handdator

Visa fullständig version : Anabolic beast och pissprov


Crackiiee
2012-08-08, 16:14
Nu behöver jag lite hjälp från er.
Idag var jag och gjorde ett urinprov i del av en hälsokoll för ett jobb jag sökt och de närmast månaderna har jag använt anabolic beast som innehåller dmaa. När jag for dit tog jag med burken och visade upp att jag använt produkten och frågade om den kan ge utslag på doping eller annan drog men de visste inte undersköterskan hon skrev iallafall upp att jag använt produkten. En kollega till mig sa att den kan ge utslag för amfetamin men jag har själv ingen koll. Nu vill jag veta vad som kommer dyka upp på resultatet.

P.S jag använder förstås inga droger eller något annat olagligt.

blondyz
2012-08-08, 16:17
Använder du inga droger eller annat olagligt är det inget problem, om urinprovet visar positivt kommer en fullständig analys att göras i vilken det syns vad du använt dig av och inget annat.

Crackiiee
2012-08-08, 16:22
Använder du inga droger eller annat olagligt är det inget problem, om urinprovet visar positivt kommer en fullständig analys att göras i vilken det syns vad du använt dig av och inget annat.

Tack för snabbt svar, de du säger låter väldigt rimligt så jag kan nog pusta ut nu :)

healthexpressen
2012-08-15, 22:23
Är rätt övertygad att inget kommer hända. Testerna är ofta inte så avancerade och ger inte utslag för den typen av produkter du tycks ha använt.

blondyz
2012-08-15, 22:49
Är rätt övertygad att inget kommer hända. Testerna är ofta inte så avancerade och ger inte utslag för den typen av produkter du tycks ha använt.

Tvärtom nästan.. De mindre avancerade testerna har störst risk att ge falskt positiva svar. En fullständig analys kan visa vad du tagit, har du då inte tagit något olagligt kommer inget olagligt visas.

Doolie
2012-08-15, 23:47
Lånar tråden, kan NO-Xplode 2.0 ge utslag på pisstest?

AronP
2012-08-16, 07:09
Lånar tråden, kan NO-Xplode 2.0 ge utslag på pisstest?
Av innnehållsförteckningen skulle jag säga nej men oavsett pwo-produkt så skulle jag hålla det lågt om jag visste att jag skulle pissa på ett dåligt test.