handdator

Visa fullständig version : Frågor om sport life


MrKnubbis
2012-11-29, 19:59
Ja, har försökt ringa Sport life i min stad nu i 1 timme, kommer inte fram. Vet inte om det är telenor eller på deras sida..


På deras ordningsregler så står det att mobiler inte får vara i gymmet, hur noga är de med denna reglen? Jag tänker mest ifall jag ska börja träna där så vill jag ha min mobil eftersom att jag rätt ny inom styrketräning och kan inte alla övningarna ännu, youtube hjälper som satan.


Dessutom undrar jag ifall man kan byta medlemskap under tiden man har auto giro?


Någon som vet?

Anton Fräs
2012-11-29, 20:41
Dem är inte noga alls.

Angel
2012-11-29, 21:51
Vilken Sportlife ringer du?

Amfksp
2012-11-29, 21:55
Signar du för ett medlemskap med en viss tidbegränsning kan du inte bryta det även om du kör autogiro och nej ingen bryr sig om du pillar/snackar i telefonen för det är en idiotisk regel.

cero
2012-11-29, 21:57
Ser ingen anledning varför någon skulle bli störd av telefonpratande i en träningssal? Och vad jag vet brukar inte personalen vara noga med det.

MrKnubbis
2012-11-29, 23:43
Signar du för ett medlemskap med en viss tidbegränsning kan du inte bryta det även om du kör autogiro och nej ingen bryr sig om du pillar/snackar i telefonen för det är en idiotisk regel.

Jag snackar om att uppgradera det, tror du inte det går?



Får dra dit imon och fixa ett medlemskap då och samtidigt fråga dem direkt.. för telefonen svarar de ju inte i. Ringde till Falkenbergs gym.

muddler
2012-11-30, 00:22
Jag har jobbat för Sportlife i tre år och på min anläggning brydde vi oss inte. Kan dock inte svara för övriga ~80 anläggningar

Amfksp
2012-11-30, 00:27
Uppgradera kan du säkerligen göra.