handdator

Visa fullständig version : Protein!


jim
2004-02-09, 00:06
jag ska köpa ett bra proteintillskott! ingen gainer utan bra rena proteiner! främst att användas efter träning (med tillsatta snabba kolhydrater) och som tillskott/ersättning till målitder!

det behöver inte vara det bästa på marknaden bara det fyller sin funktion, är BILLIGT, smakar någorlunda gott och finns tillgängligt antingen på internet eller i centrala stockholm!

vet någon vad det är jag söker?

Svedberg
2004-02-09, 00:16
Exell är väl det mest prisvärda du kan köpa att ha direkt efter träning, och Eiselt protec som mellanmål etc?

jim
2004-02-09, 00:30
ska man köpa från kolozzeum direkt då? :) förresten finns det bara 1kgs och 10ks burkar? 5 hade varit mer lagom :D


vilken smak är bäst?

Herkulez
2004-02-09, 00:33
Originally posted by jim
ska man köpa från kolozzeum direkt då? :) förresten finns det bara 1kgs och 10ks burkar? 5 hade varit mer lagom :D


vilken smak är bäst?

köp 5 1kilos d:rolleyes:

:D

Pez
2004-02-09, 05:28
Originally posted by jim
ska man köpa från kolozzeum direkt då? :) förresten finns det bara 1kgs och 10ks burkar? 5 hade varit mer lagom :D


vilken smak är bäst?

Ja, köp från Kolozzeum direkt.. Exell kommer i 1kgs förpackningar.
10kg är 10x1kg i en låda. På så sätt är det lätt att beställa och dela upp tillsammans med kompisar också tex.

/pez

no1fitness
2004-02-09, 06:00
Vanilj KLART godast !! :hbang:
Tvåa choklad och allra sist med råge jordgubb. Den är svårlöslig också tycker jag om man jämför med de två andra...Smakar syntetiskt...:rolleyes:

Pez
2004-02-09, 06:07
Originally posted by no1fitness
Vanilj KLART godast !! :hbang:
Tvåa choklad och allra sist med råge jordgubb. Den är svårlöslig också tycker jag om man jämför med de två andra...Smakar syntetiskt...:rolleyes:

I beg to differ! :D

Tycker precis tvärtom - jordgubb, choklad, vanilj.
Men Anna är något av en gottegris har jag förstått... *host* ;)

Vanilj är sötast så gillar man det så är det nog den man ska välja.

/pez

no1fitness
2004-02-09, 06:33
Originally posted by Pez


I beg to differ! :D

Tycker precis tvärtom - jordgubb, choklad, vanilj.
Men Anna är något av en gottegris har jag förstått... *host* ;)

Vanilj är sötast så gillar man det så är det nog den man ska välja.

/pez

Gottegris...:eating:
Man tager vad man haver på diet...:D
Men även när ajg inte är på diet är vanilj bäst !! :sleep:

jim
2004-02-09, 09:14
säljs det bara på internet? bor i en andrahandslägenhet så det finns vissa bekymmer med att beställa saker från internet.. :confused:

Pez
2004-02-09, 09:46
Originally posted by jim
säljs det bara på internet? bor i en andrahandslägenhet så det finns vissa bekymmer med att beställa saker från internet.. :confused:

Ska inte vara några problem att köra en C/O på andrahand även om det är "icke tillåten" uthyrning.

/pez

jim
2004-02-09, 18:47
Originally posted by Pez


Ska inte vara några problem att köra en C/O på andrahand även om det är "icke tillåten" uthyrning.

/pez



problemet är att de vidarebefodrar ordern till den som äger lägenhetens nya adress :furious:

eller kan man fixa det på nåt sätt?

Pdaddy
2004-02-11, 15:51
Vaafaan, de är ju bara beställa den till den adress du bor på (spelar ingen roll vem som bor där) skriv som sagt bara C/O å uthyrarens namn) För du betalar ju när du hämtar ut grejerna på posten.. !!!


:smokin:

z_bumbi
2004-02-11, 17:17
Originally posted by jim




problemet är att de vidarebefodrar ordern till den som äger lägenhetens nya adress :furious:

eller kan man fixa det på nåt sätt?


Proteinet finns i flera affärer i Stockholm, Budo och fitness har väl Exell har jag för mig t ex.

I "värsta fall" så får du åka ut till Fairings gym och köpa det där. :)

jim
2004-02-12, 00:34
*slaskar i mig exell protein från Budo & Fitness*


:eating: :eating: :eating: