handdator

Visa fullständig version : Piller mot diarre.


Dalalyfta
2012-11-06, 16:30
På tillverkarnas hemsida står det att det är fullständigt ofarligt att stoppa upp, tänker på att jag förra vintern fick såna härliga symptom av vinterkräksjukan och eftersom den nu grasserar så har jag köpt piller i förebyggande. *spy*

Hjälper det även mot kaskadspyor

och är det ofarligt?

drakfelt
2012-11-06, 16:35
Du kan läsa allt om läkemedlet du köpt på FASS, även vanliga och mindre vanliga biverkningar.

Däremot är det svårt för oss att säga någonting över huvud taget när du inte har skrivit vilket läkemedel det rör sig om.

Angel
2012-11-06, 19:41
Har man vinterkräksjukan så är man ju bara glad om de kommer ut den vägen!

Slartibartfast
2012-11-06, 20:34
Har man vinterkräksjukan så är man ju bara glad om de kommer ut den vägen!

+1

Har du kräksjukan, så diarrea på så mycket det bara går är mitt råd. Bättre den vägen :)

Mago
2012-11-06, 20:41
+1

Har du kräksjukan, så diarrea på så mycket det bara går är mitt råd. Bättre den vägen :)

Fawrk yeah!
Förra året fick jag först nån magsjuka där jag spydde konstant under en dag. Sjukt utmattande för både kropp och psyke. Några veckor senare fick jag nån annan magsjuka där det istället kom andra vägen. Det var en ren njutning att bara sitta och låta det flöda. :D Utöver det faktum att jag nyligen hade flyttat in som inneboende i en liten lägenhet hos en jämngammal tjej. Något för Slarti det!

Fyllot
2012-11-06, 21:23
Satt på en hink förra vintern då vi hade stambyte och det INTE gick att planera sina toalettbesök....hade föredragit spyorna helt klart.

watertouch
2012-11-06, 21:54
Satt på en hink förra vintern då vi hade stambyte och det INTE gick att planera sina toalettbesök....hade föredragit spyorna helt klart.

Stambyte är skitkul! ;)

Oljeblixten
2012-11-06, 22:43
Oxykodon är en mirakelkur mot dirarre! Du kommer bli "totally plugged up":d