handdator

Visa fullständig version : FireUp PWO


wcanka
2012-12-18, 22:28
Någon här som prövat FireUp från *************?
Min polare beställde precis hem, och jag var sugen jag också. Men vill höra era åsikter först :)

Innehållsförteckning på 1 skopa
Vitamin B6 14mg
Vitamin B3 (niacin) 50mg
Vitamin C 250mg
Vitamin B12 200mcg
Krompikolinat 200mcg

FIREUP Propietary Blend 4200 mg;

Mikroniserat kreatin monohydrat
Kreatin HCL
Kreatinol O-fosfat
Glycin-Propionyl-L-Karnitin
L-Citrullin
Arginin Alfaketoglutarat
Beta alanin
Koffein
Schisandra Chinensis

Övriga ingredienser;
Naturliga och artificiella smakämnen, citronsyra, acesulfam-K, sukralos, steviaextrakt, naturliga färgämnen.

Doggeh
2012-12-18, 22:35
Verkar vara lite same same but different name över FireUp, Jacked XX, Muscle Speed och slutligen mäster Craze.

Kör på om du vill ha starkt stim.

wcanka
2012-12-18, 22:51
Verkar vara lite same same but different name över FireUp, Jacked XX, Muscle Speed och slutligen mäster Craze.

Kör på om du vill ha starkt stim.

har aldrig använt PWO tidigare. Är det fortfarande å rekommendera eller bör man börja med lättare grejer? :)

StarkaUlf
2012-12-18, 22:53
Man bör börja träna ordentligt först av allt innan man börjar ge sig på PWO's och skit.

wcanka
2012-12-18, 22:56
Man bör börja träna ordentligt först av allt innan man börjar ge sig på PWO's och skit.

Yeh man, ska göra comeback nu i veckan har jag tänkte. i got thiez. Men tänkte köpa lite tillskott mest för att jag vill pröva å där med få mer erfarenhet = win win :)

Doggeh
2012-12-18, 23:01
har aldrig använt PWO tidigare. Är det fortfarande å rekommendera eller bör man börja med lättare grejer? :)

Om du inte har kört på koffeintabletter innan så rekommenderar jag det. Då får du även pengar till mer behövliga tillskott/annat du vill spendera på.

Latissimus Dorsi
2012-12-18, 23:02
Om du inte har kört på koffeintabletter innan så rekommenderar jag det. Då får du även pengar till mer behövliga tillskott.

Indeed koffeintabletter, 99 spänn 100 st 200mg styck. Ta 2 innan träning så mår du bra. Och förfan anka börja träna nu.

wcanka
2012-12-18, 23:07
Om du inte har kört på koffeintabletter innan så rekommenderar jag det. Då får du även pengar till mer behövliga tillskott/annat du vill spendera på.

Indeed koffeintabletter, 99 spänn 100 st 200mg styck. Ta 2 innan träning så mår du bra. Och förfan anka börja träna nu.


Aiiit! Yee körde koffeintabletter förut Recips 100mg/tablett har jag för mig. :)

onödigt o göra en ny tråd. för en fråga; Har någon nått tips på ett proteinpulver & gainer som smakar BRA.

curvan
2012-12-19, 02:17
Aiiit! Yee körde koffeintabletter förut Recips 100mg/tablett har jag för mig. :)

onödigt o göra en ny tråd. för en fråga; Har någon nått tips på ett proteinpulver & gainer som smakar BRA.

Det finns trådar för det ..

Clark
2012-12-19, 09:40
Aiiit! Yee körde koffeintabletter förut Recips 100mg/tablett har jag för mig. :)

onödigt o göra en ny tråd. för en fråga; Har någon nått tips på ett proteinpulver & gainer som smakar BRA.

Jag köpte en burk vassleprotein från Scitec Nutrition. Belgian chocolate. Den var god. Smakar som O'Boy.

Degpekka
2012-12-19, 12:35
Har en burk hemma. Tycker den ger bra pump och är överlag en väldigt bra och prisvärd pwo men den kommer ändå inte i närheten av craze som är den bästa pwo'n jag testat.

Morty
2012-12-19, 13:27
Ser ut som en bra blend. PWO's är rätt kul. Börja halv dos första gången för att se om magen är OK med det.

puttepil2
2012-12-20, 10:16
Kan varm rekommendera Fireup. Jag har kört både craze och Jack3d och måste säga att jag kände mer av denna..stort plus för priset också :)

Jaqen
2013-04-17, 13:33
Skapar ett konto bara för att säga vilken värdelös PWO det här är.

Tog först en halv skopa på tom mage 30 min innan träning, va hände? INGENTING.

tog sedan 1 skopa som rekommenderat, nu hände det grejer, dock BARA negativa fick en fet huvudvärk och presterade sämre än vanligt.. Kasta inte era pengar på den här produkten helt värdelös.

FattyNoMore
2013-04-17, 18:13
Skapar ett konto bara för att säga vilken värdelös PWO det här är.

Tog först en halv skopa på tom mage 30 min innan träning, va hände? INGENTING.

tog sedan 1 skopa som rekommenderat, nu hände det grejer, dock BARA negativa fick en fet huvudvärk och presterade sämre än vanligt.. Kasta inte era pengar på den här produkten helt värdelös.

Första dåliga recensionen jag sett av denna PWO... Har flertal kompisar som är inne på både 2:a och 3:e burkar nu och är skitnöjda..
Jag själv tyckte den var Grym :) (provat 1 gång)

Kotten
2013-04-17, 19:38
Har provat säkert 15 olika och kan säga att Fireup är den sämsta faktiskt. Men vi alla är olika

normann
2013-04-17, 19:47
Jag använder FireUp just nu, funkar kanon. Gympasset blir helt annat när man använder den, faktiskt. Blir riktigt speedad och bara kör på, ist för att sitta å tänka va drygt att köra ett till set. Men jag tar aldrig denna efter kl 3 då jag inte kan somna sen.

En grymt prisvärd pwo enligt mig!

Jackman
2013-04-17, 21:06
Har kört med väldigt många olika och den här tillhör dom 3 sämsta

Tap3worm
2013-04-17, 21:30
Lånar tråd:

Schisandra chinesis. Förstått att det är något slags växtextrakt. Någon som läst några studier om detta? Bra? Dåligt? Bieffekter? Effekt av långvarigt bruk etc.
Sett att det börjat dyka upp i en del PWO...

Tapeworm

Määng
2013-04-18, 04:05
Ser inte riktigt vad som ska vara speciellt med den här? Koffein för piggheten, gplc för pump osv men inget som tar den the extra mile. Missar jag något?

Beemel
2013-04-18, 12:06
Aiiit! Yee körde koffeintabletter förut Recips 100mg/tablett har jag för mig. :)

onödigt o göra en ny tråd. för en fråga; Har någon nått tips på ett proteinpulver & gainer som smakar BRA.

Det en person tycker smakar bra, tycker en annan är äckligt.
Prova dig fram och hitta vad som funkar efter din smak.
Vilket pulver du än frågar om kommer du hitta folk som säger att det är bra och folk som säger att det är dåligt, Vad hjälper det?

sp0941
2013-04-18, 13:53
Har kört med väldigt många olika och den här tillhör dom 3 sämsta

Jag säger som citerad talare sa, en av de 3 sämsta PWO's jag kört.

Edit; Nej, det var förresten inte en av dom 3 sämsta PWO's jag kört. Det var nog faktiskt den sämsta. Men men, det är ju min åsikt baserat på min erfarenhet av en produkt som, som sagt, funkar olika bra för folk.

Dedication
2013-04-18, 14:51
Vad är det som är så dåligt med den? Vad för PWO jämför du med? Skall testa produkten idag återkommer med recension ikväll.

Och jag har testat dom flesta pre-workout produkterna som finns/funnits på marknaden.

sp0941
2013-04-18, 15:08
Vad är det som är så dåligt med den? Vad för PWO jämför du med? Skall testa produkten idag återkommer med recension ikväll.

Och jag har testat dom flesta pre-workout produkterna som finns/funnits på marknaden.

Det dåliga med produkten imo, är att jag varken upplevde någon direkt skillnad i pump, absolut inte kände mig "fired up", dvs att jag inte kände någon ökad ork eller fokus. Men framförallt, att jag snarare fick ett illamående när jag (förvisso) överdoserade (gick över en rek. skopa) och närmade mig dubbel dos, i hopp om att få någon effekt, vilket jag inte fick, mer än illamåendet. Likande överdos av koffein typ. Skakig bara.

Jag jämför med Craze och Extreme Loading av WNC. Två personliga favoriter.

Bör kanske tillägga att jag inte brukar någon PWO alls atm. Funkar rätt bra med bra vätskebalans och massa kolhydrater innan tränigen. Kanske en kopp kaffe halvtimma-timman innan ett pass om jag känner mig seg i skallen. :)

yooii
2013-04-18, 22:00
Köpte en burk för att testa detta med PWOs igen och visst, piggare blev jag. Och det är i det syftet jag tar PWOs.

Ändock, uppnår samma "effekt" med hjälp av koffeintabs och kaffe.