handdator

Visa fullständig version : Mighty Mikes gym västerås


Peter Hansen
2012-08-17, 11:35
Tjena!

Jag letar gym i västerås och eftersom det tydligen inte finns en atletklubb där måste jag hitta något annat. Någon som har ett tips? Mighyt Mikes låter ju onekligen rätt power

Arne Persson
2012-08-17, 11:37
Tjena!

Jag letar gym i västerås och eftersom det tydligen inte finns en atletklubb där måste jag hitta något annat. Någon som har ett tips? Mighyt Mikes låter ju onekligen rätt power

Det heter City Gym i Västerås. Ett mycket seriöst gym! Har utrustat delar av gymet. Micke Bäckman har själv tävlat aktivt i styrkelyft.

Grahn
2012-08-17, 11:38
Just nu låter ju Mighty Mikes tyvärr lite väl mycket som Magic Mike.... :d

Arne Persson
2012-08-17, 11:40
Just nu låter ju Mighty Mikes tyvärr lite väl mycket som Magic Mike.... :d

Ha ha!

Det är hans firma som heter så.

Adama
2012-08-17, 11:48
Tjena!

Jag letar gym i västerås och eftersom det tydligen inte finns en atletklubb där måste jag hitta något annat. Någon som har ett tips? Mighyt Mikes låter ju onekligen rätt power

Jag tränar på Bjurhovda Atletklubb i västerås. Bästa gymmet i stan för mina behov iaf.

Peter Hansen
2012-08-17, 12:03
Jag sökte lite på bjurhovda och hittade någon sida där det stod att de lade ner 2011. Men good news isf alltså =D

Citygym kan jag nog kanske få lite rabatt på också då min kusin jobbar där..eller hon jobbar på city gym köping, som jag antar är samma ägare =D

Fan vad najs tack för tipsen! kommer ta civilingenjörsexamen 100 kg deffad

Adama
2012-08-17, 12:35
Jag sökte lite på bjurhovda och hittade någon sida där det stod att de lade ner 2011. Men good news isf alltså =D


Nepps, alla verksamheter i byggnaden har haft rivningskontrakt i 5+ år för kommunen funderade bygga en ny idrottshall där. Pengarna har nu gått till annat och byggherrarna har tappat intresset så det blir ingen rivning inom överskådlig framtid.

BAK har ingen hemsida, får se om jag tar tag i den pucken framöver kanske. Billigast i stan är det säkerligen med 800:-/året, men det ligger inte centralt eller "nära" högskolan om det är ett krav.

Peter Hansen
2012-08-17, 12:40
Jag kommer bo typ vid flygfätet en miljon mil bort från stan endå, ända jag lyckades få eftersom jag var sent ute. En atletklubb är värt mycket för mig, bra folk där imo!

Får se om vi ses något då! =D

Adama
2012-08-17, 12:54
Jag kommer bo typ vid flygfätet en miljon mil bort från stan endå, ända jag lyckades få eftersom jag var sent ute. En atletklubb är värt mycket för mig, bra folk där imo!

Får se om vi ses något då! =D

I så fall är det närmsta gymmet för dig Ironsport Club (http://ironsport.se/) på hälla. Det är ett helt okay gym, två böjrack, markflak, mycket hantlar och maskiner. Jag har tränat ganska mycket där med.. dygnet runt gym.

BAK är för det mesta folktomt vilket i min bok = bra :) Finns inte grejer för att husera många lyftare samtidigt ändå. Det är ingen aktiv förening med en massa tävlande, det är bara vanliga motionärer där (+mig som enda tävlande lyftare hehe).

KentPettersson
2012-09-10, 17:43
Nepps, alla verksamheter i byggnaden har haft rivningskontrakt i 5+ år för kommunen funderade bygga en ny idrottshall där. Pengarna har nu gått till annat och byggherrarna har tappat intresset så det blir ingen rivning inom överskådlig framtid.

BAK har ingen hemsida, får se om jag tar tag i den pucken framöver kanske. Billigast i stan är det säkerligen med 800:-/året, men det ligger inte centralt eller "nära" högskolan om det är ett krav.

Bjurhovda Gym har nu en hemsida: Bjurhovdagym.se
Kostar 800 helår (+ 100 Första året)
Ring Bjarne på tel som anges i hemsidan eller 070-16 07 428

hammerham
2012-09-11, 14:49
Annars så finns Member 24 som har ett gym på kopparlunden och ett mitt i city. Dom har äntligen har fått riktiga olympiska vikter och iallafall en olympisk stång. Det finns två lyftarpodium (förhoppningsvis kommer ett till snart) och även en schysst böjställning. Och sen är det upp 24/7