomiskt..men jag har aldrig hört talas om NNU förut..är det någe bullshit eller??

Jag fortsätter med Exell Jordgubb..
Men alltid kul o kolla in nya försök att få oss att köpa...:smash:

Hobbes
2004-02-13, 23:39
Originally posted by Hoffa
Fick en broshyr om ett nytt protein tillskott...jag är lite misstänksam

Här är den..dyr som attan..

http://www.goh.biz/se/p_Display.asp?ProductId=1915

Dessutom i tablettform..högst oekonomisk..

MEN i broshyren står följande:

Ett mått på hur mycket av ett protein som används till muskeluppbyggnad är NNU, som står för Net Nitrogen Utilization.
Pro-Shape har ett oslagbart NNU på 99%

Proteindrycker gjorda av sojabönor, kasein eller vassla har ett genomsnittligt NNU på 17%. Det är 82 procentenheter mindre än Pro-Shape.




Som jag sa förut..det är oekonomiskt..men jag har aldrig hört talas om NNU förut..är det någe bullshit eller??

Jag fortsätter med Exell Jordgubb..
Men alltid kul o kolla in nya försök att få oss att köpa...:smash:

Ärligt talat....

Å så säger en del att AST överdriver i sin marknadsföring!!!

smalisen
2004-02-13, 23:56
Originally posted by Hoffa
Fick en broshyr om ett nytt protein tillskott...jag är lite misstänksam

Här är den..dyr som attan..

http://www.goh.biz/se/p_Display.asp?ProductId=1915

Dessutom i tablettform..högst oekonomisk..

MEN i broshyren står följande:

Ett mått på hur mycket av ett protein som används till muskeluppbyggnad är NNU, som står för Net Nitrogen Utilization.
Pro-Shape har ett oslagbart NNU på 99%

Proteindrycker gjorda av sojabönor, kasein eller vassla har ett genomsnittligt NNU på 17%. Det är 82 procentenheter mindre än Pro-Shape.




Som jag sa förut..det är oekonomiskt..men jag har aldrig hört talas om NNU förut..är det någe bullshit eller??

Jag fortsätter med Exell Jordgubb..
Men alltid kul o kolla in nya försök att få oss att köpa...:smash:

Jag hoppar hellre från balkongen med huvudet före.

Mindek
2004-02-14, 00:15
Originally posted by boFFen
ett tips grabben: länka ALDRIG till andra webshoppar.. skynda dig nu att ta bort den innan nån mod ger dig smisk på stjärten :booty:


Är väl lugnt att länka till så där kassa webshoppar... Tror knappast nån med IQ > 5 väljer den framför Kolo :smash:

Mindek
2004-02-14, 00:17
Haha... läs detta:

"ProShape är ett kosttillskott bestående av en patenterad blandning av fria aminosyror som kallas Master Amino Acid Pattern (MAP). MAP utvecklades av professor Luca-Moretti under många års intensiv forskning vid International Nutrition Research Center. ProShape absorberas snabbt av kroppen varför du rekommenderas att ta 5-10 tabletter 30 minuter före ett träningspass. ProShape kan ersätta andra proteinkällor helt eller delvis i din kost om du vill få en fettfri, kolesterolfri och saltfri proteinkälla. ProShape är helt fritt från tillsatsämnen och tabletthjälpmedel och består av rena aminosyror. Använd ProShape för att:– maximera proteinsyntesen i kroppens muskler– maximera muskelstyrkan och muskelvolymen– minimera kroppsfettet– maximera återhämtningen efter fysisk aktivitet– stärka och strama upp kroppens vävnader. "


Tabletterna kostar 700 spänn för 100 st :D

Hnke
2004-02-14, 00:33
det var ju inte lite.... klart att man ska ta upp till 10 st. per dag då.. så får man köpa nya snabbare ju

Jarod
2004-02-14, 00:42
Vi mods har redan diskuterat länkandet och funnit det helt ok.

Mindek uttryckte det perfekt! :cheers:

Bamse
2004-02-14, 03:49
1 kg protein för 6990 kronor - som hittat! :thumbup: