handdator

Visa fullständig version : Walking dead -Tråden för oss som älskar serien.


Sidor : [1] 2 3 4 5 6

Angel
2012-11-04, 00:45
Ja, TV serien då. För jag har inte läst tidningen.

Tycker S3 har dragit igång bra med nya miljöer och karaktärer. Började bli tråkigt när de bara sprang i skogarna. Vad tror ni om Guvenören?

I övrigt uppskattar jag miljöerna massor, som ex Hershels gård och "syd-känslan". Den karaktär jag förmodligen gillar minst i kärngruppen är nog Lori.

Någon mer än jag som följer Walking dead?

Phil Heath
2012-11-04, 01:07
Jag följder den och kan bara hålla dig med om att säsong 3 öppnar bra. Bara den inte blir så seg som säsong 2 var till största del.

filmjölk
2012-11-04, 01:14
Finns den lagligt att se gratis någonstans, eller vart kan man köpa serien ifrån?

Phil Heath
2012-11-04, 01:29
Valfri torrentsite om du vill ha den gratis. Annars går det att köpa säsong 1 och 2 på discshop t.ex.

ekmanc
2012-11-04, 01:39
Jag följer den men tycker ärligt talat den är rätt så värdelös :P förstår inte riktigt vad jag håller på med.

Angel
2012-11-04, 10:30
Inte värdelös.


Finns nog lite överallt att köpa eller tanka.

Spartansk
2012-11-04, 10:48
Åh, är säsong tre igång! Dags att tanka!

Är sjukt nyfiken på ninjafiguren i slutet på tvåan.

*Försvinner från tråden ett tag för att undvika spoilers.*

Galt
2012-11-04, 11:12
Jag verkligen älskar denna serie men kan hålla med om att Lori börjar bli tröttsam,har helt ärligt skitsvårt för denna skådespelerska,tålde inte att se henne i prison break och nu är hon ännu mer påfrestande att kolla på....nej låt ett gäng zombies äta upp henne*gah!* och släng in tex Mila kunis med ett maskingevär istället:hbang:

Hank
2012-11-04, 11:21
Jag verkligen älskar denna serie men kan hålla med om att Lori börjar bli tröttsam,har helt ärligt skitsvårt för denna skådespelerska,tålde inte att se henne i prison break och nu är hon ännu mer påfrestande att kolla på....nej låt ett gäng zombies äta upp henne*gah!* och släng in tex Mila kunis med ett maskingevär istället:hbang:

Haha +1! Kan inte sätta fingret på vad det är, men har också enormt svårt för henne.

Whoopie
2012-11-04, 11:24
Sett hela första säsongen med polarna, vem gillar inte zombies, riktigt najs serie :D

Denniss
2012-11-04, 11:51
Tycker tredje säsongen börjar bra! Bara det fortsätter så utan massa drama. Vi vill se zombies!!

Löpsko
2012-11-04, 12:03
Finns den lagligt att se gratis någonstans, eller vart kan man köpa serien ifrån?

http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/22448779.jpg

Thelvino
2012-11-04, 12:09
Haha +1! Kan inte sätta fingret på vad det är, men har också enormt svårt för henne.

Hon spelar en stereotyp av kvinnorollen i en värld som håller på att gå under. Hon verkar mest intresserad av att leka mamma, pappa, barn och bry sig om små saker. När man tittar på serien så tänker iaf jag: seriöst vad är det för fel på den här människan??

Hon passar inte in alls i sammanhanget, det är lite som: världen håller på att gå under... Det finns en grupp överlevare... och Lori som lever i sin egen värld. Döda henne, döda henne nu!!

Nya säsongen har börjat lovande, som sagt nya miljöer och karaktärer som kan utveckla serien. Slutade nästan att titta under säsong två för att den var så trist.

Baan
2012-11-04, 12:17
Utan att avslöja något har säsong tre mycket mer dynamik och det händer mer än i säsong två. Om det segar ner är svårt att säga, men förutsättningarna för att ha en ganska händelserik säsong utan att behöva mjölka handlingen känns bra.

LeBron
2012-11-04, 12:50
Älskar serien! Väntar på nästa avsnitt, en amerikansk fotbollsspelare ska vara med som en extra stor zombie, tror den kommer vara svår att få ner, inte helt 100 dock! Hines Ward, killen som även var med i The Dark Knight Rises och sprang när arenan kollapsa! :D

Bulta
2012-11-04, 13:15
Hon spelar en stereotyp av kvinnorollen i en värld som håller på att gå under. Hon verkar mest intresserad av att leka mamma, pappa, barn och bry sig om små saker. När man tittar på serien så tänker iaf jag: seriöst vad är det för fel på den här människan??

Hon passar inte in alls i sammanhanget, det är lite som: världen håller på att gå under... Det finns en grupp överlevare... och Lori som lever i sin egen värld. Döda henne, döda henne nu!!

Nya säsongen har börjat lovande, som sagt nya miljöer och karaktärer som kan utveckla serien. Slutade nästan att titta under säsong två för att den var så trist.

Så du menar att om en värld håller på att gå under så slutar människor att överhuvudtaget bry sig om att ta tag i andra problem än att bara överleva?

Jag kan dock hålla med om att hon känns ganska stereotypisk. Men det gäller många av karaktärerna i serien. Många scener och dilemman repeteras, vilket gör att det aldrig skapar någon utveckling emellan karaktärerna. Det kan kännas lite såpopera av allting emellanåt tyvärr.

Jag tycker däremot att de har öppnat starkt med säsong 3. Actionpackat med fokus på flera olika intressanta händelseförlopp. Ser fram emot nästkommande avsnitt!

PureWhey
2012-11-04, 13:37
Bra serie, 3an har vart ett uppsving då andra säsongen va jävligt seg.
Dock stör jag mig på lite missar i storyn.

Tigerkotten
2012-11-04, 16:19
Om man vill vara laglig kan man ju titta på denna sida, http://www.free-tv-video-online.me/internet/the_walking_dead/ där finns det streams med avsnitten.

Angel
2012-11-04, 19:39
Åh, är säsong tre igång! Dags att tanka!

Är sjukt nyfiken på ninjafiguren i slutet på tvåan.

*Försvinner från tråden ett tag för att undvika spoilers.*

Ninjan har inte levererat så mycket än förrutom lite sura miner. Tror dock hon kan ha potential att bli bra. Hon och Andrea får gärna ha en liten lovestory.

Haha +1! Kan inte sätta fingret på vad det är, men har också enormt svårt för henne.

Ja men hennes karaktär är ju sjukt osympatiskt. Dessutom så skall hon hela tiden definieras av en man. Sen känns det bara whine att hon vill definiera hennes och Ricks relationsstatus nu. Hon har egentligen aldrig tillfört något på egen bedrift, förutom att ligga med den som varit ledare för gruppen för tillfället.

Bra serie, 3an har vart ett uppsving då andra säsongen va jävligt seg.
Dock stör jag mig på lite missar i storyn.

Andra säsongen var seg vissa delar, spec alla interna intriger med Shane, gubben med fiskarhatten, det långa letandet efter Sophia osv. Andra delar var bättre.

Angel
2012-11-04, 19:40
Vad tror ni om guvenören och hans agenda då? Teorier?

PureWhey
2012-11-04, 19:43
Vad tror ni om guvenören och hans agenda då? Teorier?

Känns riktigt spännande, han är grymt mysko...

ekmanc
2012-11-04, 20:12
Jag tycker de borde ha dragit ut på det hela med guvernören lite och låtit oss tro att han kaaaaanske hade goda avsikter ändå, de förstör all spänning när man får alla svar serverade inom tre minuter.

Angel
2012-11-04, 20:15
Jag tycker de borde ha dragit ut på det hela med guvernören lite och låtit oss tro att han kaaaaanske hade goda avsikter ändå, de förstör all spänning när man får alla svar serverade inom tre minuter.

Men vad är hans deal då? Jag fattade aldrig det.

ekmanc
2012-11-04, 20:40
Men vad är hans deal då? Jag fattade aldrig det.

Det vet vi inte riktigt ännu men det råder inga tvivel om att han är ond och har ljugit ordentligt för de två damerna.

Framförallt Andrea verkar ju falla för det rätt så totalt.

rememberence
2012-11-04, 20:59
http://media-cache-ec4.pinterest.com/upload/175570085444736771_n4hJb85z_c.jpg

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcs5lt2JR11rre65vo1_400.jpg

ekmanc
2012-11-04, 21:21
AAAAAAAAvskyr Carl... djävla skitunge

Squamata
2012-11-04, 21:32
Faaan va jag älskar denna serien... senaste avsnittet fick mig att i princip avlida så mycket jag ville se vad den där sista skiten handlade om!!! :D

Angel
2012-11-04, 21:42
Heh visst finns det "fails" som ja, kanske gräsmattor och sånt. Jag kan också störa mig lite på att zombiesarna är ju jävligt långsamma och sega i sina rörelser. Men människorna lyckas nästan aldrig springa ifrån en walker när det kommer nån. Okej visst om det kommer en mobb på 300st från alla håll, men när de kommer tre stycker hasandes så borde människorna kunna springa ifrån dem rätt rejält.

Angel
2012-11-04, 21:45
Verkar som s3 kommer vara 16 avsnitt delat på två. Antar de kör 8st nu och sen tar en paus över nyår och sen kör de sista 8 under våren.

Angel
2012-11-04, 22:01
http://assets0.ordienetworks.com/images/user_photos/1252882/5e4d19aaeba82fd565ea238fc13a2a0e_width_600x.png
http://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/730195/82399906.jpg
http://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/730195/82399918.jpg

Angel
2012-11-04, 22:01
Någon som har koll på vilken dag/natt WD släpps? Jag såg alla de tre som fanns ute nu i helgen, har för mig det är onsdagar eller torsdagar de brukar komma?

ekmanc
2012-11-04, 22:04
Söndagar alltså idag så du kan se nästa avsnitt imorgon.

Tigerkotten
2012-11-05, 14:09
Spoiler Tycker det var tråkigt att hon dog :/ Undrar om stängslet blev ihopsatt ordentligt också, men det borde ju inte spela någon roll om de stänger grinden bara.

al3ks
2012-11-05, 21:09
Hahaha, halva tråden kommer hoppa av lycka.

Spoiler:

Lite sad ändå, men vafan har ju stört sig på kvinnan som fan. Verkar som Rick kommer gå bananaz nästa episode.

Fan vad hemsk jag är

Holmeros
2012-11-05, 21:31
Spoiler! :D
Faktiskt rätt skönt att hon äntligen försvann, gnälliga fan. Men heeeeelvete så rått slutet på avsnittet var! Snacka om starkt känslomässigt laddat..

Gober
2012-11-05, 23:59
Lyckades spoila avsnittet genom att jag såg en tråd på ett annat forum som jag snabbt som fan stängde ner, men anade trots allt vad som skulle hända.

Det var ett svettigt avsnitt och nästa verkar ju också bli göttigt.

timoat
2012-11-06, 01:34
är det bara jag som skippar "coming next week" minuterna i slutet? vill inte ha några spoilers!

14K
2012-11-06, 01:38
är det bara jag som skippar "coming next week" minuterna i slutet? vill inte ha några spoilers!

Jag skippar också det...

Ado2000
2012-11-06, 08:52
senaste avsnittet kändes fan som en finale

Holmeros
2012-11-06, 09:13
senaste avsnittet kändes fan som en finale

För två dödsfall i gruppen, och ett nytt liv? Närå, förhoppningsvis är resten av s3 lika badass som denna. Rick lär gå wild as fuck nu, undrar vad som händer med Carl. Och kommer de verkligen kunna hålla en nyfödd unge levande?

Ado2000
2012-11-06, 13:35
För två dödsfall i gruppen, och ett nytt liv? Närå, förhoppningsvis är resten av s3 lika badass som denna. Rick lär gå wild as fuck nu, undrar vad som händer med Carl. Och kommer de verkligen kunna hålla en nyfödd unge levande?


jo medveten om att det inte var det men med tanke på vad som hände så kändes det som så, känns nu som att säsong 4 kommer vara några år framåt då bejbisen är någorlunda uppvuxen,

Gober
2012-11-06, 13:46
Jag hade hoppas på att babyn skulle bli en Walker i magen.

Fredszky
2012-11-06, 14:02
carl får gärna bli biten av en zombie S03E05. stör mig hela tiden på den ungen.

annars är S03 lätt den bästa säsongen hittills. hela fängelsegrejen är så rätt!

Ronn
2012-11-06, 14:11
Knäpp serie egentligen, den enda karaktär man sympatiserar med är galningen med armborst och krigaramazonen med zombiepets.

PureWhey
2012-11-06, 14:15
Jag hade hoppas på att babyn skulle bli en Walker i magen.
Hoppas på en blade-liknande figur :hbang:

timoat
2012-11-06, 14:40
SPOILER DAWN OF THE DEAD REMAKEN:

Där blev ju en unge zombified i magen på en brud

Jag tycker det är trist att T dog blev biten, man hade ju i princip ingen backstory till honom, och han hade 5 min sammanladga repliker i hela säsong 2, ingen av dom om honom. Kolla Youtube, finns en snubbe som klippt ihop allt han säger. Nu har dom bytt ut honom mot en stor flintskalloig svart snubbe som vi antagligen inte kommer få veta ett skit om heller som inte kommer ha nån egentlig anledning att vara där. Det finns ju ganska många karaktärer som man nästan glömmer bort, tex den blonda dottern eller den korthåriga tanten.

Kan vi anse att denna tråden är spoiler fylld upp till senaste avsnittet? (men inte "coming next week", säg inget om dom oom ni tittar på dem!)

Angel
2012-11-06, 19:43
Jag har inte sett det senaste än men kunde inte låta bli och läsa vad som händer ändå på imdb.

Bizarro
2012-11-06, 19:47
Lite småäckligt med kejsarsnittet osv, Carl verkar ju ha mognat lite, hade fan aldrig kunnat palla det där alltså.. Skönt att hon dog iaf, jävligt dum idé att inte göra abort när hon kunde..

Angel
2012-11-06, 19:47
Förresten är Rick otroligt sexig ju.

http://www.wallpaperhd.org/thumbs/7087_2.jpg

Olegh
2012-11-06, 20:30
*Fet spoiler*

Nu står det inte uttryckligen att det ska vara spoilerfritt, men lite jäkla sunt förnuft tack. För helvete.

Vit text är användbart har jag hört.

Vilson
2012-11-06, 20:43
Nu står det inte uttryckligen att det ska vara spoilerfritt, men lite jäkla sunt förnuft tack. För helvete.


Sunt förnuft? Lite jäkla sunt förnuft är att hålla sig borta från en tråd om en serie om man inte vill få serien spoilad. Se avsnittet först och besök tråden sen, hur jävla svårt ska det va?

Olegh
2012-11-06, 20:50
Sunt förnuft? Lite jäkla sunt förnuft är att hålla sig borta från en tråd om en serie om man inte vill få serien spoilad. Se avsnittet först och besök tråden sen, hur jävla svårt ska det va?

Varför ska man behöva ha sett hela serien fram till det senaste avsnittet för att få läsa i tråden? Va?

När det handlar om det absolut senaste avsnittet är det inte särskilt svårt att uppmärksamma läsaren. Spoilertaggar hade varit ännu bättre, men i brist på annat, vit text.

Ps. Jag blev inte spoilad. Ds.

Ado2000
2012-11-06, 21:08
bara jag som tyckte att Carl verkade sjukt känslokall över det han hade gjort jämfört med Rick som ballade ut helt efter att ha fattat vad som hänt ?

al3ks
2012-11-06, 21:09
bara jag som tyckte att Carl verkade sjukt känslokall över det han hade gjort jämfört med Rick som ballade ut helt efter att ha fattat vad som hänt ?

Han kanske inte sköt henne? :naughty:

timoat
2012-11-06, 21:14
Nu när det är spoilat med födseln, så kan man säga att hon minnsann var sann till sin tvetydliga personlighet in i det sista. Hon ville ju göra abort från början men Rick övertalade henne att behålla barnet. Hon ville ju inte föda det in i "denna hemska värld". Sen begår hon självmord för babyns skull som föds in i denna hemska värld, nu utan moder. Good ridance säger jag bara! Hoppas vi inte komemr ha massor med avsnitt nu när Rick ska "gå vidare", det kommer bli jävligt segt. Alla i serien har ju förlorat sina nära och kära på fruktansvärda sätt, varför ska han bli förstörd liksom? Hoppas verkligen det inte blir så...


Och en sak till snälla, INGA SPOILERS FRÅN SERIERNA OM NI HAR LÄST DEM I DENNA TRÅD FÖR HELVETE! INTE ENS EN HINT! al3ks, om det visar sig att han inte sköt henne...

Ado2000
2012-11-06, 21:27
Han kanske inte sköt henne? :naughty:


skulle fan ha varit värre om han inte gjorde det

Frantic
2012-11-07, 09:45
I tidigare trådar som har varit dedikerade till en specifik serie har det varit standard att diskutera senaste avsnittet och jag tycker att det är en självklarhet att det är så även här. Vart ska man annars dra gränsen?

mattilainen
2012-11-07, 11:21
Men om man inte vill ha serien spoilad så ska man fan inte gå in i denna tråden att läsa. Här diskuterar man serien. Då kan man ju inte tro att alla inte sett senaste avsnittet? Var går spoilern? Om någon som bara sett första säsongen så ska man inte få prata om andra och tredje då? Helt idiotiskt och ni som inte vill ha senaste avsnittet spoilat får helt enkelt avstå från att gå in i tråden tills ni har sett senaste avsnittet. Inte upp till oss att hålla koll på vad man skriver och vilket avsnitt det hör till, vare sig det är något avsnitt i första säsongen eller det senaste avsnittet. Det är upp till er, om ni nu bryr er att inte gå in i tråden. Herregud..

Vilson
2012-11-07, 11:27
Men om man inte vill ha serien spoilad så ska man fan inte gå in i denna tråden att läsa. Här diskuterar man serien. Då kan man ju inte tro att alla inte sett senaste avsnittet? Var går spoilern? Om någon som bara sett första säsongen så ska man inte få prata om andra och tredje då? Helt idiotiskt och ni som inte vill ha senaste avsnittet spoilat får helt enkelt avstå från att gå in i tråden tills ni har sett senaste avsnittet. Inte upp till oss att hålla koll på vad man skriver och vilket avsnitt det hör till, vare sig det är något avsnitt i första säsongen eller det senaste avsnittet. Det är upp till er, om ni nu bryr er att inte gå in i tråden. Herregud..

+1

Tänkte precis skriva samma sak. Så EXTREMT jävla korkat att gnälla på spoilers i en sån här tråd.

Holmeros
2012-11-07, 11:34
Garvböl åt spoiler-tjaffset. Klart som fan att man inte läser i en tråd om en serie man inte sett alla avsnitt av om man inte vill spoila. Jag håller mig borta från denna + sons of anarchy-tråden på de dagar avsnitten kommer, och läser efter jag själv sett det. Hur svårt är det?

timoat
2012-11-07, 11:35
Jag menar givetvis serietidningarna som ligger långt framför vad som är inspelat. Man kan ju tex inte gå in på imdbs forum utan att få hela skiten spoilad. Det vi ser på tv är ju long gone i seriens värld.

Ronn
2012-11-07, 12:08
Men vad ska man annars göra, sitta och vänta tills alla har sett senaste avsnittet? Hur ska man veta det? Funkar ju inte!

timoat
2012-11-07, 12:17
Så fort det finns att se tycker jag.

sweetkarolina
2012-11-07, 12:20
Han kanske inte sköt henne? :naughty:

Det var min första tanke eftersom man inte ser skottet. Jag gissar att hon kommer tillbaka som zombie och äter upp bebisen. Och det är ingen spoiler utan en ren gissning.

Skickat från min LT15i via Tapatalk 2

Gober
2012-11-07, 12:22
Lägg till en spoilervarning i rubriken så är problemet löst.

mattilainen
2012-11-07, 15:30
Lägg till en spoilervarning i rubriken så är problemet löst.

Fast det ska inte behövas. Vad ska vi prata om? Vi kan alltså inte prata om första avsnittet, för det kanske är folk som inte sett det. Då spoilar vi. Förstår du? Man måste ju utgå ifrån att man pratar om det SENASTE avsnittet, eller kanske vad man tror kommer att hända etc. Visst det finns folk som vet hur serien borde vara när dom läst serietidningarna men man vet ju aldrig. Har man inte sett senaste avsnittet och inte vill få något spoilat så får man helt enkelt hålla sig borta från tråden tills man sett avsnittet eller vågar chansa.

Gober
2012-11-07, 17:08
Fast det ska inte behövas. Vad ska vi prata om? Vi kan alltså inte prata om första avsnittet, för det kanske är folk som inte sett det. Då spoilar vi. Förstår du? Man måste ju utgå ifrån att man pratar om det SENASTE avsnittet, eller kanske vad man tror kommer att hända etc. Visst det finns folk som vet hur serien borde vara när dom läst serietidningarna men man vet ju aldrig. Har man inte sett senaste avsnittet och inte vill få något spoilat så får man helt enkelt hålla sig borta från tråden tills man sett avsnittet eller vågar chansa.

Jag bryr mig inte, går inte in i tråden innan jag sett senaste avsnitten, jag tar det för givet att det kommer spoilas i tråden. Men jag tänkte på de som lipar över att det finns spoliers i en tråd som handlar enbart om en serie.

Angel
2012-11-07, 17:14
Ska vi besluta något då? Vi får prata om senaste avsnittet när det finns ute? Och har man ännu inte hunnit se det så får man vänta med tråden också?

Sen säger jag, fram för mera roliga WD memes! Jag googlade men hittade inte så mycket bra.

timoat
2012-11-07, 18:15
Låter bra!

Sarwien
2012-11-07, 19:02
http://funny-pictures-blog.com/wp-content/uploads/2012/04/Walking-Dead-MEME.jpg

312
2012-11-07, 19:07
Hahaha

Sarwien
2012-11-07, 19:14
http://assets0.ordienetworks.com/images/user_photos/1252884/a9da98ecbf1c8e76e6261d9e88c9b3c3_width_600x.png

Gober
2012-11-07, 23:33
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/5774035_700b.jpg
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQ3xOfRjcnxu5U5VZly_mlKKvKS_5qK tklnzSOVJg8hV7zFUXkkKYtLMw1
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/5767792_700b.jpg

Scratch89
2012-11-08, 00:12
Man tycker ju att de borde varit lite mer organiserade. De hade inga panic rooms eller liknande om skiten skulle träffa fläkten, och de lyckas fortfarande på något sätt hamna nere i den kolsvarta källaren gång på gång och hittar fortfarande inte, trots att den härliga Glenn sprungit och sprayat pilar otroligt pedagogiskt. Fan, istället för att springa rakt in direkt, brukar man inte ta dörr för dörr, och säkra av allt eftersom?

Dessutom stör jag mig på att de inte verkar döda mer walkers än nödvändigt. När Glenn och tanten med kort hår är ute och letar kadaver, börjar han locka iväg dem längs med stängslet, istället för att bara peta ett spett genom ögat på dem. De borde väl ha insett vid det här laget att varenda walker kan vara en fara framöver.

Ronn
2012-11-08, 00:37
Man tycker ju att de borde varit lite mer organiserade. De hade inga panic rooms eller liknande om skiten skulle träffa fläkten, och de lyckas fortfarande på något sätt hamna nere i den kolsvarta källaren gång på gång och hittar fortfarande inte, trots att den härliga Glenn sprungit och sprayat pilar otroligt pedagogiskt. Fan, istället för att springa rakt in direkt, brukar man inte ta dörr för dörr, och säkra av allt eftersom?

Dessutom stör jag mig på att de inte verkar döda mer walkers än nödvändigt. När Glenn och tanten med kort hår är ute och letar kadaver, börjar han locka iväg dem längs med stängslet, istället för att bara peta ett spett genom ögat på dem. De borde väl ha insett vid det här laget att varenda walker kan vara en fara framöver.

Dom är noobs.

ekmanc
2012-11-08, 00:48
Dom är dåliga, korkade och extremt jobbiga allihop... men ändå så tittar man av någon anledning.

vicarious
2012-11-11, 15:23
Shit vad rått senaste avsnittet var. Jag blev väldigt förvånad.

Äntligen är Sarah Wayne Callies ute ur serien.

Ronn
2012-11-11, 15:35
Shit vad rått senaste avsnittet var. Jag blev väldigt förvånad.

Äntligen är Sarah Wayne Callies ute ur serien.

Haha din jäkel! Klickade lite försiktigt på tråden eftersom jag inte sett att avsnitt 5 kommit ut någonstans, tänkte nu jävlar har jag missat och det blir spoil, vad gör man inte för en kick. :)

Riikkii
2012-11-11, 15:57
Shit vad rått senaste avsnittet var. Jag blev väldigt förvånad.

Äntligen är Sarah Wayne Callies ute ur serien.

Carl... so brave...

Appel
2012-11-11, 16:57
Carl... so brave...

Det e ungen va? Kan kommer nog bli helt råå han!

Einar
2012-11-11, 17:07
Shit vad rått senaste avsnittet var. Jag blev väldigt förvånad.

Äntligen är Sarah Wayne Callies ute ur serien.

Det kan ju hända att hon kommer komma tillbaka som zombie dock. Jag är inte helt säker på att Carl vågade skjuta henne där.

Phil Heath
2012-11-11, 17:29
Det kan ju hända att hon kommer komma tillbaka som zombie dock. Jag är inte helt säker på att Carl vågade skjuta henne där.

Inte jag heller.. Hoppas hon gör comeback som en zombie:d

Tagga inför morgondagens avsnitt!!!!*popcorn*

timoat
2012-11-11, 18:47
Tycker det blir bra om hon INTE kommer tillbaka, på så sätt kommer Rick aldrig få ett riktigt avslut, och det kan bidra till ökad insanity och BRA drama, istället för att fokusera på relationer mellan män och trista brudar så mycket.

vicarious
2012-11-11, 19:43
Haha din jäkel! Klickade lite försiktigt på tråden eftersom jag inte sett att avsnitt 5 kommit ut någonstans, tänkte nu jävlar har jag missat och det blir spoil, vad gör man inte för en kick. :)

Hehe funderade på om jag skulle skriva en spoiler-alert men tänkte att om man är inne i den här tråden borde man vara medveten om risken för eventuella spoilers :)

Carl... so brave...

Ja. Väldigt förvånad. Han lär ju bli helt twisted som person efter det han gått igenom.

Ronn
2012-11-11, 20:05
Hehe funderade på om jag skulle skriva en spoiler-alert men tänkte att om man är inne i den här tråden borde man vara medveten om risken för eventuella spoilers :)

Nja va inte så jag mena.

timoat
2012-11-11, 20:51
du trodde det var nån av de andra brudarna man inte vet vad de heter, right? me too

timoat
2012-11-12, 08:39
SPOILER GIVETVIS för sön den 11 avsnitt, 5


Usch, vilken besvikelse det var på nya avsnittet. Satt tom och rullade ögonen ett par gånger. Hela fight/wrestling grejen och "crazy" Rick.

Det jag gillar med the Govenor det är att man inte vet vad han är, I en a stunden tänker man "thats some crazy shit" i nästa verkar hans val logiska som man har empati för honom. Kul om det visar sig att han är en multidimensionell bad guy och inte bara galen.

Avsnittet kändes som en transportsträcka, speciellt i fängelset. Sen fattade jag inte riktigt det med Rick. Han hittade en kula, alltså sköt Carl inte morsan, sen stack han ihjäl nån random Walker som hade dött mycket nyligen. (färskt blod på golvet) alltså måste det vara någon som precis hade turnat, i samma rum som Lori var? Eller var det Lori som han stack i magen? När han sköt den i munnen såg han ju ganska knäckt ut, som om just den betydde nånting för honom, men det såg inte ut som Lori på långa vägar.

Stör mig som fan på att de kastar in klipp från nästa vecka på en nanosekund i slutet på varje avsnitt, man får ju kasta sig över muteknappen och inte kolla!

LeBron
2012-11-12, 09:22
Fyfan vad uselt avsnitt.

timoat: Kan omöjligt vara Lori, magen var hel och fortfarande riktigt stor. Hoppas verkligen hon inte kommer tillbaka. :/

timoat
2012-11-12, 09:41
Mmm, läste på imdbs och det skulle vara så att den walkern ätit upp lori, men det svara ändå inte frågan om kulan han hittade på marken. Eller var det en tomhylsa?

Ronn
2012-11-12, 18:07
dafuq slut...

Andrea var korkad som inte haka på Michonne, men det fattar hon säkert nu.

Fan hela serien känns så planlös, dom bara famlar i mörkret hela tiden, grrr.

Riikkii
2012-11-12, 19:21
Alltså kan någon förklara vad som hände med Lori? Det var ju uppenbarligen inte henne som Rick sköt och högg i magen. Hade den vandraren ätit upp Lori eller vad? Och kulan, betyder det att Carl inte sköt henne? Och gravarna, det var två personer begravda och en öppen grav. En av de begravda var uppenbarligen T-dog. Var den andra Carol? Hittade de henne död då alltså?

timoat
2012-11-12, 19:33
Tror inte de hittat henne ännu. Hade faktiskt glömt bort henne på bara ett avsnitt haha

willtjam
2012-11-12, 19:39
Tror inte de hittat henne ännu. Hade faktiskt glömt bort henne på bara ett avsnitt haha

Haha, jag med. Kunde verkligen inte klura ut vem som skulle ha den tredje graven.

Gober
2012-11-12, 23:36
Tror dom gjorde en grav till Carol för dom tror att hon är död, vilket jag inte tror hon är.

Detta avsnitt var ganska fisljummet, wrestlingen var töntig och skogstokiga Rick kan bli en dryg historia.

timoat
2012-11-12, 23:55
Mmm, jävligt mycket overacting varning på Rick nu. Många andra i serien har förlorat sina nära och kära också, under liknande omständigheter, inte fjöntar dom omkring och puttar på polare.

krubkungen
2012-11-13, 10:58
Vad hade hänt med Lori? Hade walkern som Rick sköt ätit upp henne? Fy fan..

Tycker avsnittet var segt, tror nästa avsnitt blir intressantare.

Trouble
2012-11-13, 11:02
Vad hade hänt med Lori? Hade walkern som Rick sköt ätit upp henne? Fy fan..

Tycker avsnittet var segt, tror nästa avsnitt blir intressantare.

Såg ju ut som att hon blivit ivägdragen men en enda walker kan ju knappast ha ätit henne för att sedan göra sig av med skelett och andra rester. Ingen aning.

Stoltz
2012-11-13, 11:07
Har gett den här serien fem försök, så sjukt tradigt att jag inte verkar hitta den magi som alla andra tycks se i den.

Serien, den i pappform så att säga, är fruktansvärt bra dock!

Riikkii
2012-11-13, 11:16
Serien, den i pappform så att säga, är fruktansvärt bra dock!

Ja det är den, men lite tradigt när man måste vänta flera veckor för 5 min läsning. Det var alldeles fantastiskt när man hade typ 90 nummer att läsa på en gång.

prOtotype
2012-11-13, 14:47
Walkern hade ju käkat Lori, därför den var så jäkla rund över buken.
Gravarna var till T-dog, och antagligen en till Carol iom att snubben med armborst la en vit blomma där som jag har för mig att dom haft en grej med i samband med att sofia försvann. Så den tomma graven är väl till Lori, som antagligen inte var i begravningsskick.

Frantic
2012-11-13, 23:22
Just nu irriterar jag mig mest på den svarta tjejen. Visst förstår jag att hon är irriterad och misstänksam men hon behöver ju inte gå runt och tjura som en liten skitunge varje vaken sekund.

vicarious
2012-11-13, 23:32
Just nu irriterar jag mig mest på den svarta tjejen. Visst förstår jag att hon är irriterad och misstänksam men hon behöver ju inte gå runt och tjura som en liten skitunge varje vaken sekund.

+1. Men det är häftigt när hon dödar saker med sitt svärd :cool:

timoat
2012-11-14, 00:12
man får ju def. vibbar från michonne att hon är kär i whats her name, och att kanske de är besvarade till viss del, därför var det ett fett svek att hon inte följde med.

Appel
2012-11-14, 00:16
Shit, en enda zombie som äter upp en hel person med skelett o kläder o allt.
Han måste haft munchies like a mo**** f***er.*popcorn*

Tigerkotten
2012-11-19, 13:34
Intressant avsnitt, nästa blir nog väldigt spännande. Undrar hur allt det där kommer gå med det andra campet.

timoat
2012-11-19, 14:01
Satt och himlade lite med ögonen när Rick "worked out his shit" på telefonen, men det var mycket som hände i avsnittet.

Sen kan man ju diskutera hur sannolikt det är att byn och fängelset är så pass nära varandra, och hur Michonne och whats her name gått samma spår som resten av gänget, icke för att glömma hur Michonne ens vet att det finns nån i fängelset, eller att hon som är så misstänktsam och folkskygg knatar upp till ett till synes övergivet fängelse. Igen ett härligt WTF ögonblick när Michonne slajsar upp Merles kompanjoner, det ser man inte så ofta i am. serier. Sen tycker jag det är lite synd att Merle verkar så endimensionell. Man VILL ju att han ska vända och vara schyrre! Typ Darth Vader 180.

Tigerkotten
2012-11-19, 14:20
Mjo men hon går väl upp dit pga hon såg att de andra 2 blev kidnappade, och ville varna de andra för vad som kan komma att hända.

Hon känner sig kanske smått ansvarig också, men jäkligt stört att de blev tillfångatagna ens. De borde haft mera avstånd samt ej tillåtit han komma så nära.

312
2012-11-19, 14:22
Satt och himlade lite med ögonen när Rick "worked out his shit" på telefonen, men det var mycket som hände i avsnittet.

Sen kan man ju diskutera hur sannolikt det är att byn och fängelset är så pass nära varandra, och hur Michonne och whats her name gått samma spår som resten av gänget, icke för att glömma hur Michonne ens vet att det finns nån i fängelset, eller att hon som är så misstänktsam och folkskygg knatar upp till ett till synes övergivet fängelse. Igen ett härligt WTF ögonblick när Michonne slajsar upp Merles kompanjoner, det ser man inte så ofta i am. serier. Sen tycker jag det är lite synd att Merle verkar så endimensionell. Man VILL ju att han ska vända och vara schyrre! Typ Darth Vader 180.

Jag har en teori. Den svarta tjejen med Machete är syster till den svarta fången som bor i fängelset. :cool:

timoat
2012-11-19, 14:30
Mmm, störigt. Men sen tänkte jag att ingen av de två är särskilt "starka" och han var nog jävligt förvirrad, jag menar vill man verkligen berätta för Daryl att man stött på hans döda brolla och sen skjutit honom? Michonne kanske vet att hennes skada är så pass illa att hon behöver hälp. Men frågan kvarstår, hur fan visste hon vart hon skulle, samt hur tog hon sig dit? De körde ju bil till affären. Sa dom något om fängelset när hon smög på dem? De avslöjade ju inte vart det låg för Merle iallafall.

Tigerkotten
2012-11-19, 15:13
Ja de pratade om fängelset när hon gömde sig bakom bilen om jag ej har fel.

Löpsko
2012-11-19, 16:00
Fan varför bygger de inte sig en fristad på Fängelset? Sjukt opti ju.

timoat
2012-11-19, 16:41
Fan varför bygger de inte sig en fristad på Fängelset? Sjukt opti ju.

Det är ju det de försöker!

al3ks
2012-11-19, 19:34
Jag fattade 0 av Ricks telefonsamtal. Kan någon vänlig själ förklara?

Tigerkotten
2012-11-19, 19:51
Jag fattade 0 av Ricks telefonsamtal. Kan någon vänlig själ förklara?

Hallucinationer

watertouch
2012-11-19, 21:10
Till er HOTHEADS som är här o läser... Jag såg sesong 1 älskade den... Såg halva sesong 2, ena snubben... vill inte spolia








"raka av sig håret och sköt den blekfetakille vid skolan... Sen tog Comhem abonnemanget slut... Så bättrar skiten sig.. Kände där halvvägs i 2an att detta duger ju inte, inte som 1an... *slap*


LR!!!???

Måsse
2012-11-19, 21:15
Mmm, störigt. Men sen tänkte jag att ingen av de två är särskilt "starka" och han var nog jävligt förvirrad, jag menar vill man verkligen berätta för Daryl att man stött på hans döda brolla och sen skjutit honom? Michonne kanske vet att hennes skada är så pass illa att hon behöver hälp. Men frågan kvarstår, hur fan visste hon vart hon skulle, samt hur tog hon sig dit? De körde ju bil till affären. Sa dom något om fängelset när hon smög på dem? De avslöjade ju inte vart det låg för Merle iallafall.

Hon kanske känner till staden? Eller som 312 sa, det hennes bror kanske satt i fängelset.

312
2012-11-19, 21:24
Till er HOTHEADS som är här o läser... Jag såg sesong 1 älskade den... Såg halva sesong 2, ena snubben... vill inte spolia

"raka av sig håret och sköt den blekfetakille vid skolan... Sen tog Comhem abonnemanget slut... Så bättrar skiten sig.. Kände där halvvägs i 2an att detta duger ju inte, inte som 1an... *slap*


LR!!!???

Va? Fattade ingenting av det där.

timoat
2012-11-19, 21:35
Hallucinationer

Mmm det var hans sätt att bearbeta sorgen och skyldigheten han kände. Tjejen som pratade först hade sånt dåligt röstskådespeleri att jag nästan stängde av, tills jag fattade att det var his mind

Ronn
2012-11-19, 21:37
Till er HOTHEADS som är här o läser... Jag såg sesong 1 älskade den... Såg halva sesong 2, ena snubben... vill inte spolia








"raka av sig håret och sköt den blekfetakille vid skolan... Sen tog Comhem abonnemanget slut... Så bättrar skiten sig.. Kände där halvvägs i 2an att detta duger ju inte, inte som 1an... *slap*


LR!!!???

Hur mår du egentligen?

timoat
2012-11-19, 21:38
Till er HOTHEADS som är här o läser... Jag såg sesong 1 älskade den... Såg halva sesong 2, ena snubben... vill inte spolia








"raka av sig håret och sköt den blekfetakille vid skolan... Sen tog Comhem abonnemanget slut... Så bättrar skiten sig.. Kände där halvvägs i 2an att detta duger ju inte, inte som 1an... *slap*


LR!!!???

Ja det är värt det, men ibland frågar man sig samma... Den här tråden är full med spoilers så håller dig borta, utan dom vändningarna är det inte lönt att följa. Inte som mad men där dialogen är bra nog bara att kolla på i sin ensamhet.

vicarious
2012-11-19, 23:02
Dagens avsnitt. Dafuq? Sitter som ett frågetecken. Var iofs lite distraherad idag.. men ändå.

Måsse
2012-11-19, 23:25
Dagens avsnitt. Dafuq? Sitter som ett frågetecken. Var iofs lite distraherad idag.. men ändå.

Vilket förstod du inte?

vicarious
2012-11-19, 23:33
Vilket förstod du inte?

Telefonsamtalet främst. Men läser lite i tråden och det ska alltså föreställa hallucinationer?

krubkungen
2012-11-19, 23:45
Telefonsamtalet främst. Men läser lite i tråden och det ska alltså föreställa hallucinationer?

Japp, så uppfattade jag det som.

Måsse
2012-11-19, 23:53
Telefonsamtalet främst. Men läser lite i tråden och det ska alltså föreställa hallucinationer?

Förmodligen var det så, ja.

Appel
2012-11-20, 00:08
Telefonsamtalet främst. Men läser lite i tråden och det ska alltså föreställa hallucinationer?

Ja han snackade ju med dem som dött innan, hans fru bland annat.
Han kommer säkert flippa ut mer.

watertouch
2012-11-20, 00:31
Ja det är värt det, men ibland frågar man sig samma... Den här tråden är full med spoilers så håller dig borta, utan dom vändningarna är det inte lönt att följa. Inte som mad men där dialogen är bra nog bara att kolla på i sin ensamhet.

Okej tack!:)... Jag har alltså sett avsnitten fram till halva 2an.... Sesong 1 var SKITBRA!!!... sesong 2 har hittils... Sen COMHEM koppla av mig inte vart lika bra.... Så frågan är ska jag se klart på 2an o följa 3an... Lr låta skiten följa skeppet ner i sesong 1????

timoat
2012-11-20, 00:41
Okej tack!:)... Jag har alltså sett avsnitten fram till halva 2an.... Sesong 1 var SKITBRA!!!... sesong 2 har hittils... Sen COMHEM koppla av mig inte vart lika bra.... Så frågan är ska jag se klart på 2an o följa 3an... Lr låta skiten följa skeppet ner i sesong 1????

ja det ska du. Se vidare.

watertouch
2012-11-20, 00:46
Ayyy Ayy CAPTAIN!!!!

hahavaffan
2012-11-20, 06:46
Hur mår du egentligen?+1, "Are you okay?" :D

Gober
2012-11-20, 23:09
Visste väl att rick var bananas.

http://d22zlbw5ff7yk5.cloudfront.net/images/cm-31326-050a3116cc1d4b.jpeg

Baan
2012-11-21, 00:29
Ha ha ha...

Angel
2012-11-21, 09:50
dafuq slut...

Andrea var korkad som inte haka på Michonne, men det fattar hon säkert nu.

Fan hela serien känns så planlös, dom bara famlar i mörkret hela tiden, grrr.


Icke! Hon fick ju ligga..!

Ronn
2012-11-21, 11:31
Icke! Hon fick ju ligga..!

Med en ful psykopat, då kunde hon bara bundit fast en walker likagärna.

Phil Heath
2012-11-21, 12:02
Med en ful psykopat, då kunde hon bara bundit fast en walker likagärna.

Hahah tru dat!:hbang:

Fredszky
2012-11-21, 12:06
serien kanske binds ihop med "lost". frugan ringer från ön där och allt.

andrea borde lyssnat på ninjatjejen. och vad var det för flirtig blick/moment carl och den där blonda tjejen (dottern till doktorn) hade i S05? dom är inte direkt jämngamla.

Akada
2012-11-21, 12:50
Är det bara jag eller känns namnet på ungen (carl) jävligt fel? Tänker på en medelålders kontorsnisse när jag hör det..

hahavaffan
2012-11-21, 12:51
Plus att hans karaktär har gått och blivit bad ass... och förstört allt vad trovärdighet som fanns.

Gober
2012-11-21, 12:55
Plus att hans karaktär har gått och blivit bad ass... och förstört allt vad trovärdighet som fanns.

Fast jämför det med barnsoldater i afrikanska länder som tvingas döda sina föräldrar osv. Tro fan man blir badass då?

Men visst det är väl mycket som inte är trovärdigt i WD :d

Snart tror jag Daryl får ligga på hålet :naughty:

timoat
2012-11-21, 13:35
Plus att hans karaktär har gått och blivit bad ass... och förstört allt vad trovärdighet som fanns.

Jag föredrar lätt Carl nu. Äntligen en unge med lite balls som reagerar någotsånär trovärdigt i en amerikansk serie. Klart han är sugen på vad hon nu heter, men jag vet att det kommer bli ännu en seeeg mittbit i ett avsnitt när de sätter sig tillsammans och talar igenom att det inte kommer funka.

Måsse
2012-11-26, 17:58
Nå, vad tänker ni om dagens avsnitt? Kommer rick&co ha någon chans mot "the community"?

Ronn
2012-11-26, 18:03
Lika värdelöst som vanligt, vet inte varför jag tittar.

Nästa avsnitt blir en rejäl konfrontation med alla som har relationer sen tidigare, folk kommer välja sida och ett par stycken kommer säkert dö, sen när det är över kommer vi fortfarande inte veta mer om walkers och dom kommer gå tillbaka till sin planlösa existens. Bah!!

al3ks
2012-11-26, 20:19
Mja TWD imponerade inte. Nu blir det fan lite Boardwalk Empire för att väga upp det hela.

Alfers
2012-11-26, 21:49
Alltså, den där stugan i skogen, kändes som att dom hade suttit på något manusmöte och sagt ungefär "nej ni, dom kan ju inte komma fram direkt, det får hända något på vägen, det får inte ta för lång tid, någon som har någon idé?"
Helt meningslöst.

LeBron
2012-11-26, 22:19
säsongsavslutning nästa? Tyckte dom sa season finale eller hörde jag fel? :o

Ronn
2012-11-26, 22:22
säsongsavslutning nästa? Tyckte dom sa season finale eller hörde jag fel? :o

Mid-Season finale, typ alla serier gör uppehåll mitt i säsongen, suger. :(

Alfers
2012-11-26, 22:22
säsongsavslutning nästa? Tyckte dom sa season finale eller hörde jag fel? :o

Mid-season final tyckte jag dom sa

Phil Heath
2012-12-03, 11:06
Grymt bra avsnitt! Hatar Andrea bara, så jävla blåst!
Dryg väntan till februari nu :(

timoat
2012-12-03, 15:37
Shit vilket avsnitt! jag satt på helspänn hela tiden. Man vet ju fan inte vem som kan dö, alla är expendable liksom. Love it! The stakes are high!

Detta var lätt bästa i hela serien.

Phil Heath
2012-12-03, 19:30
Shit vilket avsnitt! jag satt på helspänn hela tiden. Man vet ju fan inte vem som kan dö, alla är expendable liksom. Love it! The stakes are high!

Detta var lätt bästa i hela serien.

Ja jävligt spännande*popcorn*

willtjam
2012-12-03, 20:41
Var lite lustigt i början när bruden blev biten i armen och började sedan halta.

al3ks
2012-12-03, 20:54
Var lite lustigt i början när bruden blev biten i armen och började sedan halta.

:laugh:

Tänkte ej på det.

Bra med lite action nu äntligen. Synd att inte ninjan hade ihjäl guvernören.

Olegh
2012-12-03, 21:35
Riktigt fet uppryckning jämfört med S2.

Måsse
2012-12-03, 22:20
Skööönt avsnitt! tycker dock det var lite ologiskt att "vakterna" på muren inte såg Rick&co fast de de stod jättetydligt och dessutom hade de ficklampor och lyste med... anyway, hoppas nästa avsnitt blir lika fett, och att Daryl dödar Merle, om de nu måste fightas!

Gober
2012-12-03, 22:54
Bra avsnitt faktiskt, precis vad som behövdes nu när jag börjat tröttna lite. Gött med lite cliffhanger, dör Daryl kommer jag sluta titta.

Juicehead
2012-12-03, 23:17
SPOILERALERT

Daryl kommer förmodligen inte dö, i previewen tills nästa "halva" av säsongen såg man han levande.

Trouble
2012-12-03, 23:29
SPOILERALERT

Daryl kommer förmodligen inte dö, i previewen tills nästa "halva" av säsongen såg man han levande.

Alltså, varför??

Det roligaste var ju när Carl skulle gå iväg mot skriken och mörkret och gamlingen stoppade honom med kryckan: "But my dad would've gone!" - "ok då" - haha!

Tigerkotten
2012-12-03, 23:40
Juicehead, nu har jag själv sätt de förlängda trailers etc inför nästa säsong. Men du borde iaf skriva i vittext om du nu ska göra en spoiler.

Måsse
2012-12-03, 23:54
Ja Juicehead, det där var lågt... tog för givet att du skulle skriva nåt om avsnittet som var :/

timoat
2012-12-04, 07:27
Vad fan gör du juicehead? Vill vi veta vad som skall komma så kan vi googla det, men spoila inte avsnitt som inte kommit ännu ffs! Alla härinne är rörande överens att previewerna sugen och försöker undvika att titta på dem. Vi diskuterar endast avsnitt som sänts! Damn it!

Thelvino
2012-12-04, 09:55
Sista avsnittet var det bästa på länge. Men jag stör mig fortfarande på alla dumma beslut och konstiga saker som karaktärerna gör eller gjort. Manusförfattarna måste ta tag i det här och antingen förbättra karaktärerna eller byta ut fler av dem. Nu har jag inte läst serien så jag vet inte vilka som måste vara kvar. Men de måste ta tag i det snart.

Ett exempel är när Michonne upptäckte att the Govenor var knäpp och lämnade lägret, vad fan hände där liksom. Har manusförfattarna bestämt att hon ska vara helt knäpp i huvudet, prata för fan. Berätta VARFÖR ni måste lämna ffs. Helt obegripligt.

Sedan när hon kommer till fängelset så är hon oförmögen att berätta lite om vad hon har varit med om, klart att de kan misstänka att hon är en ”spion” när hon inte säger något.

Förövrigt så är Andrea helt blåst, hoppas att hon dör nu när Lori äntligen har gjort det.

Man tappar intresset för fler och fler av karaktärerna som det är nu. Är väl bara Daryl och Carl som jag gillar. (Carl var ju med helt värdelös innan men nu är han någon man hejar på, visst hans skicklighet är överdriven men ändå).

Deceiver85
2012-12-04, 10:15
För mig som läser serien (och inte bara sett) så är säsong 3 hittills riktigt grym. Man gör några riktigt intressanta svängningar och även om man har läst serien så sitter man fortfarande på helspänn eftersom de skiljer sig markant åt.

Kul att Tyreese (svarta killen i nya gänget, med hammaren) har gjort entré också, en av mina favoriter från serien.

Ronn
2012-12-04, 10:39
Ett exempel är när Michonne upptäckte att the Govenor var knäpp och lämnade lägret, vad fan hände där liksom. Har manusförfattarna bestämt att hon ska vara helt knäpp i huvudet, prata för fan. Berätta VARFÖR ni måste lämna ffs. Helt obegripligt.

Sedan när hon kommer till fängelset så är hon oförmögen att berätta lite om vad hon har varit med om, klart att de kan misstänka att hon är en ”spion” när hon inte säger något.

Är du amerikan eller? Filmer och serier är tusen gånger intressantare om man inte talar om allt för tittare i klarspråk så att man får tänka lite själv och göra sin egna tolkning.

Varför Michonne lämnade byn är för att hon är en lone wolf survivor och fick riktigt dåliga vibbar i byn, hon förstod att det inte stod rätt till. Och till fängelset kom hon bara för att hon var tvungen för att hon var skadad hon kunde inte veta om dom var vänner eller fiender där samt att hon inte litar på någon, vad skulle hon säga menar du? Det var ju en risk att ens berätta det hon visste.

Thelvino
2012-12-04, 11:11
Är du amerikan eller? Filmer och serier är tusen gånger intressantare om man inte talar om allt för tittare i klarspråk så att man får tänka lite själv och göra sin egna tolkning.

Varför Michonne lämnade byn är för att hon är en lone wolf survivor och fick riktigt dåliga vibbar i byn, hon förstod att det inte stod rätt till. Och till fängelset kom hon bara för att hon var tvungen för att hon var skadad hon kunde inte veta om dom var vänner eller fiender där samt att hon inte litar på någon, vad skulle hon säga menar du? Det var ju en risk att ens berätta det hon visste.

Om jag är amerikan? Skulle det vara en diss? Seriöst vad snackar du om?? Vad skulle jag mena att de behövde förklara i klarspråk? Vad ska man göra egna tolkningar om?

Eh hon ville att Andrea skulle följa med henne men utan att förklara varför.

Tänkte såhär: De har levt själva i ÅTTA månader (1) ute i ingenstans, sedan "hittar" de ett skyddat tillhåll med en massa människor som har skapat ett samhälle i allt kaos. Sedan så inser den ena personen att något inte står rätt till och att de måste lämna stället, men hon berättar inte varför. Samtalet gick väl ungefär såhär.

M: Vi måste lämna!
A: Va?
M: VI MÅSTE LÄMNA!
A: Va?? Lämna men vi har precis kommit.
M: VI MÅSTE LÄMNA!

VARFÖR!!? Förklara varför. Jag inser ju att karaktärerna inte kan fungera som vanliga människor men lite kommunikation måste man ju kräva av dem, det går att skriva ett manus där karaktärerna faktiskt kan prata utan att man förstör alla överraskningar men dessa manusförfattare är för dåliga helt enkelt.

(1) Om jag minns/hörde rätt så har Andrea och Michonne levt ihop i 8 månader, man kan ju tycka att Andrea skulle ha nämnt Rick och de andra vid ett par tillfällen.. Men det skulle väl inte passa in i Michonnes karaktär, tänk om den svarta tjejen skulle ha en hjärna liksom.

Manuset är dåligt skrivit, vill du förneka det så visst..

Vilson
2012-12-04, 11:38
SPOILERALERT

Daryl kommer förmodligen inte dö, i previewen tills nästa "halva" av säsongen såg man han levande.

Är du efter eller? Vet att även jag tjatat på folk som klagar på spoilers men vafan sysslar du med? Senaste avsnittet gäller, inte mer!

timoat
2012-12-04, 12:34
Kul att Tyreese (svarta killen i nya gänget, med hammaren) har gjort entré också, en av mina favoriter från serien.

Dude, detta är jävligt nära spoiler asså!

Tigerkotten
2012-12-04, 12:49
Sen en sak att tänka på, de som spoilar saker och ting. Var god och inte quota deras inlägg så deras spoiler står på ÄNNU flera ställen.

Sant det Timoat till viss del, nu fattar man att han är en "större" karaktär i seriens handling.

timoat
2012-12-04, 13:14
Ahh, shit, jag brukar inte göra det, nu är jag lika illa! Jag får äta humble pie.

Woody R
2012-12-04, 13:34
Det jag inte fattar är hur de kan bli bitna av zombies hela tiden och varför de får panik och skriker när det kommer 4st i skogen eller på något öppet ställe, är ju bara jogga bort eller något... Men det ska ju vara spännande visst visst..

timoat
2012-12-04, 13:37
Det kan jag förstå haha. Är nog lättare än man tror att bli omringad eller överrumplad av dem. trötta, hungriga, ect

Deceiver85
2012-12-04, 13:49
Dude, detta är jävligt nära spoiler asså!

Dude, it's not!

Serietidningarna och tv-serien skiljer sig rejält åt på flera punkter. Karaktärer som bröderna Daryl & Merle Dixon finns inte ens i serietidningarna, Shane sköts innan de kom till gården, osv osv...

timoat
2012-12-04, 13:50
Dude, it's not!

Serietidningarna och tv-serien skiljer sig rejält åt på flera punkter. Karaktärer som bröderna Daryl & Merle Dixon finns inte ens i serietidningarna, Shane sköts innan de kom till gården, osv osv...

HAha, ok jag ber om ursäkt, jag överreagerade, är bara desperat att inte få nåt spoilat! Fick BE spoilat för ett par veckor sen, jävligt knäckt var jag då.

Thelvino
2012-12-04, 14:07
Det jag inte fattar är hur de kan bli bitna av zombies hela tiden och varför de får panik och skriker när det kommer 4st i skogen eller på något öppet ställe, är ju bara jogga bort eller något... Men det ska ju vara spännande visst visst..

Jag förstår inte varför de inte dödar alla zombies som står vid stängslet.
Du tar en pinne, du petar med pinnen igenom stängslet, när zombien kommer i närheten med sitt huvud så petar du lite extra långt så du träffar den i ögat, fortsätt peta tills zombien slutat röra på sig. Svårt liksom. *gah!*

Det finns ca 300 miljoner människor i USA (sedan fanns förstås även människor i Kanada och Mexiko) de måste förstås dödas och brännas, det kan ta väldigt väldigt lång tid och då borde man ju börja redan nu. Sedan är det ju så att det är väldigt lätt att bara springa förbi en zombie, men om man tänker efter lite så inser man ju att man förmodligen måste möta zombien igen men då kanske i en fet grupp på 50 zombies, det smartaste är ju att "döda" den när den är ensam och "ofarlig".



Oj skrev zombies men menar förstås "walkers" *rolleyes*

panzerpig
2012-12-04, 14:15
Jag är ett stort fan av tidningen och trodde länge att T-Dog var tv-seriens version av Tyreese. Blev alltså förvånad att han lite sent och annorlunda dök upp i sista avsnittet :)
Gillar ni tv-serien rekommenderar jag verkligen tidningen, den är riktigt bra!
Huvudploten är lik men karaktärerna skiljer sig, vissa dör senare (Shane), vissa dör tidigare (Dale, Lori tex).

Alltså: spoilers från tidningen behöver inte alls vara spoiler för tv-serien. Dom lever sina egna liv, liksom :)

Frantic
2012-12-04, 17:02
SPOILERALERT

Daryl kommer förmodligen inte dö, i previewen tills nästa "halva" av säsongen såg man han levande.

Idiot.


Jag hoppas att Carl dör eller att han tar och spenderar sin lön på några lektioner så att han blir en bättre skådis för just nu blir jag förbannad bara jag ser honom.

al3ks
2012-12-04, 18:33
Idiot.


Jag hoppas att Carl dör eller att han tar och spenderar sin lön på några lektioner så att han blir en bättre skådis för just nu blir jag förbannad bara jag ser honom.

+1

Vad fan ser blonda guzzen hos Carl förresten. Hon va ju tydligen 17 och han är max 12

Gober
2012-12-04, 18:40
+1

Vad fan ser blonda guzzen hos Carl förresten. Hon va ju tydligen 17 och han är max 12

Guzzen? haha.....




Det är väl inget som säger att dom ska ligga med varandra, båda är ganska unga så dom har väl någon kontakt där. Tror knappast det kommer sluta med ett råknull mellan dessa två.

al3ks
2012-12-04, 18:51
Guzzen? haha.....




Det är väl inget som säger att dom ska ligga med varandra, båda är ganska unga så dom har väl någon kontakt där. Tror knappast det kommer sluta med ett råknull mellan dessa två.

Haha du surrar råknull jag surrar guzzar..

Nej men dom ger ju varandra pilska blickar? Carl är ju sugen iaf.

Gober
2012-12-04, 18:55
Carl är 12, klart han är pilsk.

timoat
2012-12-04, 19:03
71Yaw4trULELyssnade precis på en intervju med Andrew Lincoln på Opie & Anthony, Lori satte på Shane efter bara 2 veckor!

Pzorz
2012-12-04, 19:58
Den här serien får mig att tänka att alla tjejer är värdelösa och dumma i huvudet. Självklart är så inte fallet men jag undrar varför de väljer den vägen.

Deceiver85
2012-12-05, 08:42
71Yaw4trULELyssnade precis på en intervju med Andrew Lincoln på Opie & Anthony, Lori satte på Shane efter bara 2 veckor!
Holy-fucking-shit! :D Vilken chock jag fick när jag hörde Andrew Lincolns röst :D

Doctor Snuggles
2012-12-05, 08:50
Den här serien får mig att tänka att alla tjejer är värdelösa och dumma i huvudet. Självklart är så inte fallet men jag undrar varför de väljer den vägen.

Du har uppenbarligen missat den svarta badass samurajbruden.

Appel
2012-12-05, 09:44
Du har uppenbarligen missat den svarta badass samurajbruden.

Vadå efter Andrea aå verkar hon mest korkad ju.:smash:

Doctor Snuggles
2012-12-05, 09:50
Vadå efter Andrea aå verkar hon mest korkad ju.:smash:

Hon är inte särskilt värdelös med sin katana. Listade ut att guvernören var skum på direkten så halvdum är hon inte heller.

vicarious
2012-12-05, 11:25
Senaste avsnittet var riktigt händelsefullt :D

Vilson
2012-12-05, 11:32
Hon är inte särskilt värdelös med sin katana. Listade ut att guvernören var skum på direkten så halvdum är hon inte heller.

Hon är i och för sig totalt ultravärdelös med sin katana... Hon borde dödat guvernören i senaste avsnittet men vad gör hon istället? Börjar med att sticka svärdet i zombieflickan och blir nästan dödad på kuppen av en obeväpnad guvernör.

Scitec
2013-02-04, 12:30
När kommer nästa avsnitt?? Står Februari på IMDB.

Phil Heath
2013-02-04, 12:35
Det börjar den 10 Februari, alltså nu på söndag.

Angel
2013-02-05, 18:39
Omg snart!

Wiizra
2013-02-10, 16:41
le bump! Imorgon börjar det!

PureWhey
2013-02-10, 16:55
Avsnittet kommer väl ut runt 04 antar jag?

Wiizra
2013-02-10, 17:05
Avsnittet kommer väl ut runt 04 antar jag?

Något sånt, men då sover jag ^^

timoat
2013-02-10, 17:05
Sån jävla cliffhanger, lär bli det första man gör imorn bitti...

Wiizra
2013-02-10, 17:31
Sån jävla cliffhanger, lär bli det första man gör imorn bitti...

Man fick ju se att inget kommer hända med dom i trailern dock...

timoat
2013-02-10, 18:06
Man fick ju se att inget kommer hända med dom i trailern dock...

Precis därför håller jag (och många fler) oss jävligt långt borta från trailers och "on next weeks WD" och det undanbedes också att diskutera dem i denn tråd till avsnittet har visats! :smash:

Wiizra
2013-02-10, 18:15
Precis därför håller jag (och många fler) oss jävligt långt borta från trailers och "on next weeks WD" och det undanbedes också att diskutera dem i denn tråd till avsnittet har visats! :smash:

Ändå så citerade du det på en ny sida,good job.

Deceiver85
2013-02-11, 12:26
Kommentar på nya avsnittet, spoilers kan förekomma:

Usch och fy. Segare än segast, och totalt osympatiskt story. Serien kantas allt mer av irrationella, orealistiska och tvivelaktiga beslut. Rick är bara dum i huvudet, litar på ingen och håller på att gå batshit crazy efter att frun dött....eller? iofs är det inget jag bryr mig om eftersom han förskjutit sin fru ändå innan hon dog. Jag längtar mer efter #107 av tidningsserien än vad jag längtar efter nästa avsnitt. Väldigt besviken!

timoat
2013-02-11, 12:31
Ja, vad ska man säga om gårdagens? Intressanta vändningar, men likväl massa överflödigt tramsdrama och dialog så rutten och trist att jag var tvungen att spola förbi. Men det är ju bara min smak, finns säkert de som gillar det också. Känns bara som att de drar ut på det så jävla mycket, och jag ser INTE fram emot Ricks "galenskap" igen. Didnt we just do that?

Deceiver, vi får "lov" att spoila om avsnittet redan sänts, men helst inte ta upp serietidningen eller "on next weeks Walking dead"

Deceiver85
2013-02-11, 13:36
Ja, vad ska man säga om gårdagens? Intressanta vändningar, men likväl massa överflödigt tramsdrama och dialog så rutten och trist att jag var tvungen att spola förbi. Men det är ju bara min smak, finns säkert de som gillar det också. Känns bara som att de drar ut på det så jävla mycket, och jag ser INTE fram emot Ricks "galenskap" igen. Didnt we just do that?

Sen ska vi inte glömma att Rick bara har två poser i hela serien. Den ena när har står lätt fram och böjd och viskar någon i örat och sedan den här. Den där pistolen måste vara fruktansvärt obalanserad.

http://www.hollywoodreporter.com/sites/default/files/imagecache/thumbnail_570x321/2011/11/rick_grimes_finale_a_l.jpg

Deceiver, vi får "lov" att spoila om avsnittet redan sänts, men helst inte ta upp serietidningen eller "on next weeks Walking dead"

Det är det som är skönast, att tv-serien och serietidningen skiljer sig så pass åt att man kan hantera TV-serien som dålig fan fiction vid det här laget :D

Wiizra
2013-02-11, 15:03
Snackar du om Deceiver, han är ju helt klart en gangster :p
Stör mig också på det...

Deceiver85
2013-02-11, 15:28
Snackar du om Deceiver, han är ju helt klart en gangster :p
Stör mig också på det...

Han får vara hur mycket gangstah han vill, men känns lite konstigt att hålla en pistol riktad mot någons mage/skrev i en värld där headshots is gold? Och på tal om pistolen, han använder den som en jävla pekpinne ibland :D Inte alls provocerande eller svårt för folk att lita på honom.

Ronn
2013-02-11, 15:38
Vilken tramsig jäkla serie!! grrr

Fortsätter dock kolla som en crackjunkie, kan det inte bara dyka upp typ en smart zombie som styr alla zombies och göra storyn intressant.

Appel
2013-02-11, 16:36
Denna serie som verkade så bra första säsongen blir bara sämre o sämre. *facepalm*

hhhenke
2013-02-13, 20:55
ååh... Besviken på senaste avsnittet..
Kul att serien är tillbaka men vafan - Rick, what's up bro??

Alfers
2013-02-13, 21:06
We have to rebuild... Ourselves. Osv osv, bara en massa "smarta och djupa" repliker.
Alltså jag kräks.
Nästa veckas såg iaf ut att kunna bli lite bättre.
Orkar bara inte med att Rick ska spåra ur, inte för att jag gillar honom så värst men ändå.

PureWhey
2013-02-13, 21:26
Tycker Rick förstör hela serien just nu, som inte är va så imponerande förra avsnittet ändå

gratefuldead
2013-02-13, 21:30
Jag tror inte den där Ricky mår särskilt bra.

Angel
2013-02-13, 23:11
Wut, trodde inte den började förrän på söndag??

Wiizra
2013-02-18, 11:25
Fyfan vilket slut, kommer bli intressant nästa vecka!

Paperbasket
2013-02-18, 11:37
Såg precis avsnitt 9, inte haft tid att kolla hittills. Någon börjar flippa rejält.. Hoppas de får ett avslut på serien så det inte blir en till Lost.

Edit, inte håller på i en evighet innan det blir avslut.

Wiizra
2013-02-18, 12:01
Såg precis avsnitt 9, inte haft tid att kolla hittills. Någon börjar flippa rejält.. Hoppas de får ett avslut på serien så det inte blir en till Lost.

Edit, inte håller på i en evighet innan det blir avslut.

Och hur vill du att det ska sluta?
Ska alla dö? Ska dom hitta ett botemedel?

LeBron
2013-02-18, 12:48
fyfan vilket slut, kommer bli intressant nästa vecka!

+1

Holmeros
2013-02-18, 14:11
Och hur vill du att det ska sluta?
Ska alla dö? Ska dom hitta ett botemedel?

Ditt första alternativ är faktiskt skitbra.. Det hade varit ett riktigt kul avslut på serien!

lei
2013-02-19, 00:28
Usch vilket dåligt avsnitt denna vecka. Ologiska stridsscener gör mig krengt.

Paperbasket
2013-02-19, 04:01
Det hade faktiskt varit ett bra avslut ja om alla dör. Istället för alla lever lyckliga och kära som i många serier/filmer =)

Fishtank
2013-02-19, 04:10
Vänta nu har det börjat igen?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Paperbasket
2013-02-19, 04:53
Yes, 9an och 10an har visats.

Fishtank
2013-02-19, 04:57
Bah verkar som att jag får något mer att göra inatt då.

PureWhey
2013-02-19, 07:40
Börjar kännas mer och mer som Lost... fast sämre

Fishtank
2013-02-19, 07:40
Hmm kanske får baila i tid då.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Frantic
2013-02-19, 15:40
Eldstriden på slutet kan ha varit den sämsta eldstriden jag sett i alla filmer/serier någonsin.

Alfers
2013-02-19, 18:52
Har flera gånger undrat vad som hände med pappan och sonen som Rick träffade i början och dom hade varsin walkie talkie. Blir arg när dom glömmer/inte gör något med sånt.
Men läste nu, efter lite googlande, på http://walkingdead.wikia.com/wiki/Morgan_Jones_(TV_Series) att "It has been confirmed that Morgan will return in Season 3"

Kommer han komma och rädda dagen?

wessmen
2013-02-19, 20:02
Bra avsnitt, höll på att dumpa serien när bröderna drog.

Men tycker det var skittråkigt att han tvingade iväg den andra gruppen, kändes som roliga karaktärer. Hoppas på att gruppen växer och de flyttar vidare, känns som de gjort vad de ska på fängelset, även om ett spädbarn förstör det hela en hel del.

Kafka
2013-02-19, 20:28
Har flera gånger undrat vad som hände med pappan och sonen som Rick träffade i början och dom hade varsin walkie talkie. Blir arg när dom glömmer/inte gör något med sånt.
Men läste nu, efter lite googlande, på http://walkingdead.wikia.com/wiki/Morgan_Jones_(TV_Series) att "It has been confirmed that Morgan will return in Season 3"

Kommer han komma och rädda dagen?

Hoppas fan på att de (speciellt pappan) återvänder. Han svarta killen (spelad av Lennie James) var med i en tyvärr för snabbt nedlagd serie som heter Jericho (kolla in den!) där han är världens badass. TWD skulle dessutom behöva en svart snubbe som inte är totalt värdelös.

Deceiver85
2013-02-19, 20:52
Ricks psykbryt gör mig illamående.
Andreas Braveheart-tal gör mig illamående.
Glenns psykbryt gör mig illamående.

Daryl och Merle gör hela serien just nu.

Phil Heath
2013-02-19, 20:55
Ja jag stör mig också på Andrea, hon är helt blåst!

al3ks
2013-02-19, 20:55
Ricks psykbryt gör mig illamående.
Andreas Braveheart-tal gör mig illamående.
Glenns psykbryt gör mig illamående.

Daryl och Merle gör hela serien just nu.

Indeed.

Fan va senaste avsnittet var kasst. Det går utför nu

whuddafuks
2013-02-20, 16:07
Ricks psykbryt gör mig illamående.
Andreas Braveheart-tal gör mig illamående.
Glenns psykbryt gör mig illamående.

Daryl och Merle gör hela serien just nu.

Exakt vad jag känner!

Ricks "psykbryt" känns så falska så det finns inte.. och att Glenn (som jag faktiskt gillade) ska hålla på och vara "that guy" som ska vara så.. ah, finner inga ord men töntigt är vad det är!

Andrea har jag hatat sen första säsongen av någon anledning.

Woody R
2013-02-20, 16:17
Sista avsnittet var ju hur segt som helst...alltid när den enbente gubben ska berätta något tar det flera minuter..

Ronn
2013-02-20, 16:22
Det absolut tråkigaste med hela serien är att walkers inte blivit annat än statister som bara finns där och inget annat.

Woody R
2013-02-20, 16:25
Det absolut tråkigaste med hela serien är att walkers inte blivit annat än statister som bara finns där och inget annat.

Eftersom att de blir typ bitna av en walker som är ensam på en äng så behövs det nog inget annat.

Hackenschmidt
2013-02-20, 17:06
WTF. Haters.

Jag tycker s3 är bäst än så länge och senaste avsnittet var mycket bra. Visst, börjar tycka illa om hur vissa karaktärer beter sig på ett personligt plan (typ Rick). Men det gör ju inte serien sämre, och de beter sig realistiskt.

Acetyl
2013-02-23, 20:26
Serien blir bara sämre och sämre för varje avsnitt, TYCKER JAG, men fortfarande värd att titta på ;)

Wiizra
2013-02-25, 11:38
Segt jävla avsnitt idag om man ska vara ärlig.... Bara hoppas att det kommer något brutalt snart..

Wiizra
2013-02-25, 12:11
http://25.media.tumblr.com/9074d9a71c2fe810440d78cf2058d336/tumblr_min2bmkayB1s2mlifo1_500.gif

Ronn
2013-02-25, 16:56
Hej jag heter Andrea jag är abvsnfadgffshfezddssafsdsasasdfd

Angel
2013-02-25, 19:39
Stör mig också på flertal nu, spec Glenn. Vill att Rick kommer tillbaka till sina sinnes nu. Sen känns de som fängelset är gjort nu, vill se dem komma vidare och upptäcka lite nya ställen.

Deceiver85
2013-02-25, 22:24
En stor uppryckning från föregående avsnitt:


* Vi slapp Ricks hallucinationer.
* Herschel sa åt Rick på skarpen, somewhat improvement. Carl gjorde även sin första vettiga sak då han också sa åt Rick att börja bete sig!
* Andrea kvalade in på "Snälla låt dem dö plågsamt"-listan för sin fortsatta naivitet och oförmåga att hantera Guvernören.
* Daryl och Merle försöker hålla låg profil, funkar.
* Michonne figurerade utan att vara totalt psykbryt som inte litade på någon.
* Glenn hade minimal tv-tid, tillsammans med Maggie.



http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/03/walking-dead-meme-ricktatorship.jpg

AronP
2013-02-26, 08:59
Jag tycker nog serien bara fortsätter att gå utför. All karaktärsutveckling har avstannat. Det verkar vara ett genomgående drag att bete sig korkat på ett eller annat sätt. Och fängelset känns uttjatat.

PureWhey
2013-02-26, 09:03
Känns som jag följer det just nu för att ha något att störa mig på... Shameless och Californication som sänds samma dag är bland de bästa serierna jag följt och följer. Förstår inte varför dom förstörde något som började så bra.

David Brent
2013-02-26, 12:11
Jaså, det finns några som fortfarande följer denna.

gratefuldead
2013-02-26, 12:29
Jättetråkigt :(

Scitec
2013-02-26, 20:08
Blir bara tråkigare & tråkigare. Det enda man gör är att vänta på att det ska hända nånting. Ser dock mörkt ut just nu, vilken skitserie detta har blivit!

Hönke
2013-02-26, 20:28
Jaså, det finns några som fortfarande följer denna.

Ja bara ca 10miljoner, inte inräknat "internet-publiken".

Angel
2013-02-26, 20:29
Den kan fortfarande rycka upp sig. Jag kommer inte sluta kolla iallafall.

Exdiaq
2013-02-26, 21:30
Så sitter man här och tycker att det är skönt med något nytt som verkar utvecklas på ett så realistiskt sätt som möjligt istället för det ändlösa fly/bit/av med huvudet som diverse zombie-filmer bara brukar innehålla. Folks psyke börjar fallera mer och mer, vilket ter sig rätt naturligt.

Deceiver85
2013-02-26, 22:25
Folks psyke börjar fallera mer och mer, vilket ter sig rätt naturligt.

Verkligen? Är det något jag stör mig på i filmer & serier med apokalyptiska teman så är det hur folk helt flippar och blir som djur. Före zombieutbrottet är du banktjänstemannen Derek Johnson, efter är du Gorad - leader of a cannibalistic gang of highway robbers. Niggah plz...

Tjuckot
2013-02-26, 22:47
Deceiver85 går ner och kör bänk enligt schema dagarna efter zombieutbrottet.. yes?

f.ö följer jag serien utan att orka överanalysera, den är kul :)

Phil Heath
2013-02-26, 22:51
Deceiver85 går ner och kör bänk enligt schema dagarna efter zombieutbrottet.. yes?

f.ö följer jag serien utan att orka överanalysera, den är kul :)

Hahahaha:d

Samma här.