handdator

Visa fullständig version : Bra gym i södertälje?


Simonbaws
2012-08-22, 12:46
Vilket gym rekommenderas i södertälje? vill inte ha årskort utan bara månadskort eller halvår för ett bra pris! (är en fattig student). Ligger det fortfarande kvar ett på liljevalchsgatan i ett tegelhus?

rememberence
2012-08-22, 12:48
Vilket gym rekommenderas i södertälje? vill inte ha årskort utan bara månadskort eller halvår för ett bra pris! (är en fattig student). Ligger det fortfarande kvar ett på liljevalchsgatan i ett tegelhus?

Citygym på Kaplansgatan? :)

Simonbaws
2012-08-22, 13:53
Citygym på Kaplansgatan? :)

ligger det kvar? läste nåt om i en annan tråd att det stängdes

Lundberg
2012-08-22, 14:34
ligger det kvar? läste nåt om i en annan tråd att det stängdes

Det är stängt!

Sportsclub East är bra, privatgym, tar dock bara in medlemmar när det finns plats. Litet men har det mesta.
Atletklubben under östertäljehallen är ju annars bra, mycket (typ bara) fria vikter, starka grabbar som tränar där.
Worldclass i centrum finns ju också.

Annars får du träna som vi andra i tälje och springa/väja efter kulor :hbang:

rememberence
2012-08-22, 15:01
Det är stängt!

Det måste ha hänt nu i sommar isåfall?

Simonbaws
2012-08-22, 16:00
Det är stängt!

Sportsclub East är bra, privatgym, tar dock bara in medlemmar när det finns plats. Litet men har det mesta.
Atletklubben under östertäljehallen är ju annars bra, mycket (typ bara) fria vikter, starka grabbar som tränar där.
Worldclass i centrum finns ju också.

Annars får du träna som vi andra i tälje och springa/väja efter kulor :hbang:

som jag fattat det så har worldclass endast årskort!? enligt deras hemsida iaf

Lundberg
2012-08-22, 19:33
Kolla upp friskis & svettis i södertälje hamn, dom har byggt helt nytt och ska slå upp portarna inom en snar framtid om jag inte minns fel!
Asfräscht, stort och rymligt, enligt bilderna iaf :)

Deras priser är bra också! speciellt om man är under 19...
Och dom har månadskort & halvårskort!
http://sodertalje.friskissvettis.se/priser/

Lundberg
2012-08-22, 19:38
Det måste ha hänt nu i sommar isåfall?

Ska tillägga att det jag sist hörde så var det stängt, tränade thaiboxning där ett tag och dom bytte lokaler i och med att det stängde.
Den förra ägaren gick under jorden, det var nåt år sen.
Om nån nu skulle ha tagit över så finns det ju en chans att dom har öppnat igen.
Kanske var lite raskt uttalat av mig :D haha

rememberence
2012-08-22, 20:00
Kolla upp friskis & svettis i södertälje hamn, dom har byggt helt nytt och ska slå upp portarna inom en snar framtid om jag inte minns fel!
Asfräscht, stort och rymligt, enligt bilderna iaf :)
http://sodertalje.friskissvettis.se/priser/

Där finns även jag och kör tyngdlyftning framöver :)

rememberence
2012-08-22, 20:01
Om nån nu skulle ha tagit över så finns det ju en chans att dom har öppnat igen.
Kanske var lite raskt uttalat av mig :D haha

En kompis till mig tränade där i måndags fick jag höra idag, så Citygym är "open for business" :)