handdator

Visa fullständig version : Sabaton, Raubtier, Dynazty i Kalmar 28 nov.


Oljeblixten
2012-11-23, 12:03
Någon mer som ska dit? :cool:

andyone
2012-11-23, 12:35
Nej. Fyfan vilken smörja det är. Har aldrig förstått mig på denna tingest som kallar sig för musik. Vrålande wannabe-whisky-röster med krigsförskönande samt wannabe-Rammstein-"sånger" som flörtar med SD-sympatisörerna.

Vilket jävla lämmeltåg. Nej fyfan.

Oljeblixten
2012-11-23, 13:59
Haha det inlägget, made my day!

Inte hundra min tekopp men har man biljetter så har man samt att det är schysst med spelning. Sabaton är väl det man vill se. Tänkte om någon ska dit och softa lite!

Phil Heath
2012-11-23, 16:29
Nej. Fyfan vilken smörja det är. Har aldrig förstått mig på denna tingest som kallar sig för musik. Vrålande wannabe-whisky-röster med krigsförskönande samt wannabe-Rammstein-"sånger" som flörtar med SD-sympatisörerna.

Vilket jävla lämmeltåg. Nej fyfan.

Hahaha, ägde denna tråden*cupid*

Amfksp
2012-11-23, 16:32
VIsst är det skitmusik, men för att dra en parallell mellan sabaton och SD måste man vara utvecklingsstörd.

Tricce
2012-11-24, 03:58
Nej. Fyfan vilken smörja det är. Har aldrig förstått mig på denna tingest som kallar sig för musik. Vrålande wannabe-whisky-röster med krigsförskönande samt wannabe-Rammstein-"sånger" som flörtar med SD-sympatisörerna.

Vilket jävla lämmeltåg. Nej fyfan.

Lol kommer du rakt ifrån Swedish house maffia tråden eller? :D

edit efter att ha kollat den tråden http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=6112827&postcount=80
haha well played sir! ;)