handdator

Visa fullständig version : Kre-Alkalyn NITRO Pro


Sommar
2012-09-12, 17:49
Hej!
Startar mitt första inlägg med en fråga.
Ang Kre-Alkalyn NITRO Pro, någon som har provat ?

Info:Ger ökad pump, ökad uthållighet, kraft, fokus och låter Dina muskler växa snabbare med en bättre muskeldefinition.

-Sommar

eAzy
2012-09-13, 11:01
Hej!
Startar mitt första inlägg med en fråga.
Ang Kre-Alkalyn NITRO Pro, någon som har provat ?

Info:Ger ökad pump, ökad uthållighet, kraft, fokus och låter Dina muskler växa snabbare med en bättre muskeldefinition.

-Sommar

Slöseri med pengar... "låter dina muskler växa snabbare med en bättre muskeldefinition". Oavsett innehåll i ett kosttillskott så ska grova varningsklockor gå av när man hör ett sådant uttalande. Usch de är verkligen skamlösa.

Kör på vanligt kreatin monohydrat istället. Möjligtvis en PWO ifall du gillar sånt.

Sommar
2012-09-13, 11:33
Slöseri med pengar... "låter dina muskler växa snabbare med en bättre muskeldefinition". Oavsett innehåll i ett kosttillskott så ska grova varningsklockor gå av när man hör ett sådant uttalande. Usch de är verkligen skamlösa.

Kör på vanligt kreatin monohydrat istället. Möjligtvis en PWO ifall du gillar sånt.

Hej eAzy!
Tack för ditt svar dock så hjälpte det mig inte.
vanligt billigt b kreatin är skit för kroppen, slaggprodukter osv.
Varningsklockorna borde gå av om man läser om allt kostillskott, Dom skriver väll inte så här : förhoppningsvis får du större muskler men bara kanske.
Men iaf håll det till topic vill inte höra massa sosse snack utan bara hur bra produkten är.
-Sommar

Kischen
2012-09-13, 12:54
Kollade ingredienserna, hade förväntat mig någon form av nitrat men istället var det aakg i. Ser ingen anledning att köpa.

Pepz
2012-09-13, 13:23
vanligt billigt b kreatin är skit för kroppen, slaggprodukter osv.


där har du fel.
Vanligt kreatin monohydrat har i de flesta fall mycket hög renhetsgrad