handdator

Visa fullständig version : Hjälp på vägen.


coldan
2012-08-21, 21:08
Jag är 195 lång och väger 86-87 kilo, har någon början till bilring och den går fanimej inte bort.

Jag tränar 5 dagar i veckan.

Måndag = Styrke
Tisdag = Fotbollsträning 1,5h
Onsdag = Styrke
Torsdag = Fotbollsträning 1,5h
Fredag = Styrke

Helgen brukar oftast vara match.

Kosten är varje vardag

Kl 9 frukost(lunch, jobbar som plattsättare), vanlig husmanskost.
Kl 12 lunch (frukost) keso 100-150g och 2 bananer.
Kl 15 mellanmål, frukt
Kl 18 middag, Fågel/fisk(200g) och massa sallad.
Kl 21 kvällsmat frukt och någon hårdbrödsmacka. lite smör.

Mvh

vilsen bilring.

(ursäkta min dåliga svenska då jag är sämst på att stava)

Pretorian
2012-08-22, 06:49
Ät mindre mat så ska du se att den ivarjefall minskar. Du måste ner i vikt.

312
2012-08-22, 07:40
Sg ju inte ut som mycket mat alls, för fem öre. Jag är otroligt inaktiv och måste äta ljusår mer än det där för att ligga still på min vikt.

Mer protein verkar det behövas också. Nåja, kalorier in/ut är det som styr om du går upp eller nej i vikt, läs deffguiden.

Victuhh
2012-08-22, 10:37
Hur ser dina styrkepass ut? Är det gym eller hemmaövningar?

Som sagt ät lite mindre, och fortsätt träna annars kommer du också tappa muskler och bli smalfet istället

coldan
2012-08-22, 11:14
Hur ser dina styrkepass ut? Är det gym eller hemmaövningar?

Som sagt ät lite mindre, och fortsätt träna annars kommer du också tappa muskler och bli smalfet istället

Jag delar upp kroppen utöver dom dagarna jag tränar, och styrketärning sker på gym. Värmer upp med cykling eller löpning och sedan brakar jag på med styrke i ungefär 45-60 min. Men jag har ju också ett rätt tungt jobb, plattsättare. där jag svettas konstant i arbetet. Jag ska försöka äta mindre.

FredO
2012-08-22, 11:27
Kosten är varje vardag

Kl 9 frukost(lunch, jobbar som plattsättare), vanlig husmanskost.
Kl 12 lunch (frukost) keso 100-150g och 2 bananer.
Kl 15 mellanmål, frukt