handdator

Visa fullständig version : Tråden om Kolo-shopen!


Thornblom
2012-09-24, 15:44
Jag tycker att vi borde ha en tråd dedikerad till shopen. Där man kan ge feedback, förslag osv.
En förutsättning för att en sådan här tråd skall fungera bra är att försöka ge så väl genomtänkta förslag som möjligt.

Inlägg som;
"Öh, jag vill ha en fet PWO som gör mig ap-stark" - är inget genomtänkt förslag.

Man bör veta vad som finns i shopens sortiment och ha en känsla om vad som är rimligt/orimligt.

Jag kan börja med att säga jag är överlag mycket nöjd med de Kolozzeum produkter jag köpt.

Jag kan också börja med att ge ett förslag till shopen.
Eftersom jag är väldigt less på att ha massor av burkar och påsar stående i skafferiet skulle jag, och säkert många andra, uppskatta om det gick att köpa storpack med Whey, EAA eller varför inte en Kolo-gainer?
Då menar jag inte 3 påsar för xKr, utan t.ex 6kg Whey, 10kg Gainer eller kanske 2kg EAA. I en stor säck då.

Jag förstår att det kan vara svårt att ha sådant som en lagerprodukt, men det skulle kanske kunna finnas som en beställningsvara?

exevision
2012-09-24, 16:17
EAA och vassle i naturell smak. Kasein borde även det finnas. Och detta under kolozzeum märket då.

Latissimus Dorsi
2012-09-24, 16:19
Jag kräver kolozzeum-tischor i alla storlekar för i helvete, vill inte ha en small :(

Thornblom
2012-09-24, 16:21
Jag kräver kolozzeum-tischor i alla storlekar för i helvete, vill inte ha en small :(

Du behöver alltså x-small? :hbang:

Latissimus Dorsi
2012-09-24, 16:22
Du behöver alltså x-small? :hbang:

hahaha :D Njae faktiskt inte något mellan medium och large ! Atm finns det bara small och xxxl

Löpsko
2012-09-24, 16:22
Vill fortfarande veta hur mycket grönt te de är i koffein och grönt te :)

buckla
2012-09-24, 16:58
En spann med vassle 6-8 kg naturel, jag vill inte ha säckar.

Kung atlas
2012-09-24, 17:49
Mycket bra & snabb service.Det jag saknar är storpack på protein.En billig bar har jag saknat men nu verkar en sådan vara på gång:thumbup:

raddum
2012-09-24, 18:21
Skulle verkligen behöva storköp av whey(chocklad etc), typ runt 10 kg till rimligt pris. En av konkurrenterna har sådana storköp, vilket jag tycker ni borde ha också.

MilkmaN
2012-09-24, 18:30
Jag tycker det är sjukt mycket smidigare med de små påsarna, så sluta inte med dem!

En fråga, skickar ni utomlands?

Thornblom
2012-09-24, 18:35
Jag tycker det är sjukt mycket smidigare med de små påsarna, så sluta inte med dem!

En fråga, skickar ni utomlands?

Självklart bör de inte sluta med de små påsarna! Men vore ett grymt alt. att ha 10kg-påsar som beställningsvara :hbang: