handdator

Visa fullständig version : Allt detta svett....


Zed
2004-02-11, 15:06
Har börjat svettas som en gris så fort jag går ut genom dörren.....vet att det går hand i hand med ökad muskelmassa men varför blir det så här?? :confused:

abjorn
2004-02-11, 15:23
Jag har också lätt för att svettas. speciellt när det är varmt och fuktigt ute ;)

Pdaddy
2004-02-11, 15:28
Faaan jag har skit svårt att svettas :(
Kan väll få lite av er :D

Men jag har börjat svettas mer nu när ja går på band och börjar få upp flåset och förbränningen..

Marcus

Glenner_84
2004-02-11, 16:21
svettas alldrig dagligt om man säger så, men svettas som fan när jag är på gymet, har aldrig haft nån riktig fotsvett eller liknande under hela min listiv, rätt skumt faktiskt

Fultjack
2004-02-11, 16:21
svettas oxo som en gris, vet ej varför dock ..

Dipshit
2004-02-11, 22:36
Svettas inte i vardagen...men massa på gymmet/träning...
Lite weird kanske...men nog bäst så, när jag tänker efter..

Ervin
2004-02-11, 22:38
jag svettas jämt oavsett vad fan, skit jobbigt är det ibland :(
Går upp för trappen o är svettig som en gris :(

JAM
2004-02-12, 00:54
Jag har ganska lätt att svettas... Mest i svanken... När man cyklar till skoan och sedan kommer in i värmen och varvar ner, då sätter det igång... :insane:

Men visst, det är inga sjukliga mängder så jag klagar inte. Min fysiklärare på gymnasiet hade hyfsad armsvett. Om han hade t-shirt svettades han så pass att ärmarna sög åt sig på hela undersidan, och hade han en långärmad tröda över det så blev det fläckar stora som handflatan...

Herkulez
2004-02-12, 01:53
usch, har gått upp så mycket i vikt så jag kan knappt röra mig utan att flåsa som en idiot och svettas som ett pucko :D

Jense
2004-02-12, 02:03
oj, herkulez är tillbaka i sitt forna jag=)

såhär låter det när han frågar mamma efter mat

"Määhhmää.. v. vahhh r e maahten? hhhhh hhh"


Svettas gör jag. nu på senaste har jag slutat lukta så förbannat då jag har lkastat in en duschdag exktra om året (midsommar , julafton och nu även påsk)

tar först ngn deo , doftlös, vet inte varför direkt. sen tar jag och spreyar hugoboss på.. luktar gott, håller länge

Garnax
2004-02-12, 02:04
Jag har mycket rövsvett vilket inte är så kul, handsvett också ibland. Under armarna och i pannan svettas jag dock bara när
jag anstränger mig.

Skulle jag kunna slippa rövsvetten skulle jag vara glad...

På somrarna räcker det med en kvart i solen sittandes i byxor
så har jag en stor blöt fläck på brallorna...

//Garnax

Björn S
2004-02-12, 07:24
anyone know how to avoid the awfull rövsvett?

Pdaddy
2004-02-12, 08:32
LOL för mycke rövsvett låter ju jobbigt, låter som om man skulle kunna få en redig pool me svett i stjärt springan :naughty:

Testa sånnadär antisvett medel... torr utan svett eller va de heter, eller så e de bara köra me sågspån som suger upp det (kan iof klia rätt mycke) :D

Kom ihåg när ja gick på gymnasiet, och en period hade en fruktansvärd armsvett. De liksom rann ner till armbågarna .. Fick ta pappershandukar å lägga i armhålan :smash:

LOOOL

De va mitt bästa knep, men efter nåra månader försvann det.
Svettningar har ju lite me hormoner att göra, så i puburteten kan man ha feeta probs, eller om man tar lite skumma preparat kanske.. !!!

Marcus

Kreout
2004-02-12, 08:33
Svettas en hel del under armarna beroende på material i t-shirten / tröjan / skjortan. Absolut torr fungerar dock finfint och gör att jag slipper problemet helt och hållet i en vecka, varefter jag har på mer :D . För er som undrar vet jag dock inte om det är bra eller dåligt att använda mot rövsvett... ;)

Slartibartfast
2004-02-12, 10:09
Jag är en jävla svettgris!

Svettas mest på ryggen och bröstet. Ingen fotsvett eller armsvett(absolut torr :bow: )

inte så frächt att man svettas som ett äckel i ansiktet/hårbottnen när man kommer inomhus på sommaren eller antränger sig lite.

Slartibartfast
2004-02-12, 10:10
Originally posted by Kreout
För er som undrar vet jag dock inte om det är bra eller dåligt att använda mot rövsvett... ;)

Absolut torr i röven! *ryysa*

Herkulez
2004-02-12, 10:34
Originally posted by Jense
oj, herkulez är tillbaka i sitt forna jag=)

såhär låter det när han frågar mamma efter mat

"Määhhmää.. v. vahhh r e maahten? hhhhh hhh"




Nja låter väl mer som JENSES Määhhmäää...v.vahhh r e maaaathen? hhh hhhhh :naughty: