handdator

Visa fullständig version : Vilket gym är bäst?


Ryalnotch
2012-10-26, 09:59
Hallå kollozzeum,

Jag hade en ordentlig viktökning för några månader sedan som tyvärr pga. skola och brist på motivation håller på att försvinna, ganska snabbt. Har endast haft en skivstång, en hantel och 68 kilo i vikter att träna med vilket har lett till att jag inte kunnat utvecklas som jag önskat. Jag studerar fulltid så har inte så värst mycket pengar så min fråga är, finns det någon specifikt gym i Malmö eller gymkedja som generellt har relativt hög standard till ett resonligt pris?

Tack på förhand !

Holmeros
2012-10-26, 10:05
Hallå kollozzeum,

Jag hade en ordentlig viktökning för några månader sedan som tyvärr pga. skola och brist på motivation håller på att försvinna, ganska snabbt. Har endast haft en skivstång, en hantel och 68 kilo i vikter att träna med vilket har lett till att jag inte kunnat utvecklas som jag önskat. Jag studerar fulltid så har inte så värst mycket pengar så min fråga är, finns det någon specifikt gym i Malmö eller gymkedja som generellt har relativt hög standard till ett resonligt pris?

Tack på förhand !

Jag vet faktiskt inte vilket gym som är billigast i Malmö, men till exempel Fitness 24 Seven är ju ok, till väldigt bra priser. Jämför man med till exempel SATS, Friskis&Svettis, Musclezone, AA Elite etc. så är F24Seven relativt billigt. Det finns väl även möjlighet till studentrabatt, tror jag?

Jag själv tränar för närvarande på F24Seven i Katrinelund (ibland rörsjöstaden) och anser att det duger. För dig låter det som att det hade varit ett helt enormt lyft.

aijou
2012-10-26, 10:07
Hallå kollozzeum,