handdator

Visa fullständig version : Letar efter gym i södra stockholm


oliveraustin
2012-08-27, 19:05
Tjena! Jag letar efter ett fräscht gym där det mesta skall finnas. Jag vill även ha bra instruktörer som hjälper mig komma igång.
Jag kan betala upp till 450 kr i månaden. Helst under 400 kr.
Jag var på friskis och svettis vid Hornstull. Det verkade som ett prisvärt gym men sen fick jag höra att det var väldigt trångt och till största del hade de bara dåliga maskiner.

Så försöker välja mellan.

SATS Liljeholmen.
Friskis och Svettis Hornstull.
Sportlife Hornstull
Wordclass.

Vad tycker ni? Jag är en student på 17 år och vill utnyttja min rabatt så länge den varar. Jag vill ha fria vikter och maskiner i gymmet. Det ska helst vara så tomt som möjligt.

Någon som tränat på dessa gym som jag nämnt eller har andra gym i närheten som är bättre? Tveka inte på att svara.

Ego
2012-08-27, 19:31
Progym, Högbergsgatan. 350 för studenter tror jag. Hantlar upp till 70 kg och ordning, och reda...

multigreken
2012-08-29, 21:54
Säger bara v-torp, det är bra där atm

strikt
2012-08-30, 01:25
Hotel ibis vid e4an har ett gym som bytt ägare tror jag, fick tips nyligen om att de kör någon kampanj iaf. Förut låg worldclass i det hotellet vill jag minnas.

http://www.hitta.se/ibis+hotel+stockholm-h%C3%A4gersten/h%C3%A4gersten/~gPs-mUAAK?vad=hotell+ibis&var=h%C3%A4gersten

Inget av dina gym kommer vara tomt. Ifall du kan få bra pris på guld kortet hos sats så har du ju anläggningar överallt, liljeholmen har två sats anläggningar 300 meter ifrån varandra. Älvsjö, heron city.

Annars är det billigaste 24/7 och öppet dygnet runt, lättare att träna där på udda tider ifall man nu är student och kan träna tider som inte är populära, så bör det vara mer tomt där.