handdator

Visa fullständig version : arm utséende


aldoschadewitz
2012-11-09, 19:15
Hej, varken min biceps eller triceps (långa huvud) sträcker sig till armbågs väcket. är detta något man kan göra något åt eller bara genetikst?

om man kan göra nått åt det. vad?!? :)

Ulvamal
2012-11-09, 19:21
Du kan inte ändra "layouten", muskler och muskelfästen sitter där de sitter. Storleken på musklerna kan du påverka, och större muskler fyller ut (lite) bättre.

Vunnis
2012-11-09, 19:22
Osis att du bara kommer kunna fylla ut lite mer. :rolleyes:

aldoschadewitz
2012-11-09, 19:37
okej så att anstränga sig för att sträcka ut musklerna maximalt av den anledningen tjänar jag ingenting på?

Dalalyfta
2012-11-09, 19:39
okej så att anstränga sig för att sträcka ut musklerna maximalt av den anledningen tjänar jag ingenting på?

Sånt här borde väl alla som har gått ut mellanstidet känna till...
Men om du stretchar extra mycket mellan seten så kommer du kunna fylla ut the arms med 5cm så du kan ta på dig extra tight t-shirt och styla najs.

InShape
2012-11-09, 19:45
Sånt här borde väl alla som har gått ut mellanstidet känna till...
Men om du stretchar extra mycket mellan seten så kommer du kunna fylla ut the arms med 5cm så du kan ta på dig extra tight t-shirt och styla najs.

Okej? Vad är du för tomte egentligen *whatever*

Vunnis
2012-11-09, 19:53
okej så att anstränga sig för att sträcka ut musklerna maximalt av den anledningen tjänar jag ingenting på?

Nej. Din muskelbuk tar slut där den tar slut.

Silencer
2012-11-09, 19:56
Välkommen till klubben. I teorin går det säkert att operera.

EeJay
2012-11-09, 21:31
Hej, varken min biceps eller triceps (långa huvud) sträcker sig till armbågs väcket. är detta något man kan göra något åt eller bara genetikst?

om man kan göra nått åt det. vad?!? :)

Inte för att vara den som är den. Men om din bicep eller tricep inte sträckte sig över armbågen så skulle du ha en hyffsat ofunktionell arm ;) Att muskelpåsen är kort är väl dock inte något negativt? Då får man ju en schysst bulle när man spänner dom. Mina går längsmed hela humerus och när jag försöker flexa mina överarmar ser man knappt någon skillnad.

aldoschadewitz
2012-11-09, 22:56
Inte för att vara den som är den. Men om din bicep eller tricep inte sträckte sig över armbågen så skulle du ha en hyffsat ofunktionell arm ;) Att muskelpåsen är kort är väl dock inte något negativt? Då får man ju en schysst bulle när man spänner dom. Mina går längsmed hela humerus och när jag försöker flexa mina överarmar ser man knappt någon skillnad.

visst blir det en bra kula men kolla bilden över! :( känns som nån har tagit ett bett av min biceps hehe

nu är det väl inte lika extremt som på bilden över menmen.
tack för vättiga svar