handdator

Visa fullständig version : TobiasK - En spritfet charterproffs resa !


TobiasK
2012-10-22, 20:42
Tjabba!

Dags att ta tag i träningen & kosten. Misskött den alldeles för länge nu. Jobbade i Magaluf 2011, april till september och de var där jag började missköta träningen, få ett ohälsosamt spritintag och noll koll på kosten, men shit va kul de va =) Jobbade som bartender och servitör!

Sedan jag kom hem i september förra året så har jag krökat 2-5ggr i veckan här hemma, tillsammans med ohälsosam mat. Tränat halvseriöst i perioder men nu blire o ta tag i det ! En dagsvikt på 93,9kg som ska ner mot 80kg.

Här hemma jobbar jag dock inte som Bartender utom på hemköp. Bor i Mölndal btw, är 21 år gammal! 190cm lång.

Kommer träna på Sportlife Almedal.

Schema.

Måndag - Bröst, triceps, mage & framsida axel, 60 min promenad, 30 min cardio
Tisdag - Lats, biceps, underarmar & baksida axlar, 60 min promenad, 30 min cardio
Onsdag - Framsida lår, vader & utsida axlar. 60 min promenad
Torsdag - Korsrygg, baksida lår & trapz 60 min promenad
Fredag - Vila, Sola 20min.
Lördag - Cardio 60min, 60 min promenad
Söndag - Cardio 60min, 60 min promenad

Sex timmar promenad. Tre timmar cardio. Spinning 2ggr/veckan x 45min.


Grundschemat, men de kommer ändras från vecka till vecka beroende på flera faktorer. Jobbar konstiga tider såsom 12-22.15, 6.55-12 o liknande så kommer flytta på pass, skära ned på cardion lr öka den beroende på om jag jobbar eller är ledig en dag. Jobbar alltifrån 2-7 dagar i veckan.

Generellt sätt så siktar jag på att gå ned ungefär 1-1,5kg i veckan

Kostmässigt så kommer det bli mycket kyckling,kvarg, olika sorters kött, wokgrönsaker, paprika, broccoli o räkor. Använder chilisauce & grillkrydda till det mesta!


Postar pics o mera framöver

TobiasK
2012-10-22, 20:45
Tidigare tränat fotboll i 14 år o gymmat halvseriöst i ca 2 år!

TobiasK
2012-10-22, 23:25
Hittade en bild från maj 2010, från jag gymmade halvseriöst. Alltid najs med stora ben!


http://sv.tinypic.com/view.php?pic=qxq4p4&s=6