handdator

Visa fullständig version : Köpa muskelknark vart och vad?


Seaturtle
2012-08-19, 22:29
Tja, vilka sidor är aktuella nuförtiden?
Köpte senast onewhey, jäkla gott men budget. ************? Annat tips på god och prisvärd whey?

Tänkte slänga på lite Pre work out och omega för att scora fri frakt. Har ni nått tips? har kreatin.

Är kassein något att ha? jag verkar kunna baka med vassle helt ok, fluff blir o-kåh med... vems?

Berkiisz
2012-08-19, 23:02
************ > Whey FX > Billigast ute , god som fan med mjölk , med vatten ingen höjdare.

Seaturtle
2012-08-19, 23:20
kommer nog dricka med vatten för det mesta, onewhey var sick med vatten, den blev mjölkig iaf...

aja whey fx, verkar det bli, jag läste något m ett annat märke som också var billig och riktigt good. sidan var lite skumm, dock.. svart och lite grön, mma inriktat?

benaciii
2012-08-19, 23:25
kommer nog dricka med vatten för det mesta, onewhey var sick med vatten, den blev mjölkig iaf...

aja whey fx, verkar det bli, jag läste något m ett annat märke som också var billig och riktigt good. sidan var lite skumm, dock.. svart och lite grön, mma inriktat?

MM sports?

gott protein till rimligt pris.

WOLFENSTEIN
2012-08-20, 02:13
MM Sports tidigare sida såg fan inte allt för bra ut... så det var säkert den.
Body Sience smakar bra av dom smaker jag testat: Piggelin, Jordgubb, Choklad/Mandel, Choklad/Mint

farsan baloo
2012-08-20, 05:59
Tja, vilka sidor är aktuella nuförtiden?
Köpte senast onewhey, jäkla gott men budget. ************? Annat tips på god och prisvärd whey?

Tänkte slänga på lite Pre work out och omega för att scora fri frakt. Har ni nått tips? har kreatin.

Är kassein något att ha? jag verkar kunna baka med vassle helt ok, fluff blir o-kåh med... vems?

Du hittar samtliga produkter till jäkligt bra pris i Kolozzeums (http://shop.kolozzeum.com/sv/tillverkare/kolozzeum/)shop ;)

vicarious
2012-08-20, 06:38
Rekommenderar Body Science Whey eller Whey FX. Varför gjorde du en sån konstig rubrik?

Lychgate
2012-08-20, 06:59
Rekommenderar Body Science Whey eller Whey FX. Varför gjorde du en sån konstig rubrik?

Wannabe "hardcore" som lyssnat på mammas "Det där pulvret!"?

Use dat dere BS whey 100% bro!

bratbuilder24
2012-08-20, 08:05
Instämmer med Vicarious, en aning missledande rubrik. Man vet inte om du är intresserad utav riktigt "muskelknark" eller Whey FX t.ex.

Seaturtle
2012-08-20, 12:17
Rekommenderar Body Science Whey eller Whey FX. Varför gjorde du en sån konstig rubrik?

djup ironi, även om vi vet bättre, att det räcker med mat, så känns det alltid lika tillfredsställande att dricka en shake efter träningen.. man liksom känner musklerna växa och ens befängda ideal förverkligas gram för gram broder

optii

bs verkade lockande men jag körde på whey fx, de hade koffein piller och omega 3 till ett bra pris , omega 3 lol..