handdator

Visa fullständig version : Jag Behöver hjälp med min träning!


MMCD
2012-09-15, 17:07
Då är det dags att kliva ut ur skuggan!

Jag har läst här på forumet otaliga timmar men inte direkt lämnat några fotspår. Nu behöver jag dock hjälp!


Jag har tränat på gym i 5 månader och inför mitt 6 månaders jubileum är det dags att sluta lalla runt! Problemet är bara att det finns så mycket information, tekniker, metoder och generella idéer att jag har svårt att få fram en helhet. *gah!*

Jag behöver egentligen 2 saker:

Det första är någon som faktiskt tränat ordentligt ett bra tag som kan ta en titt på mitt upplägg och ge mig konstruktiv kritik.

Det andra är att peka mig åt rätt håll. Jag vill hitta en PT/Kostrådgivare, arbetande i Stockholm, som faktiskt tävlat i Bodybuilding och inte bara spelat innebandy och gått en 3 veckors kurs. Jag har självklart googlat och letat men jag hittar inte riktigt ett "långsiktigt paket" utan mer folk som vill sälja enstaka PT-Timmar.

Jag skrev ihop en sammanställning av min träning och som sagt. All konstruktiv kritik är välkommen!

http://speedy.sh/59Xyq/Traning-Sammanstallning-15sep2012.doc

Tack på förhand! :)

Victuhh
2012-09-15, 17:11
Tjena vad krångligt du gjorde när man var tvungen att ladda ner sammansättningen, skriv upp den? :)

Martin 'Axon' Löwgren håller väl till i stockholm annars? Kunnig kille, om inte annars hjälper han dig online

MMCD
2012-09-15, 17:18
Tjena vad krångligt du gjorde när man var tvungen att ladda ner sammansättningen, skriv upp den? :)

Martin 'Axon' Löwgren håller väl till i stockholm annars? Kunnig kille, om inte annars hjälper han dig online

haha Jo jag tänkte på det men det blev 10 sidor dokument och i ett dokument kunde jag få det så tydligt som möjligt. =) Jag skrev ner allt ifrån sömn,tillskott,träning,kost och mina mål.. I dokumentet får man se ett par bilder på mig också!

Jag följer Axon dagligen men han är väldigt fullbokad hela tiden =/