handdator

Visa fullständig version : Efterträningsryck?


Crystal
2004-02-06, 20:28
Hallå,,

Är det bara jag som får "efterträningsryck" efter styrkepassen? För att definera efterträningsryck menar jag att jag börjar skaka som en vibrator, automatiskt, kan inte sluta :D

mvh

joak1m
2004-02-06, 20:45
beror på hur du menar, efter jag tex kört biceps och verkligen kört slut på mig själv så skakar jag med armarna om jag försöker lyfta något efter passet

Crystal
2004-02-06, 21:12
Lyfta saker, kan jag inte ALLS göra, pga att jag är slut (kör max antal reps). Men jag behöver inte ens göra något, och mina armar blir som automatiska vibratorer.

Beror det på maximal ansträngning vid passen? Eller symptom på något dåligt? ( tror i varje fall inte det )

mvh

Metal_boy_
2004-02-06, 22:56
Originally posted by Krystal
Lyfta saker, kan jag inte ALLS göra, pga att jag är slut (kör max antal reps). Men jag behöver inte ens göra något, och mina armar blir som automatiska vibratorer.

Beror det på maximal ansträngning vid passen? Eller symptom på något dåligt? ( tror i varje fall inte det )

mvh

jag brukar kunna reagera så när sockret är för lågt och då vet jag att jag skulle ätit tätare inpå passet eller ätit mer när jag åt innan..kan även bli så när jag e slutkörd i armarna..men du känner ju skillnad...det brukar kännas i magen me om de e energin som tryter..om det är det så föreslår jag att hälla i dig lite av din energidryck om du har någon sådan och köra vidare tills passet e slut ..det har funkat för mig iaf.