handdator

Visa fullständig version : Summerburst 2013


-squat-
2012-11-27, 22:52
Imorgon Onsdag släpps biljetterna till Stockholm och på Torsdag släpps biljetterna till Göteborg.

Guetta sägs vara klar för GBG och Aoki för Stockholm.
http://summerburst.se

Det blir till att hugga biljetter direkt. Ni som har varit där förut, är festivalpass premium värt extra pix?

Eiken
2012-11-27, 22:58
Aoki är klar för både Stockholm och Göteborg enligt sin hemsida.

shadowfire
2012-11-27, 23:20
Kul, bra tips! Vart sugen på Guetta nu ju =)

Figurenha
2012-11-28, 11:01
Ingrosso ska avsluta på lördagen i sthlm med

emcalu
2012-11-28, 11:47
Då ska man bara bestämma sig för vilken stad man vill till *jorgen*

Ado2000
2012-11-28, 12:29
såg SHM i Måndes och nu om Guetta kommer till GBG kan jag dö lycklig

DJJOHANSSON
2012-11-28, 12:39
Idioti att släppa biljetterna före artisterna imo.

Raschmus
2012-11-28, 13:41
Imorgon Onsdag släpps biljetterna till Stockholm och på Torsdag släpps biljetterna till Göteborg.

Guetta sägs vara klar för GBG och Aoki för Stockholm.
http://summerburst.se

Det blir till att hugga biljetter direkt. Ni som har varit där förut, är festivalpass premium värt extra pix?

Bara varit i Götlabörg men VIP var den mest välbetalda diffen någonsin.

tano
2012-11-28, 13:51
Bara varit i Götlabörg men VIP var den mest välbetalda diffen någonsin.

Varför?

Morty
2012-11-28, 13:58
Steve Aoki är fan för tung!

Raschmus
2012-11-28, 14:34
Varför?

Du stod högre upp än folkmassan och fick bra överblick. Du fick drickan serverad till ståbordet istället för att trängas i ett inhängt öltält en bit ifrån scenen. Du slapp trängas.

Alltså; Du kunde dricka bira med god överblick och dansutrymme istället för motsatsen.

DJJOHANSSON
2012-11-28, 15:03
stå längst fram och trängas ftw :)

Jazen
2012-11-28, 18:14
köpte biljetter, kan säga att det inte spelar nå större roll vilka artister det blir, men dom brukar inte svika en. Hela festivalen är najs!

al3ks
2012-11-28, 19:20
Cabana i Stockholm förra året, lär bli samma 2013. Glad så länge Guetta inte avslutar igen, sånt jävla antiklimax att Ingrosso levererade innan Guetta som klev på och spelade allt man hör på NRJ

exnm
2012-11-28, 20:14
Köpte premiumbiljetter 09:01!
Var för sent ute för årets och fick bara 1 dags biljett till "fel dag" så nu jäklar.

Kommer bli grymt kul, något trevlig att se fram emot nu i det trevlig vintervädret!

Xtronal
2012-11-28, 20:44
Vart ska man bo i Stockholm om man är tre fattiga studenter som ska åka på denna festival? Tänkte scandic hotell först men sen såg jag att det var lite dyrt. Nära rätt gärna festivalen :)

Reticulum
2012-11-28, 21:08
Du stod högre upp än folkmassan och fick bra överblick. Du fick drickan serverad till ståbordet istället för att trängas i ett inhängt öltält en bit ifrån scenen. Du slapp trängas.

Alltså; Du kunde dricka bira med god överblick och dansutrymme istället för motsatsen.

Tyckte det såg sjukt patetiskt ut när folk stod på vip i sin avskildhet och dansade lite stelt. Att stå långt fram och vara tillsammans med alla andra är ju vad som gör det intressant, annars kan det kvitta. Vet inte hur du dansar om platsen man har i massan inte räcker till.

exnm
2012-11-28, 21:30
Tyckte det såg sjukt patetiskt ut när folk stod på vip i sin avskildhet och dansade lite stelt. Att stå långt fram och vara tillsammans med alla andra är ju vad som gör det intressant, annars kan det kvitta. Vet inte hur du dansar om platsen man har i massan inte räcker till.

Min plan är att hänga i VIP/Premium området när man tar en öl/vilar/går på muggen och sen hänga framför scenen när det är bra spelningar.
För visst är det bara att glida in och ut ur det området?

Figurenha
2012-11-28, 21:55
Min plan är att hänga i VIP/Premium området när man tar en öl/vilar/går på muggen och sen hänga framför scenen när det är bra spelningar.
För visst är det bara att glida in och ut ur det området?

Med Premium har ska man kunna röra sig fritt inom området står det ju på hemsidan :)

Anton Fräs
2012-11-29, 11:42
Jag skall gå med ett gäng kompisar i Göteborg.

dauit
2012-11-29, 11:48
axwell är nu bokad till götet, får se om han kommer till sthlm också!

vilka jag vill ha:
alesso, hardwell, arty, knife party, tommy trash, cazzette, eric prydz och sist men inte minst DADA LIFE.

al3ks
2012-11-29, 12:03
axwell är nu bokad till götet, får se om han kommer till sthlm också!

vilka jag vill ha:
alesso, hardwell, arty, knife party, tommy trash, cazzette, eric prydz och sist men inte minst DADA LIFE.

+1ar Knife Party, TT, Cazzette och Dada. Prydz kommer inte ske, nånstans har jag läst att någon skrev att SB-folket inte var hans målgrupp.

Jag vill även se Swanky Tunes och Hard Rock Sofa, Chuckie, Dimitri Vegas & Like Mike samt Albin Myers och John Dahlbäck.

Morty
2012-11-29, 12:07
Ja tack på samtliga nämnda artister/DJs/producenter. Missade tyvärr Knife Partys spelning i höstas :( Dada life var jag på när de lirade i Uppsala för nåt år sen, riktigt fett! De kör på Munchenbryggeriet senare i vinter också.

emcalu
2012-11-29, 12:11
Givet att de sätter Ingrosso och Axwell i varsin stad cofffee

dauit
2012-11-29, 12:20
+1ar Knife Party, TT, Cazzette och Dada. Prydz kommer inte ske, nånstans har jag läst att någon skrev att SB-folket inte var hans målgrupp.

Jag vill även se Swanky Tunes och Hard Rock Sofa, Chuckie, Dimitri Vegas & Like Mike samt Albin Myers och John Dahlbäck.

du har en poäng där med eric prydz, han är en av få som fortfarande producerar låtar i samma sound och inte har följt house vågen, som till exemplen artister som tiesto och guetta.

det var riktigt pinsamt att de satte Dimitri Vegas & Like Mike på lilla scenen förra året, fast det beror väl på att majoriteten som kommer gå på SB inte har en aning om vilka de är...

även adrian lux och mattise och sadko skulle jag vilja se.

shadowfire
2012-11-29, 12:31
Jag skall gå med ett gäng kompisar i Göteborg.

har du köpt? vilken biljett?

Löpsko
2012-11-29, 13:02
Helvete vad ingrosso är lik martin stenmark

Anton Fräs
2012-11-29, 17:11
har du köpt? vilken biljett?

Early bird 2-dagars. :)

al3ks
2012-11-29, 17:16
du har en poäng där med eric prydz, han är en av få som fortfarande producerar låtar i samma sound och inte har följt house vågen, som till exemplen artister som tiesto och guetta.

det var riktigt pinsamt att de satte Dimitri Vegas & Like Mike på lilla scenen förra året, fast det beror väl på att majoriteten som kommer gå på SB inte har en aning om vilka de är...

även adrian lux och mattise och sadko skulle jag vilja se.

Varför spelade de ens på lilla scenen liksom när dom lirat på TL osv? Oklart.
Var bara på lördagen förra året så missade artister som Tiesto, Axwell och Alesso. Men vad jag hört sög Alesso på att mixa?

Adrian var skön förra året, men det är så mycket Rebecca & Fiona hela tiden, av rätt förklarliga skäl men i vilket fall.

Några jag vill se som jag helt glömt är Third Part - lätt en av mina favorit producenter.

dauit
2012-11-29, 19:06
Varför spelade de ens på lilla scenen liksom när dom lirat på TL osv? Oklart.
Var bara på lördagen förra året så missade artister som Tiesto, Axwell och Alesso. Men vad jag hört sög Alesso på att mixa?

Adrian var skön förra året, men det är så mycket Rebecca & Fiona hela tiden, av rätt förklarliga skäl men i vilket fall.

Några jag vill se som jag helt glömt är Third Part - lätt en av mina favorit producenter.

för att tillåta icona pop att spela på den stora scenen...
alesso kör väldigt ofta livemixing och då kan man förvänta sig lite misstag då och då, nu var jag inte på just hans spelning(har ingen aning om vart jag va, för dragen antar jag), förhoppningsvis har han blivit bättre till nästa sommar!

ChewChew
2012-12-21, 14:58
Mindre kul att när man precis ska köpa sin biljett till sthlm så är alla premiumbiljetter utsålda *grr*

Onigiri
2012-12-21, 17:35
Grabbar, slösa era pengar på riktiga festivaler i Holland eller Belgien istället. Finns massor av smidiga resor ner för bara några hundra extra alternativt tusen extra men då ingår camping i flera dagar osv och bordershop besök 1-2 gånger.

-squat-
2013-06-07, 20:29
Nu är det igång i GBG. Har vi någon koloit på plats? Bra drag? :d