handdator

Visa fullständig version : Man brottas ner av bodybuilders!


Jense
2012-08-28, 18:13
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15321808.ab

Piranha? Herkan? kwon?

312
2012-08-28, 18:16
"Men utanför en kosttillskottsbutik tog det stopp.
– Det kom ut en massa bodybuilders och brottade ner honom"

:laugh: :laugh: Så fint, så perfekt, så vackert.

Hank
2012-08-28, 18:26
Tur att ingen av bodybuildersen blev ertappade med abnorm kappmuskel. Vilket moraliskt dilemma det hade blivit för farbror blå!

raddum
2012-08-28, 18:27
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15321808.ab

Piranha? Herkan? kwon?

Epic, pure awesomeness:D:d

Buckethead
2012-08-28, 18:27
In before Kwon

Videoklipp från händelsen:
ESCqT07y9nk

Victuhh
2012-08-28, 19:27
Haha undra om han ångrade sig när han såg deras biceps innan dom drog ner han :D

Corpobal
2012-08-28, 19:35
Note to self: Bråka inte utanför kosttillskottsaffärer då har man ingen chans.

Grotesk
2012-08-28, 20:54
Som jag sa i en annan tråd där detta nämndes; Klart det var Herkan aka. Rambo! :d

Onigiri
2012-08-28, 21:11
Får en sån jävla konstig bild i huvudet av att en massa byggare hänger i den här tillskottsbutiken som om det vore en ungdomsgård där de bläddrar i flex/md tidningar, kollar nya tillskott och whatnot, och samtliga ser ut som musclehedz figurerna. Måste dra ner på internet alltså..

Ronn
2012-08-28, 22:01
Får en sån jävla konstig bild i huvudet av att en massa byggare hänger i den här tillskottsbutiken som om det vore en ungdomsgård där de bläddrar i flex/md tidningar, kollar nya tillskott och whatnot, och samtliga ser ut som musclehedz figurerna. Måste dra ner på internet alltså..

Do you even tillskott?

Notera att det är aftonbladet, kan ha vart styrkelyftare eller crossfittare också, dom är inte så noggranna på den tidningen. :D

Ado2000
2012-08-28, 22:05
fan detta är en sak man hade velat se

Latissimus Dorsi
2012-08-28, 22:05
de va mahmoud al ayat och hans kompisgäng

Pelle2
2012-08-31, 07:28
Hahaha.. vafan hänger folk på dessa butiker? Så sjukt roligt

Akerhage
2012-08-31, 07:41
”Fel ställe att bråka på” - haha!

spoon
2012-08-31, 08:49
Får en sån jävla konstig bild i huvudet av att en massa byggare hänger i den här tillskottsbutiken som om det vore en ungdomsgård där de bläddrar i flex/md tidningar, kollar nya tillskott och whatnot, och samtliga ser ut som musclehedz figurerna. Måste dra ner på internet alltså..

:d

Är det inte så i verkligheten :confused:

Fishtank
2012-08-31, 09:31
Får en sån jävla konstig bild i huvudet av att en massa byggare hänger i den här tillskottsbutiken som om det vore en ungdomsgård där de bläddrar i flex/md tidningar, kollar nya tillskott och whatnot, och samtliga ser ut som musclehedz figurerna. Måste dra ner på internet alltså..

Så är det väl överallt?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Arne Persson
2012-08-31, 10:29
Tvivlar på att det var äkta kroppsbyggare... Dessa hade troligen inte "ryckt in" eftersom denna kraftansträngning hade bl.a kunna störa den oerhört viktiga uppladdningen inför det stundande passet. Undantaget, speciellt som i detta fall, är ju när protein-, PWO- mm leverantören störs av illasinnade individer. :)

Sniggel
2012-08-31, 10:43
Tvivlar på att det var äkta kroppsbyggare... Dessa hade troligen inte "ryckt in" eftersom denna kraftansträngning hade bl.a kunna störa den oerhört viktiga uppladdningen inför det stundande passet. Undantaget, speciellt som i detta fall, är ju när protein-, PWO- mm leverantören störs av illasinnade individer. :)

Eller så är det riktiga kroppsbyggare som tänker så här:

"This is it, this is the moment I have trained for all my life. Time to show the world what a true hero I am" (Ja de tänker på engelska). :d

Seriöst så tror jag inte heller det var ett gäng bodybuilders. Däremot kanske ett gäng "gymmare" och kanske nån enstaka BB.

Ado2000
2012-08-31, 10:55
Eller så är det riktiga kroppsbyggare som tänker så här:

"This is it, this is the moment I have trained for all my life. Time to show the world what a true hero I am" (Ja de tänker på engelska). :d

Seriöst så tror jag inte heller det var ett gäng bodybuilders. Däremot kanske ett gäng "gymmare" och kanske nån enstaka BB.



:laugh::laugh:

smocken
2012-08-31, 10:57
Tvivlar på att det var äkta kroppsbyggare... Dessa hade troligen inte "ryckt in" eftersom denna kraftansträngning hade bl.a kunna störa den oerhört viktiga uppladdningen inför det stundande passet. Undantaget, speciellt som i detta fall, är ju när protein-, PWO- mm leverantören störs av illasinnade individer. :)

hahaha true that Arne så sant som det är sagt =)

olle lindblad
2012-08-31, 11:00
Det kanske var några biffiga mma-snubbar?

Sarwien
2012-08-31, 12:21
Får en sån jävla konstig bild i huvudet av att en massa byggare hänger i den här tillskottsbutiken som om det vore en ungdomsgård där de bläddrar i flex/md tidningar, kollar nya tillskott och whatnot, och samtliga ser ut som musclehedz figurerna. Måste dra ner på internet alltså..

+1 :laugh:

Kwon
2012-08-31, 12:24
Det var säkert YTS; 2snarthårdakillar, SixpackJack, Aaron med Mattantsarmarna samt Mehmet Al Kayak som ingrep.

En sak är säker, man bråkar inte med kosttillskottsklientel.

TREX
2012-08-31, 12:29
Får en sån jävla konstig bild i huvudet av att en massa byggare hänger i den här tillskottsbutiken som om det vore en ungdomsgård där de bläddrar i flex/md tidningar, kollar nya tillskott och whatnot, och samtliga ser ut som musclehedz figurerna. Måste dra ner på internet alltså..

Haha fick också en bild av att de stod massa biffiga herrar i GASP och BB och hängde inne i butiken sen när de såg snubben utanför smällde alla bara ihop sina tidningar och sprang ut.

Arne Persson
2012-08-31, 13:08
hahaha true that Arne så sant som det är sagt =)

Man kan dra samma paralleller när det tex gäller att flytta maskiner på gymet. Då har aldrig gymets "proffsbyggarelit" ingen möjlighet att hjälpa till eftersom det medför ett oåterkalleligt avbräck i deras så livsviktiga träningspass. Detsamma gäller alla de som inte orkar tömma den fullmatade benpressen på vikter osv... Synd att man är så känslig för "störningar" när man är kroppsbyggare...

Andreas Guiance
2012-08-31, 13:13
Var bla Johan Malm som var med:
http://www.body.se/artiklar/nyheter/20120828/oroligt-pa-gatan-byggarbutik-till-raddningen

Han skriver på Facebook:

Johan Malm
Men ni ska inte tro allt som skrivs på Aftonbladet, jag höll faktisk bara på att plocka in min leverans som precis kommit. Men på något konstigt sett så kom jag i centrum =P hehe..
Va min galna Frisörgranne som va mest i farten =D

blondyz
2012-08-31, 13:20
Tvivlar på att det var äkta kroppsbyggare... Dessa hade troligen inte "ryckt in" eftersom denna kraftansträngning hade bl.a kunna störa den oerhört viktiga uppladdningen inför det stundande passet. Undantaget, speciellt som i detta fall, är ju när protein-, PWO- mm leverantören störs av illasinnade individer. :)

Jag ser framför mig ett scenario där de lokala byggarna står i butiken och läser tidningar, diskuterar aktuellt byggskvaller och dricker PWO. Några minuter senare, när den mentala laddningen börjar byggas upp, när totalt lugn bör infinna sig, strax innan högtalarna börjar pumpa taggande musik, då kommer någon och stökar. Detta framkallar troligtvis en enorm ilska, eftersom timingen mellan mental laddning och tagget med musik är avgörande för dagens pass. Tagget triggas helt enkelt på 5 sekunder istället för på 15 min, av en bråkstake istället för musik. Utloppet för dessa känslor måste ju ta vägen någonstans, samtidigt som byggarna är medvetna om sin enorma inbördes kraft och gör allt i deras makt för att inte skada personen som stökat.

Hoppas att timingen blev bra iaf. och de fick en bra boost och ett grymt pass. Om detta är hur det hela gick till tror jag mig veta vad samtalsämnet i butiken kommer vara närmaste veckorna.

TREX
2012-08-31, 13:25
Tvivlar på att det var äkta kroppsbyggare... Dessa hade troligen inte "ryckt in" eftersom denna kraftansträngning hade bl.a kunna störa den oerhört viktiga uppladdningen inför det stundande passet. Undantaget, speciellt som i detta fall, är ju när protein-, PWO- mm leverantören störs av illasinnade individer. :)

Hemsk tanke att sträcka eller dra något ur led i en handgemäng situation, nej jag hade nog faktiskt inte tagit risken.

Spartansk
2012-08-31, 13:27
Hur fan kan bodybuilders brotta ner någon? De har ju inte funktionella muskler!

Tricklew
2012-08-31, 13:45
Hur fan kan bodybuilders brotta ner någon? De har ju inte funktionella muskler!

Att dömma av Malm så gjorde frisören allt, de har funktionerlig styrka.


phone

Yes
2012-08-31, 14:05
"Får jag bjuda på en käftsmäll?"

"Nä det får du ente!"

Krampus
2012-08-31, 14:07
"Får jag bjuda på en käftsmäll?"

"Nä det får du ente!"

Så gick det till. Punkt slut, tråd låst.