handdator

Visa fullständig version : Råvältränad å råfräsh! VAD GÖRA!?


sleepwalker
2012-08-13, 00:31
Ett stort mål med min träning är att forma den så som jag tycker är snyggt.
Låt säga att jag når mitt väldigt högt uppsatta mål och ser ut som typ brad pitt i fight club fast med 10-15 kg mer muskler och att jag dessutom råkar vara en väldigt snygg och karismatisk människa.

Kan jag använda det här på något sätt? Bli känd eller liknande är typ det jag tänker på. Kanske blogga eller söka sig till modellvärlden.

Det jag funderar på är ifall det går att använda till något annat än att såklart må bra och orka göra massa roliga saker, Typ vasalopp osv :D

(Jag menar inte att jag för den skullen är allt det där)

BlötSnö
2012-08-13, 00:42
Ett stort mål med min träning är att forma den så som jag tycker är snyggt.
Låt säga att jag når mitt väldigt högt uppsatta mål och ser ut som typ brad pitt i fight club fast med 10-15 kg mer muskler och att jag dessutom råkar vara en väldigt snygg och karismatisk människa.

Kan jag använda det här på något sätt? Bli känd eller liknande är typ det jag tänker på. Kanske blogga eller söka sig till modellvärlden.

Det jag funderar på är ifall det går att använda till något annat än att såklart må bra och orka göra massa roliga saker, Typ vasalopp osv :D

(Jag menar inte att jag för den skullen är allt det där)

Är du snygg? Modeller behöver inte vara karismatiska.
Blogga om vad?

Du kan förmodligen använda det om du har tur/är ihärdig/ger dig fan på att lyckas. Det finns med stor sannolikhet en ganska stor grupp med människor som tänkt samma tanke som du och av dem är det ett par procent som faktiskt gett sig in i det hela med målet att tälja guld.
Så vad har du att erbjuda som de inte har? Och om du inte har det, hur ska du skaffa det?
Långsiktig planering och målmedvetenhet kan ta folk långt. Det tror jag stenhårt på. Jag tror dock också att många som tappar tilltron till sig själv och ger sig för tidigt eller gör upp fantastiska scenarion i hjärnan om hur långt upp de ska komma och vägrar skita ner sig och slita för att ta sig dit och blir kvar, stampande på samma punkt år efter år.

Stefan J
2012-08-13, 00:43
Ett stort mål med min träning är att forma den så som jag tycker är snyggt.
Låt säga att jag når mitt väldigt högt uppsatta mål och ser ut som typ brad pitt i fight club fast med 10-15 kg mer muskler och att jag dessutom råkar vara en väldigt snygg och karismatisk människa.

Kan jag använda det här på något sätt? Bli känd eller liknande är typ det jag tänker på. Kanske blogga eller söka sig till modellvärlden.

Det jag funderar på är ifall det går att använda till något annat än att såklart må bra och orka göra massa roliga saker, Typ vasalopp osv :D

(Jag menar inte att jag för den skullen är allt det där)

Det enda raka i sådana här lägen är att du ställer dig vid närmaste vattendrag och beundrar din egen spegelbild.

BlötSnö
2012-08-13, 00:57
Det enda raka i sådana här lägen är att du ställer dig vid närmaste vattendrag och beundrar din egen spegelbild.

:d
Nu ska du inte vara så jante.

gustafffsson
2012-08-13, 01:56
ragga brudar?

tjabon
2012-08-13, 01:58
Jag tittar i min spåkula som säger att du är 16-17 år och inte i närheten av att få ligga så mycket som du egentligen vill ?? *jorgen*




:d

Rahf
2012-08-13, 02:39
"bli känd" bör inte vara ett mål, snarare en bieffekt.

Om du vill bli modell så rekommenderar jag först att du befinner dig i närheten av Stockholm, därefter måste du undersöka och jobba mot det målet. Det krävs mycket arbete.

AronP
2012-08-13, 06:30
Majoriteten misslyckas med att leva på sitt utseende men det finns en del som blir modeller, tränare, skådespelare, bloggare. Jag skulle inte basera mitt karriärsval på det dock utan ha det som en hobby som kanske blir något mer.

Rahf
2012-08-13, 06:43
Majoriteten misslyckas med att leva på sitt utseende men det finns en del som blir modeller, tränare, skådespelare, bloggare. Jag skulle inte basera mitt karriärsval på det dock utan ha det som en hobby som kanske blir något mer.

Vill man att det ska bli något mer så måste man lägga ner en massa tid på det. Det är målmedvetet kämpande efter ett mål som ger resultat, inte loj och 'hoppas på upptäckt' eller något sånt bjäfs.

Fugly
2012-08-13, 06:45
Vill man att det ska bli något mer så måste man lägga ner en massa tid på det. Det är målmedvetet kämpande efter ett mål som ger resultat, inte loj och 'hoppas på upptäckt' eller något sånt bjäfs.

Du verkat vara ganska insatt i det här, skulle du vilja utveckla lite mer hur du menar att man ska gå vidare?

AronP
2012-08-13, 06:45
Vill man att det ska bli något mer så måste man lägga ner en massa tid på det. Det är målmedvetet kämpande efter ett mål som ger resultat, inte loj och 'hoppas på upptäckt' eller något sånt bjäfs.
En hobby går att lägga ned bra många timmar på utan att det är ens huvudsyssla.

Trouble
2012-08-13, 06:55
Wtf am i reading?

Bailah
2012-08-13, 06:56
Bild pretty boi!

Konkelbär
2012-08-13, 06:58
Ragga på rika cougars.. be a gold diggah!

Kwon
2012-08-13, 07:10
Gör som Channing Tatum! Han gick från strippa till skådis! :D
http://www.hollywoodreporter.com/sites/default/files/2012/06/channing_tatum_stripper.jpg

Tricklew
2012-08-13, 07:26
Verkar som att Channing blev upptäckt av en manlig talent scout, så det är bara att börja strippa och hoppas att du träffar rätt kille och kan blåsa sin väg upp till filmroller.


phone

Niwah
2012-08-13, 07:46
Manlig strippa verkar rätt slappt :)

Piranha
2012-08-13, 07:51
Jag måste först och främst gratulera till vinstlotten i genlotteriet, självklart skall du använda din karima och bildsköna uppenbarelse till ytligheter som att bli känd eller bara gå runt på stan och vara snygg, ett bra sätt att nog att söka dokusåpor och till reklamfilm.

Lycka till :thumbup:

Ristretto
2012-08-13, 08:04
Jag måste först och främst gratulera till vinstlotten i genlotteriet, självklart skall du använda din karima och bildsköna uppenbarelse till ytligheter som att bli känd eller bara gå runt på stan och vara snygg, ett bra sätt att nog att söka dokusåpor och till reklamfilm.

Lycka till :thumbup:

Eller varför inte lägga på sig några fler kilo muskler och smörja in sig i brunkräm, för att till sist stå på en scen?

göteborg
2012-08-13, 08:30
Statist.se