handdator

Visa fullständig version : Öl med Krampus


Yes
2012-09-22, 23:53
Jag vill dricka öl med Krampus. MasterChief ska med, fast han dricker cider. Och tntballe, annars blir jag ledsen.

Vad sägs om nåt O'learys i Stockholm? De har goda hamburglare också.

MasterChief
2012-09-23, 00:00
Av de typ 10 som jag skulle vilja träffa på brädan har du nämnt 3. Så jag följer tråden och ser hur den utvecklas :-)

312
2012-09-23, 00:01
Hur mycket protein är det i deras burgare?

MasterChief
2012-09-23, 00:07
Hur mycket protein är det i deras burgare?

I deras standardburgare cirka 70 gram. Så ta gärna med lite vassle. Löser sig fint i ölen.

Tricce
2012-09-23, 00:07
Om ni ändrar er och får för er att gå och dricka bärs på ett rock hak i sthlm så hänger jag gärna på ;)

Yes
2012-09-23, 00:15
Det finns egentligen bara två krav. Öl och hamburgare(med bacon).

Olegh
2012-09-23, 00:19
Glöm inte att posera i bar överkropp, slå krabbor och att ta bilder. Jag vill se många byggartummar också.

Oljeblixten
2012-09-23, 00:25
Harry b James kanske har burgare?

C.E.J.
2012-09-23, 03:54
Vem är Krampus? Egentligen, alltså.

tntballe
2012-09-23, 04:19
Vaknade bitter och tvär, men detta fick mig på bra humör.

Relativt bra, är fortfarande jäääkligt tidigt på morgonen.
Postat via en mobil enhet

Yes
2012-09-23, 12:41
Harry b James kanske har burgare?
Enligt menyn har dom det. Vad är det för typ av ställe? Jag har aldrig varit där men av bilderna att döma påminner det lite om Bishops Arms.

Vem är Krampus? Egentligen, alltså.
Han är en bro.

Vaknade bitter och tvär, men detta fick mig på bra humör.

Relativt bra, är fortfarande jäääkligt tidigt på morgonen.
Postat via en mobil enhet
:thumbup:

Lite kaffe så vaknar man också.

Krampus
2012-09-23, 12:45
Jag vill dricka öl med Krampus. MasterChief ska med, fast han dricker cider. Och tntballe, annars blir jag ledsen.

Vad sägs om nåt O'learys i Stockholm? De har goda hamburglare också.

Yis! November? Varsomhelst. Hade iofs varit roligare hemma hos någon.
Vem är Krampus? Egentligen, alltså.

Zup.

Piranha
2012-09-23, 12:49
Som Krampus manager/mentalskötare känns det som det är bäst jag är närvarande.

Krampus
2012-09-23, 13:02
Som Krampus manager/mentalskötare känns det som det är bäst jag är närvarande.

Det tycker jag, skötarbro´:)

Oxe
2012-09-23, 14:02
Många modiga de flesta som råkar ut för Krampus får men för livet...

IronBug
2012-09-23, 14:17
Krampus har numera ett BMI på 17,2. Han intar inte längre hamburgare, bacon eller öl.

Yes
2012-09-23, 14:24
Yis! November? Varsomhelst. Hade iofs varit roligare hemma hos någon.

Vad sägs om 3;e november?

Som Krampus manager/mentalskötare känns det som det är bäst jag är närvarande.
Bra, då kommer du med också! :D

Många modiga de flesta som råkar ut för Krampus får men för livet...
Jag är redan skadad. :D

agazza
2012-09-23, 14:46
Tudor arms har bättre nivå, annars är harry b james bra för det är den enda pub som släpper in mig på lördagar :/


Ontopic så nej, listan över närvarande personer blev alldeles för mäktig för mig att hantera

Fishtank
2012-09-23, 15:39
I approve of this thread.
Bilder från det legendariska mötet kommer krävas.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

hahavaffan
2012-09-23, 15:40
Stockholm? Meh! Göteborg, ok?

Felixflobby
2012-09-23, 15:41
öl är fna inte gott

Tricklew
2012-09-23, 15:41
Ja, när ska gänget hälsa på Göteborg?

Ignatius72
2012-09-23, 15:42
Stockholm? Meh! Göteborg, ok?

Göteborg finns ju inte ens med på kartorna i nya iphonen.

Tricce
2012-09-23, 16:04
öl är fna inte gott

Smaken för öl utvecklas med åldern! Hang in there bro!

Oljeblixten
2012-09-23, 16:09
Enligt menyn har dom det. Vad är det för typ av ställe? Jag har aldrig varit där men av bilderna att döma påminner det lite om Bishops Arms.


Han är en bro.


:thumbup:

Lite kaffe så vaknar man också.

Det är en rockbar där man får vara hur full man vill typ, riktigt schysst ställe. :)

Eller, alltså ingen rockbar, men de brukar spela rock. Lite bishops jo.. med blandat klientel.

Tricklew
2012-09-23, 16:11
Ni mäter hur bra stället är, efter hur full man får vara före det skickar ut en? Hur fulla brukar ni bli?

http://www.thecaptainsmemos.com/wp-content/uploads/2010/04/drunk-man-in-urinal-300x225.jpg

Yes
2012-09-23, 16:12
Hur fulla brukar ni bli?

Hehe... ha... snälla, fråga inte...

Oljeblixten
2012-09-23, 16:43
Ni mäter hur bra stället är, efter hur full man får vara före det skickar ut en? Hur fulla brukar ni bli?

http://www.thecaptainsmemos.com/wp-content/uploads/2010/04/drunk-man-in-urinal-300x225.jpg

Olika, men i Stockholm om man är så ful som jag brukar de inte släppa in mig efter två öl då man är för full, det är iofs bara någon sorts elitistisk anti-Smålandsrasism tror jag. T.ex Fridhemsplan har du dragit 3-4bärs innan kommer man ju inte ens in på de sunkkrogarna om man är kille, kan vara jag som stött på puckade vakter dock. :)

agazza
2012-09-23, 16:47
Olika, men i Stockholm om man är så ful som jag brukar de inte släppa in mig efter två öl då man är för full, det är iofs bara någon sorts elitistisk anti-Smålandsrasism tror jag. T.ex Fridhemsplan har du dragit 3-4bärs innan kommer man ju inte ens in på de sunkkrogarna om man är kille, kan vara jag som stött på puckade vakter dock. :)

Nä samma. //norrland

Ett allmänt tips, när vakten frågar vad man druckit, svara inte "allt".

Men tipsen i tråden är bra pubar, vissa av dom blandar också rätt giftiga groggar ifall man är snäll

sent from phone

rooz
2012-09-23, 16:48
öl är fna inte gott

Du kan ta dina trosor och logga in på familjeliv..

Krampus
2012-09-23, 16:57
Många modiga de flesta som råkar ut för Krampus får men för livet...

Oks plz..
http://mlkshk-production.s3.amazonaws.com/account/3855/shake_dolan.jpg
Krampus har numera ett BMI på 17,2. Han intar inte längre hamburgare, bacon eller öl.

The lol, jag väger 120kg!
Vad sägs om 3;e november?


Jag ska kolla.. Går på ett heltidsvikariat där jag gärna vill visa framfötterna för vidare anställning. Får återkomma i nästa vecka. Bor inte i Sthlm längre så det blir att åka från Skåne.


Lol på resten av er! Jag har inga problem att dricka öl på stan om folk inte kommer in. Jag är inte fin kanten.. Bara lite kallt i november kanske..

Torwald
2012-09-23, 17:05
Jag vill dricka öl!

Sheogorath
2012-09-23, 17:05
Hej. Vill någon dricka öl med mig?

Arne Persson
2012-09-23, 17:10
Hej. Vill någon dricka öl med mig?

Det kan jag tänka mig att göra...:)

wintersnowdrift
2012-09-23, 17:24
Jag vill ju dricka cider med MC!

Hur VIP är den här drickdejten?

//Kristin

Tricklew
2012-09-23, 17:55
Måste alla i denna tråd bo på helt olika delar av landet? Göteborg känns som en neutral samlingsplats i mitten.

Krampus
2012-09-23, 18:00
Jag vill ju dricka cider med MC!

Hur VIP är den här drickdejten?

//Kristin

Jag hade först tänkt mig bara jag och Yes under en glödlampa i taket i Yes karga kök i söderort med en stor flaska sprit och en liten flaska sprit på bordet samt mer flaskor med sprit i skafferiet. Iförda slappa wifebeater linnen, kanske en pistol på bordet och skulle man tvunget prata så ska det vara på finska eventuellt polska OM vi känner att vi leva ut vår mjuka sida.

Men Wintersnowdriftbro, klart du ska komma! Dig har jag velat träffa i flera år.
Men ni ska veta att det här inte blir som en vanlig koloträff där vi skuttar runt och dricker EEA och är blyga för varandra.
Det är Oxe och Piranha vi pratar om här. Festen kan pågå hela natten och sluta i ett cykelskjul i Rissne.
Den kan också sluta på Oh l´amur Learys vid 22 med beer, burger and bacon. Det gör inget. Det blir bra det också. Men viktigt, ha snygga kläder bara...... Farligt om komma fula.

Jag måste passa på att tacka för den redan så stora intresset! Tänk redan all den här uppmärksamheten och visade intresse för en gammal kolostofil med ölmage.

Vid rodret / Kapten Krampus

Krampus
2012-09-23, 18:01
Måste alla i denna tråd bo på helt olika delar av landet? Göteborg känns som en neutral samlingsplats i mitten.

Ingen fara, vi tar en Skåne träff sedan hos Arne Persson.

cero
2012-09-23, 18:08
Hur kommer det sig att Krampus nämns så ofta på detta forum? Vad har jag missat?

WHITEFOLKS
2012-09-23, 18:12
Rissne har jag alltid velat se

rooz
2012-09-23, 18:16
I'll be there!

Krampus
2012-09-23, 18:20
Hur kommer det sig att Krampus nämns så ofta på detta forum? Vad har jag missat?

Det har talats om snabelns längd, men jag vet inte...

Phil Heath
2012-09-23, 18:23
Är krampus en tjej eller kille?

Tricklew
2012-09-23, 18:25
Vi vill alla ligga med Krampus, låt oss säga så mycket.

Yes
2012-09-23, 18:26
Jag hade först tänkt mig bara jag och Yes under en glödlampa i taket i Yes karga kök i söderort med en stor flaska sprit och en liten flaska sprit på bordet samt mer flaskor med sprit i skafferiet. Iförda slappa wifebeater linnen, kanske en pistol på bordet och skulle man tvunget prata så ska det vara på finska eventuellt polska OM vi känner att vi leva ut vår mjuka sida.
Hallå, norrort är det ju!
Annars är det helt rätt. Lite Ingemar Bergman möter Finland.

Men Wintersnowdriftbro, klart du ska komma! Dig har jag velat träffa i flera år.
Men ni ska veta att det här inte blir som en vanlig koloträff där vi skuttar runt och dricker EEA och är blyga för varandra.
Det är Oxe och Piranha vi pratar om här. Festen kan pågå hela natten och sluta i ett cykelskjul i Rissne.
Den kan också sluta på Oh l´amur Learys vid 22 med beer, burger and bacon. Det gör inget. Det blir bra det också. Men viktigt, ha snygga kläder bara...... Farligt om komma fula.

:thumbup:

Kommer bli kaos och damp i ett. :hbang:

Eddie Vedder
2012-09-23, 18:26
Av de typ 10 som jag skulle vilja träffa på brädan har du nämnt 3. Så jag följer tråden och ser hur den utvecklas :-)

Vill du träffa mig? :em:

Tricce
2012-09-23, 18:35
Hallå, norrort är det ju!
Annars är det helt rätt. Lite Ingemar Bergman möter Finland.


:thumbup:

Kommer bli kaos och damp i ett. :hbang:

Oh!!! Dat dere Yes kanske bor i min kommun, da exitement :D

/Norrortsbo!

agazza
2012-09-23, 18:42
Oh!!! Dat dere Yes kanske bor i min kommun, da exitement :D

/Norrortsbo!

Tror han bor i solna/sumpan, jag är otroligt osäker, men jag TROR jag har sett han grinda på garbos

sent from phone

Yes
2012-09-23, 18:46
Jobbar i Sumpan och gör stundtals även Solna osäkert. Garbos har jag grindat på en gång. Flera månader sen. Minns inte riktigt när. Minns inte riktigt heller hur jag tog mig hem därifrån.

Hem är i Märsta-hooden.

Krampus
2012-09-23, 18:47
Rissne har jag alltid velat se
Spännande. Nära till STK.
I'll be there!
:thumbup:
Är krampus en tjej eller kille?
Javisst.
Vi vill alla ligga med Krampus, låt oss säga så mycket.
De kanske de vill, men hur mycket har jag fått se av det? :(
Hallå, norrort är det ju!
Annars är det helt rätt. Lite Ingemar Bergman möter Finland.


Kommer bli kaos och damp i ett.



Inkmar..... Berkman.

agazza
2012-09-23, 18:53
Jobbar i Sumpan och gör stundtals även Solna osäkert. Garbos har jag grindat på en gång. Flera månader sen. Minns inte riktigt när. Minns inte riktigt heller hur jag tog mig hem därifrån.

Hem är i Märsta-hooden.

Ifall du var där med en killpolare och blev bjuden på grogg av två smurfnorrlänningar så har vi iaf söpe ihop, men det är ett jävla långskott :D

Yes
2012-09-23, 19:04
Inkmar..... Berkman.
Jag kan se det framför mig. Det karga köket. Två bistra herrar i flottiga linnen och handukar runt midjan. IKEA-lampan som kastar ett kallt ljus och den sura lukten av gammal disk.

Det knirrar rytmiskt från grannen ovanför. Samma sak varje tisdag. Ljudet är närmast mekaniskt, som en gammal moraklocka som plikttroget tickar. Det ökar aldrig i intensitet utan stannar bara abrupt efter 10 minuter.

De båda männen släpper spritflaskan med blicken och låter den vandra till pistolen på bordet. En gammal kvarleva från finska vinterkriget. Pålitlig men inte särskilt kraftfull eller träffsäker. Det kan krävas flera skott...

"Mitä nyt, perkele?"
"Viina!"

....

Yes
2012-09-23, 19:11
Ifall du var där med en killpolare och blev bjuden på grogg av två smurfnorrlänningar så har vi iaf söpe ihop, men det är ett jävla långskott :D
Jag var där med ett gäng tjejer/tanter från jobbet. En av deras karlar kom på besök tillsammans med en vän också. Tror han hette Börje. Han var trevlig och väldigt berusad. Senare var jag tvungen att rädda en av damerna från en retard som bara kunde upprepa "jag betalar skatt!"(jag skojar inte, var omöjligt att få något annat ur honom). Så vi drog upp till dansgolvet på övervåningen och misslyckades fatalt med att ragga.

ante
2012-09-23, 19:12
Var länge sedan jag såg Krampe så jag hänger på!

Edenfäll
2012-09-23, 19:33
Är knappast välkänd på brädan men skulle gärna hänka på då det var sjukt kul på stk träffen förra året, speciellt då hemma hos Rooz :)

Även jag norrortsbo!

agazza
2012-09-23, 19:33
Jag var där med ett gäng tjejer/tanter från jobbet. En av deras karlar kom på besök tillsammans med en vän också. Tror han hette Börje. Han var trevlig och väldigt berusad. Senare var jag tvungen att rädda en av damerna från en retard som bara kunde upprepa "jag betalar skatt!"(jag skojar inte, var omöjligt att få något annat ur honom). Så vi drog upp till dansgolvet på övervåningen och misslyckades fatalt med att ragga.

Visste inte att det fanns en nedre våning..

hm, din lookalike vi träffade satt vid ett bord bakom det centrala dansgolvet med blicken hårt fokuserad på platån där tjejerna lekte stripperpole-hero.

Men det var bara två snubbar som var på lyset, men en av dom var jävligt lik bilderna jag sett på dig i hur snygg är du tråden iaf.

Minoshee
2012-09-23, 19:33
Jag vill ju dricka cider med MC!

Cider? Pistoler och sprit är planen. Synd, jag är mer sniper + cava.

Appropå det här med pistoler, nu går jag helt off topic, men vet nån var man kan skjuta lite i Stockholmstrakten?

Yes
2012-09-23, 19:42
Visste inte att det fanns en nedre våning..

hm, din lookalike vi träffade satt vid ett bord bakom det centrala dansgolvet med blicken hårt fokuserad på platån där tjejerna lekte stripperpole-hero.

Men det var bara två snubbar som var på lyset, men en av dom var jävligt lik bilderna jag sett på dig i hur snygg är du tråden iaf.
På entreplan har du ju bar, bord och en liten scen. Längre in har du ett till rum med dansgolv. Var nåt band som spelade på den lilla scenen när jag var där. Vi satt ett gäng snett mittemot scenen.
Jag var upp till övervåningen med en väldigt lång och smal tjej. Vi shaekade lite och attackerade tjejerna vid stängerna... Jag vill minnas att jag var väldigt kortklippt då(typ snaggat om jag inte minns fel).

aijou
2012-09-23, 19:43
Hej. Vill någon dricka öl med mig?

Det kan jag tänka mig att göra...:)

Jag hade kunnat tänka mig att bara sitta vid sidan om och lyssna på er. :naughty:

Yes
2012-09-23, 19:46
Cider? Pistoler och sprit är planen. Synd, jag är mer sniper + cava.

Appropå det här med pistoler, nu går jag helt off topic, men vet nån var man kan skjuta lite i Stockholmstrakten?
Låter som den här ölkvällen börjar gå gangster nu. :D

agazza
2012-09-23, 19:55
Cider? Pistoler och sprit är planen. Synd, jag är mer sniper + cava.

Appropå det här med pistoler, nu går jag helt off topic, men vet nån var man kan skjuta lite i Stockholmstrakten?

Massor av skjutbanor runt Bögs gård

Minoshee
2012-09-23, 19:59
Låter som den här ölkvällen börjar gå gangster nu. :D
Grymt!

Jag har hittat ett ställe nu. Söder om stan. De lockar med "prova 8 olika vapen" och "Töm ett helt Glock magasin" som del av ett paketpris. Jag blir så sugen. Fast jag misstänker att man inte får stå med en champagneglas i ena handen samtidigt som man skjuter. Än mindre en spritflaska.

Minoshee
2012-09-23, 20:03
Massor av skjutbanor runt Bögs gård
Finns de kvar? Är inte det kring järvafältet där man ville plocka bort alla skjutbanor?

agazza
2012-09-23, 20:11
Finns de kvar? Är inte det kring järvafältet där man ville plocka bort alla skjutbanor?

skyltar överallt iaf och hörde inskjutning där för någon helg sen

Krampus
2012-09-28, 19:47
Vad tänker ni ha på er?

Yes
2012-09-28, 19:51
Lite musik?

Krampus
2012-09-28, 19:53
Du är full av musik Yesus. :)

Lellan
2012-09-28, 20:05
Första gången jag träffade Krampus var det lite som saltkråkan "hemma på min gata i stan", där jag var Tjorven och åt glass som dissades hårt av coole Krampe.. Sedan blev det underground mitt på ljusa dagen.

En annan gång tonårshängde jag, mannen och Madame i en park mitt i natten för att sedan sitta i ett totalt nedsläckt kök och pratar kvinnliga röfvar.

Senast vi sågs så lekte han kuragömma med mig, innan han lade en stooooor hund på mig så jag inte kom loss.

Vad ska man säga; att träffa Krampus är som en upplevelse. Hoppa bungyjump, fallskärm el pröva floating är inte i närheten. :)

En vänlig märklig mäktig upplevelse. :thumbup:

Förresten Krampe - jag har just ätit vanliglass! Som den är, natürlish! :D

stolpskott
2012-09-28, 20:21
Känns lite lockande att bara stanna förbi och se hur MC ser ut! :D

Edit: Om man får? Detta känns lite VIP på nåt sätt...

Krampus
2012-09-28, 20:44
Första gången jag träffade Krampus var det lite som saltkråkan "hemma på min gata i stan", där jag var Tjorven och åt glass som dissades hårt av coole Krampe.. Sedan blev det underground mitt på ljusa dagen.

En annan gång tonårshängde jag, mannen och Madame i en park mitt i natten för att sedan sitta i ett totalt nedsläckt kök och pratar kvinnliga röfvar.

Senast vi sågs så lekte han kuragömma med mig, innan han lade en stooooor hund på mig så jag inte kom loss.

Vad ska man säga; att träffa Krampus är som en upplevelse. Hoppa bungyjump, fallskärm el pröva floating är inte i närheten. :)

En vänlig märklig mäktig upplevelse. :thumbup:

Förresten Krampe - jag har just ätit vanliglass! Som den är, natürlish! :D

:thumbup:Ok, men vad kommer du ha på dig?

Krampus
2012-09-28, 20:45
Känns lite lockande att bara stanna förbi och se hur MC ser ut! :D

Edit: Om man får? Detta känns lite VIP på nåt sätt...

Jodå, men tänk på kläderna bara...

Yes
2012-09-28, 20:53
Du är full av musik Yesus. :)
Jag är som en skön melodi man inte kan låta bli att tralla på. :D

Första gången jag träffade Krampus var det lite som saltkråkan "hemma på min gata i stan", där jag var Tjorven och åt glass som dissades hårt av coole Krampe.. Sedan blev det underground mitt på ljusa dagen.

En annan gång tonårshängde jag, mannen och Madame i en park mitt i natten för att sedan sitta i ett totalt nedsläckt kök och pratar kvinnliga röfvar.

Senast vi sågs så lekte han kuragömma med mig, innan han lade en stooooor hund på mig så jag inte kom loss.

Vad ska man säga; att träffa Krampus är som en upplevelse. Hoppa bungyjump, fallskärm el pröva floating är inte i närheten.

En vänlig märklig mäktig upplevelse. :thumbup:

Förresten Krampe - jag har just ätit vanliglass! Som den är, natürlish!
:thumbup: *cupid*

Känns lite lockande att bara stanna förbi och se hur MC ser ut!

Edit: Om man får? Detta känns lite VIP på nåt sätt...
Det är lite VIP. Sköna personer only. Fast känner du dig skön och vill dricka öl(eller cider) med Krampus är det självklart att du ska hänga med.

Yes
2012-09-28, 20:58
Det enda jag vet angående klädsel är att jag kommer ha någon form av halsduk på mig. Börjar bli kallt ute. Troligtvis har jag på mig något mer. Jag är helt enkelt inte tillräckligt smord i käften för att snacka mig in på något ställe naken.

Doctor Snuggles
2012-09-28, 20:58
Jag kommer ha på mig en osynlighetsmantel, och chanel no 5.

Yes
2012-09-28, 21:01
Har du på dig Chanel No. 5 kommer jag antagligen försöka ligga med dig. Om jag inte själv har den på. Då vet man aldrig vad som kan hända.

Doctor Snuggles
2012-09-28, 21:02
Har du på dig Chanel No. 5 kommer jag antagligen försöka ligga med dig. Om jag inte själv har den på. Då vet man aldrig vad som kan hända.

Det kommer se märkligt ut om du försöker hångla upp tomma luften.

Krampus
2012-09-28, 21:41
Dis gonna be fun.

Yes
2012-09-28, 21:50
Jag kan redan se youtube-klippet av en något dragen Yes, endast iklädd halsduk, som försöker hångla upp och jucka på något osynligt objekt.

agazza
2012-09-28, 22:10
"får man fråga hur mycket ni har druckit ikväll?"


"NÄÄÄDEEFÅÅDUUUINTÄÄÄÄ"
*dansk skalle*

---↘
-----↘partyrocking

Olegh
2012-09-28, 22:13
Hahaha!

Krampus
2012-09-28, 22:59
"får man fråga hur mycket ni har druckit ikväll?"


"NÄÄÄDEEFÅÅDUUUINTÄÄÄÄ"
*dansk skalle*

---↘
-----↘partyrocking

http://gifsoup.com/webroot/animatedgifs4/3819701_o.gif

Doctor Snuggles
2012-09-28, 23:31
Nanananananananana... bratman!


GFuIrejeP3U

ChuckTesta
2012-09-29, 14:22
Nu vill jag också komma ju. (har snygga kläder)

Krampus
2012-10-04, 19:02
Bra där Testa.


Det får bli med kort varsel det hära. Rätt vad det är så har jag massor med jobb, sedan har jag inget, så blev det massor igen.

Men preliminärt i första helgen i nov..?

Krampus
2012-12-22, 17:26
November har passerat men vi försöker 2013!

Latissimus Dorsi
2012-12-22, 17:32
Öl smakar skit, inb4 shitstorm.

Tricce
2012-12-22, 17:46
Öl smakar skit, inb4 shitstorm.

Det är ok att tycka men det är som med kaffe att det smakar illa när man bara är barnet.

Mental
2012-12-22, 18:18
Jobbar i Sumpan och gör stundtals även Solna osäkert. Garbos har jag grindat på en gång. Flera månader sen. Minns inte riktigt när. Minns inte riktigt heller hur jag tog mig hem därifrån.

Hem är i Märsta-hooden.

Haha, jag bor i solna och jobbar i märsta, vi möts antagligen halvvägs med pendeln :P

Yes
2012-12-22, 19:25
Haha, jag bor i solna och jobbar i märsta, vi möts antagligen halvvägs med pendeln :P
Haha, vadfan... Arbetsförmedlingen, FK eller SATS? :D
I vilket fall som helst, om du vill käka burglare och dricka öl på Olearys nån dag så är jag på. :)

Yes
2012-12-22, 19:33
November har passerat men vi försöker 2013!
Ja, 2013 blir det öl med Krampbro. Jag må ha extremt mycket att göra, men en öl - helst 40-11 - någon kväll vore väl ynkedom om man inte hann med!

Mental
2012-12-22, 20:45
Haha, vadfan... Arbetsförmedlingen, FK eller SATS? :D
I vilket fall som helst, om du vill käka burglare och dricka öl på Olearys nån dag så är jag på. :)

Olarrys är det ju massa sport på, jag är allergisk mot sport. Och mot folk som kollar på sport. Originalplanen om Bishops låter mer som mitt stuk, fin öl och dött djur. Annars hänger jag på OT eller Akkurat och spenderar skattebetalarnas pengar på finöl!

agazza
2012-12-23, 00:25
Jag sprit garbos japp

sent from phone

Yes
2012-12-23, 00:46
Olarrys är det ju massa sport på, jag är allergisk mot sport. Och mot folk som kollar på sport. Originalplanen om Bishops låter mer som mitt stuk, fin öl och dött djur. Annars hänger jag på OT eller Akkurat och spenderar skattebetalarnas pengar på finöl!
Sporten är inte mycket att bry sig om. O'learys serverar riktig kvalitetsburglare. Dessutom finns det öl.

Bishops är iof ett fantastiskt ställe. Speciellt i Eskilstuna när "Chef" jobbade där. Burglarna var att dö för, och det finns ju öl för alla smaker.

Apropå burglare är Big Ben på söder bra på den fronten.

Har jag förresten sagt att jag gillar burglare?

Jag sprit garbos japp

sent from phone
Herregud ja... jag har fortfarande inte riktigt återhämtat mig från senaste besöket på Garbos. Det var tre veckor sedan.

Konstiga saker händer på Garbos. Första gången jag var där fick jag rädda en tjejkompis från en kille som bara kunde yttra orden "jag betalar skatt". Senast var det någon creepy gubbe i läder-rock som tafsade på alla tjejer och trodde han var John Travolta.

Spännande ställe.

Melinda
2012-12-23, 01:08
November har passerat men vi försöker 2013!

Vi kan ju inte bara dricka kaffi när jagkommer i april!


Men mycket snack och lite verkstad här pöjkar!Men jag hänger lätt på!
Men det är bara för att krampus har fått åka i min lastbil :D

Phil Heath
2012-12-23, 01:14
Ut och ta en öl med Krampus, yeah. Verkar vara en trevlig tjej.

Yes
2012-12-23, 01:17
Men mycket snack och lite verkstad här pöjkar!
Jag tar på mig skulden för det. Herrjäklar så kaotiskt det varit de senaste månaderna - har väl snittat 4h sömn per natt. I vilket fall som helst är det inte okej. Öl med Krampus 2013 är ett måste!

Melinda
2012-12-23, 01:23
Jag tar på mig skulden för det. Herrjäklar så kaotiskt det varit de senaste månaderna - har väl snittat 4h sömn per natt. I vilket fall som helst är det inte okej. Öl med Krampus 2013 är ett måste!

Det låter bra! :D*hug*

Mental
2012-12-27, 10:44
Jag tar på mig skulden för det. Herrjäklar så kaotiskt det varit de senaste månaderna - har väl snittat 4h sömn per natt. I vilket fall som helst är det inte okej. Öl med Krampus 2013 är ett måste!

Se nu till att få arslet ur vagnen så du kan få tummen ur röven och styra upp det här lite!

Bestäm dag, tid, plats och börja slå otäcka krabbor till folk lovar att komma!

Krampus
2012-12-27, 11:35
Det krävs en flyer för det här.

Krampus
2014-01-01, 20:25
Hej Yessika, nu är det 2014 och januari, men vi siktar på våren/sommaren. Det här året! :D

Lellan
2014-01-01, 20:41
Kraampee - missade ju Leffe å dig! Vi tar det en annan gång. Har hittat en go blondin jag tror du skulle gilla..:naughty: (kolla min insta från nyår)

Krampus
2014-01-01, 21:00
Maredsous? I´ll drink it!

Lellan
2014-01-01, 21:02
Maredsous? I´ll drink it!

Spot on! :cheers:

Krampus
2014-01-01, 21:04
Spot on! :cheers:

Ni får nog skramla till resan. Är arbetslös för tillfället...

Jobb sökes förresten!

Lellan
2014-01-01, 21:10
Ni får nog skramla till resan. Är arbetslös för tillfället...

Jobb sökes förresten!

Fan. Skulle jag av ngn mystisk anledning få nos om jobb i dina trakter så hör jag ju såklart av mig. Eller när kassan flottat på sig! Då kan jag bjucka på en roquefort 10 också, den e go. Väldigt julig tycker jag, tung söt och maffig.. inte pigg o lätt som blondinen ovan!

Krampus
2014-01-01, 21:13
Fan. Skulle jag av ngn mystisk anledning få nos om jobb i dina trakter så hör jag ju såklart av mig. Eller när kassan flottat på sig! Då kan jag bjucka på en roquefort 10 också, den e go. Väldigt julig tycker jag, tung söt och maffig.. inte pigg o lätt som blondinen ovan!

Vilken konnässör du bilvit. :) Låter ju svinbra, hoppas det kan bli av.

WHITEFOLKS
2014-01-01, 22:22
Jag gillar mest lager, är man diskad då?

Krampus
2014-01-01, 23:27
Jag gillar mest lager, är man diskad då?

Du får gilla t-röd om du vill bror, inga problem! :)

Andy.da.wohoo
2014-01-02, 00:55
Är det fortfarande Tokholm det rör sig om?

Yes
2014-01-02, 01:41
Hej Yessika, nu är det 2014 och januari, men vi siktar på våren/sommaren. Det här året! :D
Ja fan, 2014 smäller det! Jag börjar förkröka nu så är jag riktig taggad sen. :D

Krampus
2014-01-03, 11:27
Är det fortfarande Tokholm det rör sig om?

Jag antar det, om vi inte kan få Yes till skåne. Tränar du på LTK?
Ja fan, 2014 smäller det! Jag börjar förkröka nu så är jag riktig taggad sen. :D

Jag har förkrökat sedan 2012. :)

Andy.da.wohoo
2014-01-03, 11:30
Yes borde ta sig till Skåne :) tränar på gerdahallen för tillfället.

Krampus
2014-01-03, 11:37
Yes borde ta sig till Skåne :) tränar på gerdahallen för tillfället.

Ok, det är sjukt många koloiter som tränar på LTK, men jag vet bara namnet på hälften. Folk tittar argt/kärleksfullt på mig när jag är där och jag undrar alltid vem det är eftersom ingen gör något annat än skriver i kolo-spoting tråden att de sett mig...:/

Jag har dock feta Stockholmsabstinensen för tillfället och skulle behöva åka ett par timmar tunnelbana för att få det behovet uppfyllt.

J.V
2014-01-03, 11:44
Jag har följt tråden med spänning sedan start och väntar fortfarande på att ni ska lyckas. Heja er!

edit: är jag välkommen och har möjlighet att ta mig till hufvudstaden vill tillfället kommer jag gärna så att Krampus får måla av mig. Jag tänker mig en karikatyrvariant när mitt ansikte är en burglare. Något måste hängas vid min redan inhandlade Krampus-tavla.

edit2: nu vill jag verkligen ha en sådan tavla. :D Vad är priset på dina verk nu för tiden, efter fame n stardom?

Krampus
2014-01-11, 22:41
Jag har följt tråden med spänning sedan start och väntar fortfarande på att ni ska lyckas. Heja er!

edit: är jag välkommen och har möjlighet att ta mig till hufvudstaden vill tillfället kommer jag gärna så att Krampus får måla av mig. Jag tänker mig en karikatyrvariant när mitt ansikte är en burglare. Något måste hängas vid min redan inhandlade Krampus-tavla.

edit2: nu vill jag verkligen ha en sådan tavla. :D Vad är priset på dina verk nu för tiden, efter fame n stardom?

Zup Jay-V? :)

Le PM?

Bailah
2014-01-11, 23:40
Jag vill ha en Anderson Silva och Jose Aldo tavla, och dricka öl!

cero
2014-01-12, 00:07
Jag vill ha en Anderson Silva och Jose Aldo tavla

OMG. *drool*

Yes
2014-01-12, 00:45
Yes borde ta sig till Skåne :) tränar på gerdahallen för tillfället.
Och det säger du nu, när jag spenderat sep-okt med att antasta tjejerna på juridicum i Lund... :(