handdator

Visa fullständig version : Se så rippad ut som möjligt (tillfälligt)


Motoranimal
2012-08-22, 09:24
Ska till helgen åka iväg med en tjej till Kroatien och vill då se så rippad ut det bara går. Har deffat ett tag men vill på alla möjliga sätt göra att jag ser ännu med deffad ut.

Så hur ska jag göra för att få denna tillfälliga "formtop"?

1. Ser man med definierad ut av kreatin eller gör det bara att man ser svullen och tjock ut?

2. Kolhydratladda eller tömma precis innan jag åker?

3. Dra ner på salt och vatten innan jag åker?

Tacksam för alla svar!

mattilainen
2012-08-22, 09:32
det dumma är att du knappast kommer hålla dig så rippad som du kan få dig att se ut en kortare tid (typ en dag?).

Ni stannar väl längre än det? Då kommer hon ju ändå få se din kropp. Satsa istället på att bli pumpad hela tiden ;)

häftig
2012-08-22, 09:40
Om du åker i helgen, så lär resultaten ändå bli marginella. Satsa på nästa års semester istället

tjing
2012-08-22, 09:59
Dra ner på salt och kolhydrater. Drick mycket vatten. Ät mindre mat under helgen och ät maten senare på eftermiddag/kväll om ni t ex ska ligga på stranden på dagen osv.

Spartansk
2012-08-22, 10:02
- Undvik att äta dig proppmätt. Det kan få magen att bukta ut.
- Pumpa upp dig så ofta du kan. Så fort ingen ser, gör armhävningar, axellyft åt sidan och bicepscurl med olika saker, enbensknäböj (nej, skit i det förresten, ingen bryr sig om hur benen ser ut), chins i tvättställingar, osv. Hård simning (antar att du ska bada?) är ett av de bästa sätten att få pump.
- Sola. Man blir snyggare ju brunare man är.
- Sup. Alhohol har en uttorkande effekt på kroppen. När du är bakfull är du troligtvis hårdare än annars.

Motoranimal
2012-08-22, 21:38
- Undvik att äta dig proppmätt. Det kan få magen att bukta ut.
- Pumpa upp dig så ofta du kan. Så fort ingen ser, gör armhävningar, axellyft åt sidan och bicepscurl med olika saker, enbensknäböj (nej, skit i det förresten, ingen bryr sig om hur benen ser ut), chins i tvättställingar, osv. Hård simning (antar att du ska bada?) är ett av de bästa sätten att få pump.
- Sola. Man blir snyggare ju brunare man är.
- Sup. Alhohol har en uttorkande effekt på kroppen. När du är bakfull är du troligtvis hårdare än annars.


Bra idé det här med att hålla pumpen uppe!*flex*
Får bli att pressa lite solarium nu innan!

Tack för alla tips!

Latissimus Dorsi
2012-08-22, 21:39
Kör en tömning som du säger.

gratefuldead
2012-08-22, 21:46
- Sup. Alhohol har en uttorkande effekt på kroppen. När du är bakfull är du troligtvis hårdare än annars.

Bra tips! Upplever själv att jag alltid ser bäst ut när jag är bakfull :(

Spartansk
2012-08-22, 21:48
Bra tips! Upplever själv att jag alltid ser bäst ut när jag är bakfull :(

Det kan dock även bero på att man fortfarande är lite full, och därför tycker att alla ser lite snyggare ut. ;)

Motoranimal
2012-08-22, 21:58
Det kan dock även bero på att man fortfarande är lite full, och därför tycker att alla ser lite snyggare ut. ;)

Hahahah! Jag skiter i detta och super ner henne istället!

gratefuldead
2012-08-22, 22:02
Det kan dock även bero på att man fortfarande är lite full, och därför tycker att alla ser lite snyggare ut. ;)

Haha, äh!

Hahahah! Jag skiter i detta och super ner henne istället!

Läser vi om våldtäkt i tidningen anmäler vi dig :)

Gober
2012-08-22, 22:10
Kör en tömning som du säger.

Blir nog inget med det, han är inte tillräckligt rippad.

Motoranimal
2012-08-22, 22:19
Haha, äh!

Läser vi om våldtäkt i tidningen anmäler vi dig :)

Haha, det lät kanske fel :Virro

Sniggel
2012-08-22, 23:08
Om du gör det för att förbättra dina chanser till att "scorea" eller vad det nu handlar om, så kör du nog fel taktik, eller åker dit med en väldigt ytlig tjej.

spoon
2012-08-22, 23:10
Blir nog inget med det, han är inte tillräckligt rippad.

:laugh: