handdator

Visa fullständig version : Pwo utan kreatin sökes


Modux
2012-08-28, 19:36
Hej hej!
det är inte så svårt att hitta en pwo som ger en bra kick i ryggen, men om man inte vill ha någon med kreatin i är det desto svårare,

Vet inte någon just nu som jag har läst om som fått bra omdömmen eller recensioner, så om ni har testat någon får ni gärna säga till :)

har testat overdrive men tycker den konstar lite väl mycket för att vara hälften kolyhydrater..

blondyz
2012-08-28, 19:40
Har inte testat, men Jack3d-Micro har fått många fina omdömen. Inget kreatin, inget beta alanin och icke att förväxla med den tidigare versionen av Jack3d.

vicarious
2012-08-28, 20:03
Varför vill du inte ha kreatin?

Modux
2012-09-02, 16:19
Har inte testat, men Jack3d-Micro har fått många fina omdömen. Inget kreatin, inget beta alanin och icke att förväxla med den tidigare versionen av Jack3d.

Hittade inga sidor i sverige som säljer den, men kankse är för den är soppas ny då?

simper02
2012-09-02, 16:45
blanda egen?

Varför vill du inte ha kreatin?

varför vill man ha en pwo med kreatin? kreatin har ingen akut effekt och orsakar tex många onödiga toa besök. bättre att ta kreatin på kvällen eller morgonen eller det mäst "optimala" är nog efter träningen tillsammans med kolhydrater.

Jorgen
2012-09-02, 18:07
varför vill man ha en pwo med kreatin? kreatin har ingen akut effekt och orsakar tex många onödiga toa besök. bättre att ta kreatin på kvällen eller morgonen eller det mäst "optimala" är nog efter träningen tillsammans med kolhydrater.

På vilket sätt orsakar kreatin många onödiga toabesök?

simper02
2012-09-02, 20:49
ja många har en tendens att bli nödiga av kreatin. jag är en av dem.

Modux
2012-09-03, 18:58
varför jag inte vill ha det kan vi ta i en annan tråd, undrade bara om någon har testat en bra pwo utan kreatin :), jack3d micro såg intressant ut men går inte att beställa från sverige en som det ser ut

as0k
2012-09-05, 06:33
varför jag inte vill ha det kan vi ta i en annan tråd, undrade bara om någon har testat en bra pwo utan kreatin :), jack3d micro såg intressant ut men går inte att beställa från sverige en som det ser ut

Testa Overdrive, den är utan kreatin. Jag tycker den är lika bra som andra pwos som inte innehåller dmaa (eller det som craze innehåller) :)

Den innehåller dock inte heller Beta-Alinine, men det kan man ju köpa löst billigt.