handdator

Visa fullständig version : Roterat bäcken


Alzo
2012-09-17, 16:06
Har haft dehär problem länge och det orsakar ganska bra med smärta, när jag ligger ner MEST, har försökt med massa stretch övningar osv, har också vart hos sjukgymnast och kiroprakter dom sa att jag hade en muskulär obalans, stödjer mig mer på det högra benet mer än de vänstra, har också haft smärta i ljumsken, har även fått ett par övningar osv och gjort av med mycket pengar hos en kiropraktor, men dom sluga jävlarna är bra på ta pengar på sådana fall så att säga.. Nu har jag kollat runt lite men inte fått något bra svar, men har pratat med en nära vän som har en syster som är en bra sjukgymnast och hon säger att jag måste träna höft regionen och få bort den här muskulära obalansen och få rotera tillbaka bäckenet, har tyvärr inte pengar till det därför kommer jag hit om ber om hjälp tack!

Alzo
2012-09-17, 20:02
Gick nyss 1 timme på löpband, fyfan va skönt det känns nu men smärtan kommer komma tillbaka

Supermicke
2012-09-17, 23:19
roterat förstår jag inte riktigt. det är inte tippat åt sidan för mkta eller något sådant? Kan inget men är nyfiken :]

Scratch89
2012-09-18, 06:38
Men de övningarna du fick från de första sjukgymnasterna kostar väl inga pengar? Har du kvar pappren eller kommer ihåg dem är det ju bara att utföra.