handdator

Visa fullständig version : Ripped Hardcore eller Ripped Pro


davve14
2012-10-23, 13:18
Tja!

Vilken av dessa två funkar bäst eller ska man leta efter något annat som funkar?

//Davve

Grotesk
2012-10-23, 14:35
Funkar bäst hur då?

Överskattad skit i min mening. Det lär inte finnas någon laglig "fettförbrännare" som faktiskt är värd pengarna.

Nephelite
2012-10-23, 16:34
värt pengarna är det oftast inte,
Däremot så ökar la förbränningen med ~60-150 kcal per dag av en "ok" förbrännare.
mkt lättare att reglera med kost, men i långa loppet blir det ju lite extra

Figurenha
2012-10-23, 17:19
Började med Ripped Hardcore när jag började träna. gick ner 3kg men mycket var för att jag började träna och äta riktig mat istället. Det ända jag märkte va att jag inte kunde dricka redbull när jag tog det för då började jag må dåligt och kändes som jag skulle spy.
Så frågar man mig så skulle jag säga att Ripped Hardcore inte är något att ha.

RykteT
2012-10-23, 18:37
Började med Ripped Hardcore när jag började träna. gick ner 3kg men mycket var för att jag började träna och äta riktig mat istället. Det ända jag märkte va att jag inte kunde dricka redbull när jag tog det för då började jag må dåligt och kändes som jag skulle spy.
Så frågar man mig så skulle jag säga att Ripped Hardcore inte är något att ha.

Det kan också vara för att ripped hardcore (som de flesta andra "fettförbrännings"tillskott) innehåller koffein. Koffeinet i pillren + koffeinet i redbull kan ha blivit för mycket för din kropp!

earf
2012-10-24, 07:20
Köp koffeintabletter istället

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Figurenha
2012-10-24, 13:39
Det kan också vara för att ripped hardcore (som de flesta andra "fettförbrännings"tillskott) innehåller koffein. Koffeinet i pillren + koffeinet i redbull kan ha blivit för mycket för din kropp!

Jo det vet jag, men första gången jag märkte av det. Har fått i mig mer koffein innan men ingen biverkning utav det. Tror det är 230mg koffein per piller.

Grotesk
2012-10-24, 15:27
Däremot så ökar la förbränningen med ~60-150 kcal per dag av en "ok" förbrännare.
mkt lättare att reglera med kost, men i långa loppet blir det ju lite extra

Källa på det?

Lance Uppercut
2012-10-24, 16:07
Finns det verkligen någon laglig "fettförbrännare" som faktiskt bränner fett? Vad jag förstått hämmar de bara hungerkänslan och får en att skita ut större mängder vätska...

Morty
2012-10-24, 16:44
Jag har sagt det många gånger och säger det igen: Det primära med "fettförbrännare" för mig är inte ev. ökat metabolism med några procent (5% = 100kcal) utan snarare minskad aptit och ökad mental energi. Man kan träna mer och hårdare samt rör på sig mer under dagarna. Väldigt värdefullt under diet. Ökad termogenes är också najs eftersom man normalt fryser nåt förfärligt under diet.