handdator

Visa fullständig version : Gym Branäs


Windstalker
2012-12-22, 13:27
Ska upp till Branäs och åka skidor över jul och undrar utifall det finns något gym (typ FS eller liknande) i deras stugby/skidcenter?

Dreas
2012-12-22, 14:12
Finns ett gym i källaren på polisstationen några kilometer bort.

Tror det behövs nyckel och vet inte om det fortfarande används.

Jag slänger ut en fråga på facebook så får lokalbefolkningen svara. Återkommer.

Dreas
2012-12-22, 14:30
Finns ett gym i Branäs, fråga i receptionen. Fanns det grundläggande iaf för två år sen. GA-Hallen har sportlife, osäker på gymkvalité. Polisstationen används men kräver nyckel och vet inte riktigt vem man kontaktar :)

Sverker
2012-12-22, 14:34
Finns ett badhus i Branäs. Jag körde på deras gym förra året. Fungerar ifall man är uppfinningsrik och kan utnyttja de grejor som finns.

Windstalker
2012-12-22, 17:51
Finns ett gym i Branäs, fråga i receptionen. Fanns det grundläggande iaf för två år sen. GA-Hallen har sportlife, osäker på gymkvalité. Polisstationen används men kräver nyckel och vet inte riktigt vem man kontaktar :)

Det ska jag göra! Ligger det på skidanläggningen? Tack för att du hörde efter!

Finns ett badhus i Branäs. Jag körde på deras gym förra året. Fungerar ifall man är uppfinningsrik och kan utnyttja de grejor som finns.

Tack, blir till att kika in det om ovanstående av olika anledningar inte fungerar!

Dreas
2012-12-22, 17:56
Det ska jag göra! Ligger det på skidanläggningen? Tack för att du hörde efter!



Tack, blir till att kika in det om ovanstående av olika anledningar inte fungerar!Så lite så :)

Det är på anlägningen ja.

GA-Hallen och badhuset är samma sak så du inte blir förvirrad :)

nyvaken
2012-12-22, 18:00
Fy vad bra! Ska dit vecka 3 o åka bräda, men det vore fint att kunna köra sina vanliga pass den veckan, inte minst för att förebygga ev. sträckningar o skador.

Dreas
2012-12-22, 22:03
Tydligen ska man kunna fråga efter träningsnyckel till källaren på polisstationen vid en mack i närheten. Där vet jag att det går att köra marklyft mm. Nu har jag inget mer atg säga på ämnet. Hoppas något passar :)

Windstalker
2012-12-23, 17:33
Tydligen har dom bara ett personalgym där man inte får betala för att låna, och ang badhuset så säger dom på telefonsamtalen att det har öppet 16-20 (stängt idag) men står att badet ska ha stängt julafton och juldagen. Finns det några andra alternativ?

Dreas
2012-12-23, 18:33
Tydligen har dom bara ett personalgym där man inte får betala för att låna, och ang badhuset så säger dom på telefonsamtalen att det har öppet 16-20 (stängt idag) men står att badet ska ha stängt julafton och juldagen. Finns det några andra alternativ?I källaren på polishuset.

Någon OkQ8a-mack i närheten ska man kunna fråga på för att få tillgång.

Mer vet jag inte.

rogerQ
2012-12-23, 19:10
Dör av skratt för alla inlägg om den där jävla polisstationen. Sitter du och dricker dan före julafton?

Dreas
2012-12-23, 21:35
Dör av skratt för alla inlägg om den där jävla polisstationen. Sitter du och dricker dan före julafton?Det är svar ifrån två olika dagar och det finns inte speciellt många gym där uppe. Såvida inget nytt öppnat som jag missat under året så har han bara ett alternativ. Såvida han inte vill åka till Stöllet där jag kan ordna så någon öppnar åt honom ner till gymmet där.