handdator

Visa fullständig version : Någon risk att kombinera PWO (Craze) med en hederlig fylla?


drift
2012-12-12, 19:29
Jag vet inte hur alla saker i PWOn reagerar med alkohol.
Säg att man drar två skopor (enligt rekomendation) klockan 16:00 och sedan super till vid 19:00, kommer man att få några obehagliga effekter av detta?

Kevinkarlsson1
2012-12-12, 19:32
Jag har aldrig känt något iaf.. Kan väl tänka mig att man kan bli aningen fullare snabbare eftersom koffeinet men det är enbart en gissning! Min polare tog 2 skopor 10 min innan för han trodde man klara mer haha..

Beelz
2012-12-12, 19:35
Det är säkert ofarligt, kör vind

Pepz
2012-12-12, 19:46
skulle aldrig göra det...
belägg för det - nej - bara en magkänsla

Spikmattan
2012-12-12, 19:49
skulle aldrig göra det...
Belägg för det - nej - bara en magkänsla

+1

as0k
2012-12-13, 07:20
En kompis till mig kombinerade craze med alkohol. Han tog 4-6 skopor under kvällen/natten. Han sa att han var lite speedad och stissig bara. Säkert inget farligt om man inte har hjärtproblem osv.

Dock skriver Driven Sports själva att dom inte rekommenderar det... (for what it's worth)

10xKV
2012-12-13, 07:27
Förmodligen inte värt att chansa.
*edit*
Ifall det inte är dimetylhexamin i så kör bara!

massakay
2012-12-13, 07:36
Varför ens träna några timmar innan en fylla. Efter träningen så är ju den viktigaste tiden för att återhämta sig efter passet och då utsätta proppen för en fylla är väl inte så smart heller. Men om man nu måste kröka efter passet så behöver han ju inte ens ta craze innan träningen. Jag skulle hoppa passet precis innan fyllan i alla fall

Pepz
2012-12-13, 08:23
Jag skulle hoppa passet precis innan fyllan i alla fall

VA? och gå miste om den viktiga krogpumpen?

role
2012-12-13, 08:58
Vet i alla fall hur jag reagerar på Craze och skull aldrig någonsin kombinera denna effekt med alkohol. Brukar bli ganska uttorkad av Craze precis samma sak som alkohol gör, att man sen blir speedad till på köpet känns inte som någon jättebra kombo med alkohol. Det står varning på burken också om att blanda med alkohol, kanske värt att lyssna på.

Grotesk
2012-12-13, 09:29
Blanda för fan inte. Giv oss hederliga, snälla människor möjlighet att även i fortsättningen införskaffa Craze.

AronP
2012-12-13, 10:00
Jag sållar mig till gruppen som avråder, om man anser att redbull och vodka kan vara farligt så är nog craze och vodka några steg högre upp på farlighetstrappan.

Men dom amfetaminliknande egenskaperna tillsammans med fyllans eufori kan säkert ge en ännu roligare fylla...men en väldigt hård krasch dagen när kraschen från craze kombineras med bakfylleångesten (på en en mer signalsubstansnivå kan jag tänka mig att det här är riktigt dumt).

Sniggel
2012-12-13, 13:11
Blanda för fan inte. Giv oss hederliga, snälla människor möjlighet att även i fortsättningen införskaffa Craze.

Hahaha! :d


Håller med Pepz. Låter som en korkad idé. Någon frontallob tycker jag man allt får ha. De som säger att "det nog inte är någon fara" bör tänka till lite. Bara för att en kompis klarade sig fint innebär inte det att 1 på 5000 inte kolar vippen (påhittad siffra).

Rikard Jansson
2012-12-13, 13:23
Har provat med både rush och craze, hände ingenting. hade lika gärna kunnat skippa pwo:n, blev varken mer speedad eller nånting, var som vilken fylla som helst.

Latissimus Dorsi
2012-12-13, 13:28
Har provat med både rush och craze, hände ingenting. hade lika gärna kunnat skippa pwo:n, blev varken mer speedad eller nånting, var som vilken fylla som helst.

Med skillnaden att du antagligen utsatte dig för en större risk för knasigheter. Så svar till TS, låter inte som något smart.

madballz
2012-12-13, 22:48
Jag kombinerade alkohol med DMAA förut, kändes bara som vanligt, ett litet rus, men vet att folk har dött utav att kombinera stora mängder DMAA och det ansångs som en "partydrog" i england, om jag inte missminner mig.

Kischen
2012-12-15, 09:46
En kompis till mig kombinerade craze med alkohol. Han tog 4-6 skopor under kvällen/natten. Han sa att han var lite speedad och stissig bara. Säkert inget farligt om man inte har hjärtproblem osv.

Dock skriver Driven Sports själva att dom inte rekommenderar det... (for what it's worth)

Ursäkta men din kompis låter lite vårdslös med sig själv. Tom smartare att köpa riktigt knark där man har lite mer kunskap. Vad hade ni sagt på akuten om något hänt? Han har tagit craze? Dom skulle stå som fågelholkar..

Degpekka
2012-12-15, 10:23
Känns ju sjukt onödigt.

as0k
2012-12-16, 09:11
Ursäkta men din kompis låter lite vårdslös med sig själv. Tom smartare att köpa riktigt knark där man har lite mer kunskap. Vad hade ni sagt på akuten om något hänt? Han har tagit craze? Dom skulle stå som fågelholkar..

Jag var inte med. Jag fick reda på det i efterhand. Håller med om att det var dumt gjort...