handdator

Visa fullständig version : Linköpings atletklubb


ariak
2012-08-26, 17:00
Tjena försökte ta kontakt med Linköpings atletklubb på mailen men den verkar inte vara aktiv finns det någon här på forumet som tränar där?

LkpgOL
2012-08-27, 07:47
Tjena försökte ta kontakt med Linköpings atletklubb på mailen men den verkar inte vara aktiv finns det någon här på forumet som tränar där?

Ja, vi är flera som tränar där. Var det Olle du mailade till? Vet att det kan dröja innan han svarar ibland. Något särskilt du vill veta?

ariak
2012-08-27, 17:37
Ja, vi är flera som tränar där. Var det Olle du mailade till? Vet att det kan dröja innan han svarar ibland. Något särskilt du vill veta?

inte så mycket jag vill veta. vill träna inför tävlingar i framtiden. styrkelyft.

Plaad
2012-08-27, 21:19
inte så mycket jag vill veta. vill träna inför tävlingar i framtiden. styrkelyft.

Maila Olle's mail och inte LAK's mail.
Annars kan du nog bara gå dit och knacka på(banka som fan) så borde någon öppna efter ett tag :).
Olle brukar va där hela dagen, tror jag? :Virro

z_bumbi
2012-08-28, 10:22
inte så mycket jag vill veta. vill träna inför tävlingar i framtiden. styrkelyft.

Den här veckan vet jag inte hur det ser ut med folk då de flesta ligger i någon sorts tävlingsförberedelse eller har sommarlov.
Nästa vecka kommer onsdagen att vara ganska så upptagen då vi har tävling söndag 9/9 Serie 3 på LAK (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=188512)och har möte inför det.
Senare under hösten kommer det däremot att vara gemensamma träningar på onsdagar och 16-19 finns det folk där. Ibland även tidigare eller senare.
Många kör också måndag och fredag så det brukar gå att få hjälp/stöd/någon att prata med även då.

Vill du ha hjälp med program och teknik så bokar vi en tid för det.

LkpgOL
2012-08-28, 11:42
inte så mycket jag vill veta. vill träna inför tävlingar i framtiden. styrkelyft.

Synd, annars är det tyngdlyftning Mån, ons, 19 - 20:30, om du vill lyfta hela lyft.

Men kan instruera en del i styrkelyft med.

ariak
2012-09-05, 16:12
Den här veckan vet jag inte hur det ser ut med folk då de flesta ligger i någon sorts tävlingsförberedelse eller har sommarlov.
Nästa vecka kommer onsdagen att vara ganska så upptagen då vi har tävling söndag 9/9 Serie 3 på LAK (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=188512)och har möte inför det.
Senare under hösten kommer det däremot att vara gemensamma träningar på onsdagar och 16-19 finns det folk där. Ibland även tidigare eller senare.
Många kör också måndag och fredag så det brukar gå att få hjälp/stöd/någon att prata med även då.

Vill du ha hjälp med program och teknik så bokar vi en tid för det.

om du tog dig en titt i min journal och sen räknar med att mina knäböjar inte är helt strika, tror du jag har en chans?

z_bumbi
2012-09-05, 16:29
om du tog dig en titt i min journal och sen räknar med att mina knäböjar inte är helt strika, tror du jag har en chans?

Chans för vad?

ariak
2012-09-05, 18:05
Chans för vad?

Är det svårt att tävla för er? jag blir riktigt tävlingsinriktad när jag har en jämnlik kämpe

z_bumbi
2012-09-05, 20:15
Är det svårt att tävla för er? jag blir riktigt tävlingsinriktad när jag har en jämnlik kämpe

För att tävla måste du i princip bara betala avgiften, dyka upp på träningarna och vilja tävla. Om du behöver någon ytterligare sporre så kan du antingen sätta upp egna mål eller försöka hitta någon i klubben eller någon annanstans att jämföra dig med.
Kom och kolla på tävlingen nu på söndag så ser du hur en tävling går till och att det finns olika grader av styrka och erfarenhet som kör vid samma tillfälle.