handdator

Visa fullständig version : Tribooster 2000 m


Ivarsson90
2012-11-06, 23:30
Tjena, jag har tränat sen 2006 nu, på senare år har de börjat blivit mer seriöst o numer satsar ja så hårt jag kan - Jag har alltid kört proteinpulver och så, men aldrig något mer har nyss börjat med PWO nu var ja även in o köpte lite andra saker, t ex amino, och även Tribooster 2000 m [ länk: http://www.*************.com/1/sv/artiklar/2-x-tribooster-60-tabs ].

Tänkte om det är någon som har info om ifall den är bra eller bara skit? De finns så pass mycket att välja på så det är svårt att veta.


Och till sist - de står att man ska ta en om dagen, men inte riktigt när, efter träningen? På morgonen? På kvällen?

Tack på förhand!

pizzabud
2012-11-06, 23:48
varför har du köpt något som du inte vet vad det är eller ens när man ska ta det

Ivarsson90
2012-11-07, 08:10
varför har du köpt något som du inte vet vad det är eller ens när man ska ta det

Jag sa inte att ja inte vet vad det är.. Jag sa att jag undrade om den var bra, dvs ifall någon annan tagit det och har erfarenhet att nämna. Och ens när? Ja jag antog att de skulle stå på burken som de gör på de flesta ! ...

312
2012-11-07, 08:23
Lagliga testboosters känns som väldigt bortkastade pengar, samma sak med fettförbrännande kosttillskott.

Doggeh
2012-11-07, 10:37
Den kommer höja din libido. För det är väll bara tribulus? (orkar inte kolla upp)

Ivarsson90
2012-11-07, 11:43
Lagliga testboosters känns som väldigt bortkastade pengar, samma sak med fettförbrännande kosttillskott.

Hmm okey det var synd.. Tack för svaret.

Den kommer höja din libido. För det är väll bara tribulus? (orkar inte kolla upp)

Ursäkta men inte för o låta helt dum i huvet, men vad är tribulus? x)

King Grub
2012-11-07, 12:20
Ursäkta men inte för o låta helt dum i huvet, men vad är tribulus? x)

Innehåll/ dos: Tribulus Terrestris Extrakt

Jag sa inte att ja inte vet vad det är.

Hur går det där ihop?

Det är vad du har köpt. Och Tribulus Terrestris saknar både direkta och indirekta anabola egenskaper.

Ivarsson90
2012-11-07, 12:32
Hur går det där ihop?

Det är vad du har köpt. Och Tribulus Terrestris saknar både direkta och indirekta anabola egenskaper.



Jag menar att jag vet vad det STÅR att den GÖR - däremot så är det svårt o lägga alla ämnen som finns i till namnet när man inte direkt hört dom tidigare..

Okej så bara skit då alltså? Tack för svaret!