handdator

Visa fullständig version : Verkningslöst efter första dosen; behöver tips på PWO...


HardAsHell
2012-08-17, 10:34
Har provat en rad olika PWO:s, bl a RAGE och BrutalFX.
Alla har fungerat ypperligt bra första gången jag tog dem, d v s första dosen.

Sen efter det har de varit istort sett verkningslösa trots dosökning.
Har dock aldrig provat tok-dosera/maxa... men vill helst slippa det.

Är nån i liknande sits, och har nått bra tips på en PWO som funkar i längden för dem?

Ronn
2012-08-17, 10:44
Hur ofta intar du PWO då? Och har du provat träna utan? ;)

HardAsHell
2012-08-17, 12:12
När jag haft PWO hemma tar jag det inför träning. D v s varannan dag.

Provat utan? Ja i 95% av min träning i livet. Wtf är det för fråga?

Ronn
2012-08-17, 12:19
När jag haft PWO hemma tar jag det inför träning. D v s varannan dag.

Provat utan? Ja i 95% av min träning i livet. Wtf är det för fråga?

Vi är olika toleranta för stimuli, det kan vara individuellt att din kropp snabbt vänjer sig så att du inte upplever någon större effekt efter första dosen.

Om jag skulle uppleva att jag inte får någon effekt av PWO skulle jag skippa det helt, det går ju utomordentligt bra att träna utan precis som du säger att du gjort i 95% av din träning. :)

HardAsHell
2012-08-18, 12:10
Ja. Men eftersom min fråga ju utgår från att jag VILL ta en PWO, så hjälper dina svar inte. :-)

Vill ha tips på nått som funkar bra för nån i samma sits.

Jockelofberg
2012-08-18, 14:00
Provat utan? Ja i 95% av min träning i livet. Wtf är det för fråga?

Kroppen vänjer sig vid att få pwo:n i sig innan träning. Tillslut reagerar den inte på det och du får göra uppehåll på några veckor för att få effekt igen. Hänt mig, tog uppehåll i 3 veckor från en produkt, började igen med samma dosering och fick effekt.

Hampi
2012-08-18, 15:01
Har provat en rad olika PWO:s, bl a RAGE och BrutalFX.
Alla har fungerat ypperligt bra första gången jag tog dem, d v s första dosen.

Sen efter det har de varit istort sett verkningslösa trots dosökning.
Har dock aldrig provat tok-dosera/maxa... men vill helst slippa det.

Är nån i liknande sits, och har nått bra tips på en PWO som funkar i längden för dem?

Prova att inte ta det inför varje pass, ta bara på de tyngsta passen, då du VERKLIGEN behöver det. Då kanske inte kroppen hinner vänja sig vid det..

Sniggel
2012-08-18, 15:17
Ja. Men eftersom min fråga ju utgår från att jag VILL ta en PWO, så hjälper dina svar inte. :-)

Vill ha tips på nått som funkar bra för nån i samma sits.

Du vill att nåt som inte fungerar ska fungera alltså? ;)

Doggeh
2012-08-18, 15:49
Skulle vara nödvändigt att höra om du tar PWO på fastande mage eller inte. Jag brukar känna mindre av PWO-produkter om jag har nyligt (1-2.5h) ätit något.

Mitt tipps är stor dos koffein! Upp till dig vilken dosering men jag skulle rekommendera ungefär 5-6mg gånger kroppsvikten (Alert FX använder jag). Har dock hört att apotekets koffeintabletter ska vara bättre och då behövs det uppenbarligen inte lika stor dos.

Stor Hård Ådrig
2012-08-18, 15:49
Kör det 1-2 ggr i veckan och minst 3 timmar efter en stor måltid, helst ännu längre ifrån, så lär du känna nåt.

Fyllot
2012-08-18, 16:32
Prova fler PWO's. Jack3d gav mig rännskita men napalm muscle warfare gav mig hulkens krafter.

Alla har vi olika nivåer av tolerans för verkningsgraden....vissa får som sagt bara rännskita.