handdator

Visa fullständig version : Blod, svett och tårar


Vengeance
2012-10-19, 21:44
Skulle vilja ha lite nya tankar från er med lite erfarenhet inom styreträning och/eller kroppsbygge. Om ni hade som mål att bli grövre och starkare hur skulle ditt pass se ut? Du kör 3 helkropps pass i veckan, där du ska försöka få med allt i varje pass.

Så, hur skulle du lägga upp ditt pass?


Du är inte rädd för att verkligen ta i tills du både blöder och gråter så kötta på med era tankar nu och hjälp mig lite! ;)

Vengeance
2012-10-19, 21:46
Lång och smal om det skulle spela nån roll för upplägget

NNIF
2012-10-19, 21:53
ursäkta men det är så töntigt det här med att "blöda" på gymmet.. vill du blöda och lyfta tungt, lyft atlasstenar utan tejpade underarmar, låt stenarna gärna ligga i grus.. river skööönt ska du se..

annars handlar varannan tråd om träningsupplägg, har du kikat runt lite för att få lite ideer där? Har du själv några förslag?

Vengeance
2012-10-19, 21:57
Ursäkta men blir så less på sånna som dig. Ditt svar är inte vad jag är ute efter så skit i att svara om du inte har nåt relevant att säga.. tack

KalleTeodor
2012-10-19, 22:08
alla har väl som mål att bli starkare? ingen lägger väl upp ett schema med syfte att bli svagare? Ursäkta men blir så less på sånna som dig.

NNIF
2012-10-19, 22:08
Ursäkta men blir så less på sånna som dig. Ditt svar är inte vad jag är ute efter så skit i att svara om du inte har nåt relevant att säga.. tack

menar bara att du kan få bättre svar om du anger lite mera information

antar att du ofta gör så här "hjälp skriv ett schema åt mig, vill blöda på gymmet"

Victuhh
2012-10-19, 22:32
Jag hade inte satsat på 3 helkropps i veckan utan ett split isåfall :)
3 split då förslagsvis

1 Bröst triceps
2 Rygg biceps
3 Ben mage

3-4 sets per övning
ca 3 övningar per stor muskelgrupp
och 1-2 övingar på små muskelgrupper, tex biceps

Allan
2012-10-20, 22:22
Börja med att läsa de trådar som ligger som sticky. Hitta inte på några nya grejor - det här hjulet är uppfunnet många gånger.