handdator

Visa fullständig version : Balans, deffa eller bulka?


kaej
2012-08-15, 18:25
Hejsan!
Nu är det såhär att jag undrar om jag ska ligga på balans, deffa eller bulka.
Är 19 år, 177 cm väger just nu 70 kg.
Ja jag är lite osäker bara därför vänder jag mig hit. Jag har nu tränat i gym i c.a 6 månader sen har jag hållt på med innebandy.
Det kanske är för tidigt att ens tänka på deff och bulk?

Tack i förhand.

91286

gratefuldead
2012-08-15, 18:27
Har du ökat de 6 månader du nu tränat så fortsätt så. Annars ät lite mer(bulk).

kaej
2012-08-15, 18:33
Tack för svaret!
Jo ökat mig har jag gjort i allt och de blir bara bättre och bättre. Då antar jag att det bara är att fortsätta som jag gjort helt enkelt!

SKSKSK
2012-08-17, 19:39
Kvinna
22 år
171 cm lång
vikt = ingen aning

ska jag deffa eller bulka till hösten?*gah!*

gratefuldead
2012-08-18, 00:51
Kvinna
22 år
171 cm lång
vikt = ingen aning

ska jag deffa eller bulka till hösten?*gah!*


Vad tycker du själv? Du har ju inte direkt ett behov att deffa. Så länge du själv inte känner att du måste tycker jag du kan köra på normalt, eller en lugn bulk. Alltid roligare att deffa vid lite mer massa :)

SKSKSK
2012-08-18, 07:18
Vad tycker du själv? Du har ju inte direkt ett behov att deffa. Så länge du själv inte känner att du måste tycker jag du kan köra på normalt, eller en lugn bulk. Alltid roligare att deffa vid lite mer massa :)


Jag är som sagt i valet och kvalet hur jag ska göra... jag tycker att det ser ut som jag har ett litet behov av att deffa med tanke på det icke existerande sexpacket. Lite för hög fettprocent! Målet är att få ett sexpack till sommaren 2013. Hmmm, en bulk innebär som bekant mer överflöd av fett på kroppen och vet ej hur bekväm jag kommer att känna mig om jag redan har en del att "ta av".

Kan någon se vilken/vilka muskler som släpar?
Vägde precis in mig på 64,3 kg till mina 171 cm.