handdator

Visa fullständig version : alla förutsättningar för hjärtmuskelinflammation???


Dalalyfta
2012-09-05, 05:22
Har inte träbat på en månad så drog craze igår o tränade .märkte att min puls var hög men tänkte att nu har min konds blivit kass. Körde helkropp som komtillbakstillthagymstyle. Idag vaknqr jag med världens brinnande hals.. Förkyld..

Nu är min fråga om jag lika väl kan checka in för hjärtmuskelinflammation direkt? Är nojig . Tack

Asdf
2012-09-05, 05:36
Haha best of! :laugh:

Nejdå tror inte du behöver oroa dig :)

exor
2012-09-05, 06:02
Dont worry :)

Rova
2012-09-05, 07:53
Om du skulle fortsätta träna nu när du blivit sjuk kanske du inse oroa dig över det

Dalalyfta
2012-09-05, 08:07
Fast det är när viruset är i kroppen som är av intresse och det va det igårhög puld va ett tecjen på

ARMSTARK
2012-09-05, 08:31
Oroa dig inte, man får inte hjärtmuskelinflamation VARJE gång man tränar lite krasslig! Hehe, fast det verkar ha satt sig på din finger-motorik. ;)

Stefan J
2012-09-05, 09:10
Har inte träbat på en månad så drog craze igår o tränade .märkte att min puls var hög men tänkte att nu har min konds blivit kass. Körde helkropp som komtillbakstillthagymstyle. Idag vaknqr jag med världens brinnande hals.. Förkyld..

Nu är min fråga om jag lika väl kan checka in för hjärtmuskelinflammation direkt? Är nojig . Tack

Jag rekommenderar att du tar kontakt med 130kg finsk sisu här på brädet omedelbart. Detta är hans expertområde. Säg att jag rekommenderade honom.

Grotesk
2012-09-05, 09:19
Jag rekommenderar att du tar kontakt med 130kg finsk sisu här på brädet omedelbart. Detta är hans expertområde. Säg att jag rekommenderade honom.

Lyd omedelbart!

Rabiat
2012-09-05, 09:29
Har inte träbat på en månad så drog craze igår o tränade .märkte att min puls var hög men tänkte att nu har min konds blivit kass. Körde helkropp som komtillbakstillthagymstyle. Idag vaknqr jag med världens brinnande hals.. Förkyld..

Nu är min fråga om jag lika väl kan checka in för hjärtmuskelinflammation direkt? Är nojig . Tack

Att pulsen stiger när du tar "amfetamin" är inte så konstigt ;) Jag är av åsikten att så länge du inte HAR riktigt ont i halsen kan du träna utan problem. När du HAR ont i halsen ska du ta det lugnt tills det går över.

gratefuldead
2012-09-05, 10:14
Oroa dig inte i onödan. Alla förkylningar ger inte hjärtmuskelinflammation. Ta det lugnt bara :)

Latissimus Dorsi
2012-09-05, 10:20
Jag rekommenderar att du tar kontakt med 130kg finsk sisu här på brädet omedelbart. Detta är hans expertområde. Säg att jag rekommenderade honom.

Leg. Hypkondriker freddi smulter