handdator

Visa fullständig version : Kreatin


King Grub
2004-02-12, 20:15
Uppladdningen är onödig, tycker jag. Du får en "boost" i initialskedet, men vid kurens slut är resultaten likvärdiga. Bara att köra på. Uppladdningdosen hela kuren är min melodi! :hbang:

Phasio2004
2004-02-12, 20:18
Hej
Någon som har förslag hur jag ska göra?

Om jag ska ha uppladdning i en vecka
eller att man bara tar före och efter träning

Tänkte att jag ska ta ALA-tillskott samtidigt

Hälsningar
Krille

Phasio2004
2004-02-12, 20:24
Okej så du menar att man skulle få samma resultat oavsett om man laddar eller inte efter kuren slut?

Hur många veckor ska man hålla på?

King Grub
2004-02-12, 20:24
Originally posted by Phasio2004
Okej så du menar att man skulle få samma resultat oavsett om man laddar eller inte efter kuren slut?

Hur många veckor ska man hålla på?

Ja.

Det finns inget som tyder på att man måste göra några uppehåll, men vill man så kan man. 2 månader med, 1 månad utan t ex.

Vir
2004-02-12, 20:38
Originally posted by King Grub


Ja.

Det finns inget som tyder på att man måste göra några uppehåll, men vill man så kan man. 2 månader med, 1 månad utan t ex.

Måste och måste. Många säger att Kreatinet får en negativ effekt om man använder det för länge. Vad är onödigt med en "boost"?
Själv kör jag med kreatin 1 månad. Sen 3-4 veckor utan och sen börjar jag min uppladdning igen.
-R

Phasio2004
2004-02-12, 20:41
okej tack för hjälpen

King Grub
2004-02-12, 20:51
Originally posted by Vir


Måste och måste. Många säger att Kreatinet får en negativ effekt om man använder det för länge. Vad är onödigt med en "boost"?
Själv kör jag med kreatin 1 månad. Sen 3-4 veckor utan och sen börjar jag min uppladdning igen.
-R

Vilken negativ effekt?

Det är inget onödigt med en "boost", men om slutresultatet är likvärdigt, innebär inte "boosten" bara att kreatinåtgången varit större? Frågan kanske snarare är: till vilken nytta?

Men som sagt, jag skrev att jag tycker det är onödigt. Om det fungerar bättre för dig med uppladdning så är det väl ingen tvekan om vad du skall använda dig av för metod?

Vir
2004-02-12, 21:08
Originally posted by King Grub


Vilken negativ effekt?

Det är inget onödigt med en "boost", men om slutresultatet är likvärdigt, innebär inte "boosten" bara att kreatinåtgången varit större? Frågan kanske snarare är: till vilken nytta?

Men som sagt, jag skrev att jag tycker det är onödigt. Om det fungerar bättre för dig med uppladdning så är det väl ingen tvekan om vad du skall använda dig av för metod?

Den negativa effekten av att du blir mindre uthållig istället för mer uthållig. Slutresultat? Slutresultatet av en kreainkur innebär kanske en liten positiv förändring av muskeltillväxten genom att du har kunnat belasta mer. Om man "boostar" så kommer man igång fortare och kan belasta mer från början.
-R

nordland
2004-02-12, 22:22
hur i helsike kommer det sig att grubs svar ligger före frågan. Alltså, grub satte en replay på frågan 19:15. det skumma är att frågan postades 19:18 :confused: :confused:

Koskit
2004-02-12, 22:59
Det är Grub :angel:

LunaSpice
2004-02-12, 23:18
King Grub och Saida = :love:

Garnax
2004-02-13, 00:56
trubbel med forumet...oordning på replayes....verkar kunna hamna hur som helst.

Jag kör kreatin på 4 veckor av 2.

Kör på 3-4 skopor hela kuren.

började mina nya kur idag så snart har jag ökat med 2kg i vikt.



//garnax