handdator

Visa fullständig version : Fått gainer istället för protein 2 gånger!!!


buten
2012-09-10, 15:38
Nu är det andra gången, för någon månad sen beställde jag 4kg protein men fick 4 kg gainer och skulle behöva antingen skicka tillbaka gainern eller betala den. Betalade den för tänkte att det kan ju vara bra att ha hemma ändå. Det var från ett stort känt företag.

Nu för några dagar sen beställde jag från ett annat stort företag 4 kg protein och ÄNNU en gång fick jag 4 kg gainer, tyvärr denna gång såg jag inte att det var gainer först och hann öppna paketet.
Mailade dom och dom sa att jag skulle ta kort på följesedeln och produkten och burken fick ej vara öppnad.
Vad har man rätt till eftersom att dom har skickat fel artikel med fel artikelnummer än vad som står på följesedeln om jag har öppnat det???
Svarar ej på deras supportnummer heller

Är det några mer som fått lika, låter ju väldigt konstigt att få gainer 2 gånger efter varandra!! Någon mer som fått det??? Riktigt förbannad för nu är det slut på protein hemma också! :(

vet ej om det här ligger på fel ställe men

Sniggel
2012-09-10, 15:53
Vad du har rätt till är en sak. Hur du tycker att du blir bemött är en annan. Där är ett stort företag som vunnit en hel jävla del i anseende från mig eftersom de aldrig tvekat på att jag luras när något blir fel.
Har aldrig behövt gå igenom besväret att skicka tillbaka något felsänt heller.

T om en gång när jag fick för mig att BCAA:t luktade konstigt fick jag en extra burk utan några krusiduller. I efterhand insåg jag att jag inbillade mig och att lukten var normal, då skämdes jag förstås.
Men ens anseende för företaget ökar väldigt kraftigt och det är så man får trogna stamkunder.

TREX
2012-09-10, 15:56
Sluta köp skit från gymgr0ssisten för att du har hört på TV och radio att deras saker är "superbra".

aijou
2012-09-10, 16:19
Sluta köp skit från gymgr0ssisten för att du har hört på TV och radio att deras saker är "superbra".

Men TS skrev ju att han beställde ifrån två olika företag. Det var nog inte det båda gångerna. ;)

Hur som helst så känns det tveksamt att du har bytesrätt när du öppnat påsen. Dock så kan man ju tycka att de kunde skicka ett ex av rätt vara också utan att klydda. Men det är ju en annan sak.

Har du förklarat för dem att du hann öppna förpackningen innan du märkte att det var fel?