handdator

Visa fullständig version : Ojämna bröst


Kevinkarlsson1
2012-11-14, 19:32
Hej! Har på senaste märkt att mina bröst är ojämna och jag stör mig som fan på det.. Liksom underbrösten själva linjen så har det vänstra bröstet en fin linje medans det vänstra inte alls har samma linje.. Tror också att jag har lite mer muskelmassa på det vänstra bröstet. Jag tror att problemet med mitt högra bröst kan vara att ett revben sitter precis vid linjen eller att jag inte kan få fett där för när jag spänner så är det helt slappt. Dels så blir jag helt galen när jag kör bröst och får mer pump i vänstra än högra. Även idag när jag körde armar så fick jag lite pump i vänstra. Inte den pump som uppkommer när man kör bröst utan bara lite spänning eller hur man ska säga. Vore jätte snällt med svar vad det kan bero på och om det går bättra på, blir galen ibland på passen! :)

ReXi
2012-11-14, 19:34
Hej! Har på senaste märkt att mina bröst är ojämna och jag stör mig som fan på det.. Liksom underbrösten själva linjen så har det vänstra bröstet en fin linje medans det vänstra inte alls har samma linje.. Tror också att jag har lite mer muskelmassa på det vänstra bröstet. Jag tror att problemet med mitt högra bröst kan vara att ett revben sitter precis vid linjen eller att jag inte kan få fett där för när jag spänner så är det helt slappt. Dels så blir jag helt galen när jag kör bröst och får mer pump i vänstra än högra. Även idag när jag körde armar så fick jag lite pump i vänstra. Inte den pump som uppkommer när man kör bröst utan bara lite spänning eller hur man ska säga. Vore jätte snällt med svar vad det kan bero på och om det går bättra på, blir galen ibland på passen! :)

Sluta gnäll! Tänk på oss som inte ens får pump i brösten!

Brickhead
2012-11-14, 19:45
Bara att fortsätta köra, finns nog inte så mycket och göra förutom att bygga på större muskler så det syns mindre. Vänstra sidan kommer att komma ikapp.

bearwolf
2012-11-14, 19:46
Prova köra bröst med hantlar, och ge vänster tutte lite extra kärlek tills pumpen uppstår där också på samma sätt?

Kevinkarlsson1
2012-11-14, 19:54
Kör hantelpress och flyes och liknande men tycker det är sjukt svårt att ge lite "extra" kärlek till vänster tutte samtidigt som att utföra övningen rätt! Men om jag kör ett bröstpass och sen när jag är klar känner jag enbart pump i vänster tutte fast båda brösten är "uppumpade" kan jag gå därifrån och va jävligt nöjd ändå? Och om jag inte känner pump i höger tutte ska jag skippa göra en extra rep med bara högertutte som jag brukar göra nu fast jag anar att det är idiotiskt?

spinki
2012-11-14, 20:26
Pöjk varför starta ny tråd när du gjorde en i går ?

Kör på som vanligt så ska du se att det kommer med tiden.
Muskler bygger man inte på en dag. *flex* och sluta att vara så fixerad av att få pump / musklerna växer ändå :hbang:

NNIF
2012-11-14, 21:01
massa tips här: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=191734