handdator

Visa fullständig version : tips på att få i sig Eaa


Kimme94
2012-08-30, 17:08
Tjena, fick hem mitt Eaa igår, Eaa fx, från ************.

Som vanligt så va den med smak slut, och jag tog hem naturell..
Har så jävla svårt att få i mig 3dl vatten med en skopa innan träningen.. vill spy efter halva, smaken kan beskrivas som vatten med en liten bit krossad gipsskiva, samt lite lim i...

någon som kör med naturell och har något tips? går det ens att "ändra" på det utan att det tappar effekt, alltså tillsätta något för smaken?
orkar inte stå och hålla för näsan varje dag, är inte så kinkig med smaker, men dehär va fan inte bara att svälja..

Ristretto
2012-08-30, 17:11
Jag har kört naturell skitlänge. Häller en skopa i munnen och sköljer ner med vatten.

Lillstrumpa
2012-08-30, 19:19
Skopa i munnen, vatten, svälj. Mer vatten, skölj tänderna :), svälj. Annars kan man ju alltid blanda i lite funlight eller liknande för att få smak?

vicarious
2012-08-30, 19:22
Spä inte ut det så mycket. Pulver i munnen, skölj ned med vatten brukar vara enklast om det är dålig smak.

Men annars så

aljALlp534g

Kimme94
2012-08-30, 19:24
haha tack för hjälpet folket! får bli att ladda in en skopa och dra i sig vatten på det! sen borsta munnen med toaborsten!

Ristretto
2012-08-30, 19:27
Kör med vassle eller mat om du tycker att det är så äckligt.

Kimme94
2012-08-30, 19:32
Kör med vassle eller mat om du tycker att det är så äckligt.

kört med vassle, kör det efter nu. kör pwo 30 min innan, eaa direkt vid passet, och vassle/mat efter. har inte provat eaa så var tvungen att köpa en burk att prova med :D

Kischen
2012-08-30, 19:34
Om inte skopa in i munnen eller vänja sig fungerar, fun light.

Kimme94
2012-08-30, 19:41
Om inte skopa in i munnen eller vänja sig fungerar, fun light.

får bli så! kommer bara se mer sjukt ut i min träningsväska.. ser ut som en jävla knarkväska.. jack3dburk med kreatin i, Eaa burk, en shaker med proteinpulver, en burk craze, och två shakers, samt en liten burk med druvsocker.. har endast kört med protein oftast, så känns lite stört nu med allt dedär i väskan..

vicarious
2012-08-30, 19:46
får bli så! kommer bara se mer sjukt ut i min träningsväska.. ser ut som en jävla knarkväska.. jack3dburk med kreatin i, Eaa burk, en shaker med proteinpulver, en burk craze, och två shakers, samt en liten burk med druvsocker.. har endast kört med protein oftast, så känns lite stört nu med allt dedär i väskan..

Ta inte med allt då :) Kreatinet kan du lämna hemma t ex. Jag hade aldrig orkat kånka omkring på sådär mycket i min träningsväska!

Fyll en shaker med PWO och ta med några mindre behållare med protein eller EAA. Jag har en gammal jack3d burk där jag har mina aminosyror, den är perfekt. Annars finns det smartshakes, dock tycker jag inte de är så jättebra.

Kimme94
2012-08-30, 20:00
Ta inte med allt då :) Kreatinet kan du lämna hemma t ex. Jag hade aldrig orkat kånka omkring på sådär mycket i min träningsväska!

Fyll en shaker med PWO och ta med några mindre behållare med protein eller EAA. Jag har en gammal jack3d burk där jag har mina aminosyror, den är perfekt. Annars finns det smartshakes, dock tycker jag inte de är så jättebra.

kreatinet måste med nu för jag började ta det igår (tar fler gånger)
smartshake har jag, med proteinet i, annvänder en av våningarna att mäta upp en protion protein med, i den andra ska jag nog slänga ner druvsockret :D men att hälla upp eaat i en liten burk kan ju vara något! :D

Ristretto
2012-08-30, 20:55
kört med vassle, kör det efter nu. kör pwo 30 min innan, eaa direkt vid passet, och vassle/mat efter. har inte provat eaa så var tvungen att köpa en burk att prova med :D

Du borde ta BCAA 14 minuter in i passet också, för att optimera resultaten.

vicarious
2012-08-30, 20:58
kreatinet måste med nu för jag började ta det igår (tar fler gånger)
smartshake har jag, med proteinet i, annvänder en av våningarna att mäta upp en protion protein med, i den andra ska jag nog slänga ner druvsockret :D men att hälla upp eaat i en liten burk kan ju vara något! :D

Nej det måste du inte. Det spelar ingen roll när du tar det, och ett dygn har 24h så nog har du gott om tid att få i dig dina 20g eller vad det nu är du tar i uppladdningsfasen.