handdator

Visa fullständig version : Craze innan jobbet?


womp55
2012-09-06, 15:12
Hej! Har aldrig tidigare använt en pwo men efter att ha läst lite om just craze bestämde jag mig för att prova. Burken står nu brevid mig och ser lite skräckinjagande ut.

Jag tänkte pröva för första gången imorgonbitti, innan jobbet. Har läst många som reagerat negativt så jag tänkte börja med en halv skopa. (Lagom?)

Min fråga är följande: är det rimligt att ta craze innan jobbet? Hur länge håller "ruset" i sig? Har ett nytt Jobb på en skola och det sista jag vill är att mina kollegor tror att jag är påverkad.

Tar ni craze innan Jobb och andra viktiga saker? Är det jag som är nojjig?

Mvh

Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2

Rikard Jansson
2012-09-06, 15:13
wtf? varför ta craze före jobb?

King Grub
2012-09-06, 15:13
Det heter pre-workout av en anledning, inte pre-workday.

Pepz
2012-09-06, 15:14
ta endast craze när du verkligen verkligen behöver imho
och visst kan man ta på morgonen och en halv skopa är utmärkt att börja med för att testa.

Craze är en produkt som skrämmer mig lite(pga av den ytterst potenta effekten), så överdosering är inget att rekommendera

edit: i övrigt instämmer jag med ovan. Kaffe räcker innan jobb ;)

deadich
2012-09-06, 15:19
Nej det är inte en bra idé att ta det första gången sådär. Risken att du får stark effekt och ser knarkad ut finns.

blondyz
2012-09-06, 15:52
Jag hade testat en dag när jag har tid för att det inte går som planerat, om man nu ska ta det säkra före det osäkra. Ingen vet hur du reagerar.

Nej det är inte en bra idé att ta det första gången sådär. Risken att du får stark effekt och ser knarkad ut finns.

Haha, igår när jag hade varit och tränat, gått hem och upp 3 trappor och kom in i köket genomsvettig och slut får jag kommentaren "vafan, ser ju ut som du går på något". Notera dock att det inte var någon pwo inblandad, så den risken finns tydligen ändå :D

Persund
2012-09-06, 16:12
Tar ni craze innan Jobb och andra viktiga saker? Är det jag som är nojjig?



Nej absolut inte.
Skulle aldrig våga/vilja ta det före jobb för det påverkar mig. Kan vara nog nojjig ibland när jag tar bilen till gymmet .

Sheogorath
2012-09-06, 16:23
Nej, det hade varit olämpligt. Dels ser jag påverkad ut och dels ÄR jag påverkad. Direkt efter ruset har jag väl knappa tre timmar när jag är som ett vandrande lik, sen blir jag lite efterspeedad ett par timmar och sedan dödstrött. Inget lämpligt sätt att gå igenom en arbetsdag. Allt detta förstås dosberoende men jag är aldrig helt opåverkad efteråt. Duschen och sängen är det som gäller.

tjing
2012-09-06, 17:41
Använda Craze i syfte att bli påverkad innan jobbet?

Känns som en bra idé att det förbjuds. Tjack tar bara knarkare, men Craze kan man hinka i sig.

Pundarbeteende deluxe.

Sheogorath
2012-09-06, 17:42
Använda Craze i syfte att bli påverkad innan jobbet?

Känns som en bra idé att det förbjuds. Tjack vill man inte ta, men Craze kan man hinka i sig. Pundarbeteende deluxe.

Jag tolkade det som att han ville se hur han reagerade men jag kan ha fel. Syftet är inte alls klart egentligen. Hur som helst en typiskt dålig idé. :)

tjing
2012-09-06, 17:47
Jag tolkade det som att han ville se hur han reagerade men jag kan ha fel. Syftet är inte alls klart egentligen. Hur som helst en typiskt dålig idé. :)

Om du har rätt, är det komiska i så fall att han ville prova sin reaktion första dagen på ett nytt jobb.

vicarious
2012-09-06, 17:51
Avstå.

Sheogorath
2012-09-06, 18:05
Om du har rätt, är det komiska i så fall att han ville prova sin reaktion första dagen på ett nytt jobb.

Helt klart. :D

womp55
2012-09-06, 19:01
Nu var jag uppenbarligen otydlig i trådstarten. Givetvis är anledningen till att jag tar craze för att jag ska styrketräna innan jobbet. Det är inte heller min första arbetsdag.

Uppskattar era svar, jag väntar med craze så jag kan pröva det en ledig dag.

Ni som tar pwo och arbetar långa dagar, hur gör ni? Att ta efter jobbet vid 8 tiden känns också orimligt då det är nära inpå läggdags.

Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2

Fordon
2012-09-06, 20:00
Herregud va ni håller på. Givetvis kan man ta en pwo innan arbetet om man känner behov av att bli lite piggare. Det kan göra skillnaden mellan en helvetesdag och en dag som försvinner i rasande fart. Ibland kan en supergod pwo (xD) verkligen passa innan jobbet helt enkelt. Det är inte nån fucked up drog som gör att man säljer sin syrra.

Enda minuset är ju att det blir dyrare för plånboken, men sina egna pengar får man styra fritt över tycker jag.

tjing
2012-09-06, 20:16
Herregud va ni håller på. Givetvis kan man ta en pwo innan arbetet om man känner behov av att bli lite piggare. Det kan göra skillnaden mellan en helvetesdag och en dag som försvinner i rasande fart. Ibland kan en supergod pwo (xD) verkligen passa innan jobbet helt enkelt. Det är inte nån fucked up drog som gör att man säljer sin syrra.

Enda minuset är ju att det blir dyrare för plånboken, men sina egna pengar får man styra fritt över tycker jag.

Känns dock onekligen pundigt att ta en PWO (med drogliknande verksamma ämnen) före jobbet för att det ska bli roligare och man ska bli mer stimmad. Visst det är ju en definitionsfråga men jag undrar vad en arbetsgivare skulle tycka om det.

Morrris
2012-09-06, 20:25
Han skulle ju inte ta det för jobbet skull.

blondyz
2012-09-06, 20:41
Nu var jag uppenbarligen otydlig i trådstarten. Givetvis är anledningen till att jag tar craze för att jag ska styrketräna innan jobbet. Det är inte heller min första arbetsdag.

Uppskattar era svar, jag väntar med craze så jag kan pröva det en ledig dag.

Ni som tar pwo och arbetar långa dagar, hur gör ni? Att ta efter jobbet vid 8 tiden känns också orimligt då det är nära inpå läggdags.

Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2

Ptja.. Det handlar ju om anpassning. Blir du helt stirrig av PWO, inte kan sova, inte kan arbeta eller inte kan sköta livet så är det ju en ypperligt dålig idé att använda.

Jag använder PWO innan träning, har jobbat 3-skift och tränade då innan/efter jobbpassen både med och utan PWO och har inte haft problem med varken fysiskt arbete, vända på dygnet eller sova.

Det är därför jag rekommenderar att du testar en ledig dag första gången. Jag har ingen aning om hur du kommer reagera, om du mår dåligt av det och det inte är något för dig så är det ju dumt att må dåligt på jobbet.